Sinun virtuaalikoiramääräsi ja miten aikasi riittää

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Sinun virtuaalikoiramääräsi ja miten aikasi riittää

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Erika kirjoitti:Mulla on pieni ongelma virtuaalikoirieni kanssa. Tai ei vielä ongelma, mutta luulen että jossain vaiheessa tulee eli kysyn teiltä mielipidettänne.

Ne, joilla on paljon koiria:
Paljon koiria - se voi jonkun mielestä olla viisi tai jonkun toisen mielestä viisikymmentä. Eli kerrotko viestissäsi kuinka monta koiraa sinulla on. Tuntuuko sinusta ikinä, että haluaisit pitää vain muutamaa koira tai että kaikille ei yksin kertaisesti riitä aika?

Ne, joilla on vähän koiria:
Kerro myöskin sinä koiramääräsi. Haluaisitko rutkasti enemmän koiria (miksi et saa/ota?) vai haluaisitko että aikasi riittäisi edes nykyisille koirillesi, etkä harkitsisikaan enempää koiria?

Innostuksen lopahdettua?
Tuleeko välillä sellainen fiilis että olisipa intoa jatkaa virtuaalikoirailua? Onko välillä suuret suunnitelmat koirien suhteen? Vai haluaisitko vain poistua virtuaalimaailmasta?

Kiitos!
Itselläni on paljon virtuaalikoiria, yli sata. Toki voin puollustella itseäni tässä, että yli puolet koiristani on omia kasvatteja ja tuonteja. Kisakalenterit laahaa jäljessä mutta en tykkää päivittää sinne vain yhtä kisaa. Mutta muuten en koe että aikani ei riittäisi. Toki tiedän itse, että oikeasti tuollainen määrä olisi mahdoton pitää. Olen järjestellyt hommat, että kisautan kaikkia joilla on kuvat aktiivisesti näyttelyissä ja sitten mennään vähän arpapelillä noissa käyttölajeissa, sinne lähtee aina kuka sattuu ja kuka minua kiinnostaa sillä hetkellä ilmoittaa.
Joskus tuntui, että aika ei vain riitä mutta ei nyt enään ole ollut sellaista. Innolla olen ollut taas touhussa mukana pienen tauon jälkeen. Yhdessä välissä olin valmis lopettamaan kaikki vähäksi aikaa mutta en sitten pystynytkään, kisasimme vain epäaktiivisesti.
En pystyisi luopumaan oikeastaan muuta kuin muutamista tuonneista koska niihin en ole kiintynyt. Se on jännä juttu, kuinka näihin kiintyy ja jokaisella on oma asema ja oikeasti sattuu, kun kirjoittaa muistotekstiä kuolleelle virtuaalikoiralle.
Dream
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Dream »

Ajattelin nyt tulla kertomaan omasta tilanteestani (:

Ensiksi oli yksi, sitten tuli toinen, hetken päästä oli viisi ja nyt on kymmenen. Jostain syystä haluni ottaa uusia koiria on vain kasvanut, ja otan mitä ihmeellisimpiä rotuja, vaikka tiedän että pian kisautus on aika vaikeata jos kaikki junnaa alimmissa luokissa :D
Tällä hetkellä, koiria on minulla 10, sekä kaksi on vielä tammikuuhun (?) mennessä tulossa. Rotuja on aina bordercollieista pieneen lyhytkarvaiseen portugalinpodengoon. Mutta kuitenkin, tällä hetkellä agilityssä on eniten tungosta. Peräti 6 koiraa yrittää saada parhaansa mukaan vKUMA:a Maxi1:stä, ja kakkosessa sentään olis tilaa kahdelle. Olenkin nyt yrittänyt ottaa eriroduille eri lajeja joissa kisaan siihen asti kunnes yleisimpiin lajiin tulee lisää tilaa, jos tulee. Laskin että olen useamman koirani kanssa tällä hetkellä mukana 44 eri kisassa, jonka lisäksi tulee vielä muutama kisa joissa on vain yksi koira mukana. Luulisi että tuloksia tulisi myös sen mukaisesti, että kuukauden aikana osallistun lähemmäks 50 kisaan, mutta osasta jää sitten tulokset tulematta ja osassa ei kertakaikkiaan menesty. Aika kuitenkin riittää hyvin, sillä paljon muuta en koneella sitten teekkään, kuin ole kuluttamassa aikaa Turrilassa ja kyttäämällä liittojen kalentereita kerran kaks päivässä, ja niitä päiviä tosiaan on lähemmäksi 7 viikossa. Hullua, mutta mitäs olen koukkuun jäänyt! (:
Veronica
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Veronica »

Itsellä on neljä tällä hetkellä ja siinnä se saa nyt vähän aikaa pysyä. Ensi vuoden helmikuussa on tulossa viides ja sen jälkeen ei ole mitään suunnitelmia.

Kisuatus on kohtuullisen helppoa, koska koirat ovat hieman eri rotuisia ja kaikilla on jonkun verran kisautusta pohjalla kun aikuisena olen ne ostanut. Haaveissa olisi, että tämä viides olisi myös jo hieman kisautettu, mutta eipä taida löytyä rotun edustajia enää virtuaalisesti juurikaan joten ei varmaan auta muu kuin ottaa pentu jostain ulkomailta
Hali
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hali »

Eihän mulla ole tällähetkellä kuin kaksi koiraa, joten en voi puhua siitä, miten aikani riiittää, koska koirat mahtuvat kerralla kisaamaan joka lajiin. Silti en läheskään kaikkiin kisoihin osallistu. Miksikö, kun koiriakin on niin vähän ja kisausmahdollisuudetkin on erinomaiset. Noh, en viitsi taas kuluttaa itseäni virtuaalikoirien suhteen loppuun, vaan kisautan silloinkuin mieleen tulee että mitäpä jos vilkaisisin jos olis uusia kisoja ja pistäisin koiria mukaan. Koirani ovat silti menestyneet suht hyvin, katsoen että ne ovat kisanneet vain muutaman kisan, aina ne missä on ollut tilaa kun kisakalenterit olen kiertänyt. Lisää koiria otan vain kun ringatasha tulevaisuudessa nousee pystyyn (painotan sanaa se NOUSEE pystyyn, ei ehkä nouse vaan voin vannoa, että ringatasha tulee vielä toimimaan, vaikka se voi viedäkkin aikaa). Sen mukanakin tulee vain muutama collie. Kääpiösnautsereita tulee ehkä muutama lisää, sittenkun olen nämä kaksi saanut kisautettua niin pitkälle, etteivät ne ole tulokkaan tilalla. Muutenkin, kisautan koiria vain niille määritellyissä lajeissa, toinen tokossa ja toinen agilityssä, harvoin IRLkään jos koiran kanssa halutaan huipulle niin kisataan monessa lajissa täysillä. Muutenkin haluan tästä touhusta mahdollisimman todentuntuista, joten joka kisaan ei osallistuta, se on vain karu totuus, koska ei IRLkään lähdetä toiselle puolelle suomea joka viikonloppu kisaamaan, saatika ulkomaille. Tuo tosin on huonoa selittelyä, koska omaa laiskuuttani en kisaa niin paljoa.

Pelkistettynä ja selitettynä yllä oleva erittäin epäselvä teksti kuitenkin. Eli siis, aikani riittää erittäin hyvin koska minulla on vain kaksi virtuaalikoiraa, joiden kanssa kisaan eri lajeissa, ainoastaan muutama laji on sama. Koiria kisaan vain kun huvittaa, enkä halua kisaamisesta pakko pullaa, vaan se on harrastus joka on mukavaa silloin kun sitä huvittaa harrastaa.

Yrittäkää ymmärtää, kipeänä kuumehouruissa kirjoitettu tekstinen.
Kun uni ei tuu, kai vika täyskuun
X
kiz
Epätoivoinen katse

Viesti Kirjoittaja kiz »

Yksi kenneli tällähetkellä, Akvamariinin. Siellä tosiaan kuus cavalieria odottelee kisaamista ja tekemistä. Ne ovat siis tällä hetkellä ne tärkeimmät, muitahan mulla ei vielä olekkaan.
Toinen kenneli on kans tulossa, nimeltään Menton tai Goodacre, kasvatusrotua en vaan ole vielä päättänyt. Aikaa riittää hyvin, varsinkin nyt, kun saan pian oman koneen.
You say you hate me, I just love you more,
You don't want me, I just want you more.
Unna
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Unna »

Minulla on tällä hetkellä pystyssä yksi pienimuotoisesti saksanpaimenkoiria kasvattava kenneli, jossa on nyt yksi belgianpaimenkoira tervueren Eetu, saksanpaimenkoira Isna, ja tulossa yksi itäsiperianlaikapupsi Helluvasta. Aikani riittää erinomaisen hyvin ainakin tällä hetkellä, sillä periaatteessa on ainoastaan yksi koira kisattavana, Eetu siis, kun Isna ei ole edes syntynyt (sivut on jo tehty). Asiaa helpottaa sekin, että Eetulle oli jo kisattu muutama tulos, kun sain sen, niin että nyt tavoitellaan valioitumista jäljessä, kun sillä on tällä hetkellä jo JK2 (tosin kolmosestakin yksi tulos, mutta se oli kakkonen). Tavallaan olisi siis pari koiraa paimennukseen ja pk-lajeihin, ja sitten laika mejään kun sen aika tammikuussa tulee.

Nyt on alkanut kiinnostaa huskyn otto, mutta mietin, että tulisko kenneli sitten täyteen näitä "muita" rotuja kuin sitä itse kasvatusrotua, saksanpaimenkoiraa, jos erehdyn ottamaan vielä yhden koiran. Huskyn kanssa pääsis tosin valjakkoajeluun sun muihin lajeihin, mutta katotaan nyt, kun tämä kennelrutiini ensin vahvistuisi. Olen kyllä jo jonkin aikaa miettinyt sellaista vaihtoehtoa, että tekis vaikka erikseen kennelin huskyille ja sille itäsiperianlaikalle, mutta sitten toisaalta se tuottaisi ylimääräistä päänvaivaa, kun pitäis tehdä kahdet eri sivut, lisätä tulokset 2 eri sivuille, ja lisäksi jaksaa pitää pystyssä samaan aikaan kahta eri kenneliä. Se voisi olla mahdollista sitten myöhemmin, kun olisi jo saatu muille koirille sen verta tuloksia, että ne saisivat olla jonkin aikaa "treenitauolla".

Katsotaan mitä aika tuo tullessaan.
They say that good things take time, but really great things happen in the blink of an eye

KuvaKuvaKuvaKuva

Olkaa mukavia immeisiä, ja ruokkikaa Ziriusta ja kliksutelkaa poikasia (:
Kaikille ruokkineille/klikanneille suuri kiitos
Kuva
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Jigsaw kirjoitti:Tarranauha on ensimmäinen virtuaalikennelini ja ensimmäiseksi ja viimeiseksi se jää.
Ah, ei kannata ikinä lupailla mitään mitä ei pysty pitämään.

Tänään huomasin ylläpitäväni Virnistyksen nimistä salukikenneliä. Virnissä(joka tuli sen lempinimeksi hyvin pian) asuu toistaiseksi kaksi salukinarttua jotka asuivat ennen Tarranauhassa.

Tarranauhassa on nyt 8 koiraa(Just Another Sound asuu siellä vain hetken) ja Virnissä 2 joten se tekee yhteensä 10, mikä on passeli määrä minulle huoltaa.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Frosty
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Frosty »

Mulla ei ole yhtään virtuaalikoiraa eikä aika meinaa silti riittää! Käsittämätöntä meininkiä.

Mutta kun tässä hengailee teidän juttuja lukemassa, niin kyllä sitä kieltämättä muistelee vanhoja hyviä aikoja... Jos lähtisi siitä, että saisi parille koiralle kuvat piirrettyä, ja sen jälkeen harkitsisi taas virtuaalikoirailua, jos ehtii ;)

Mä olen ehkä jo niin vanha, et mulle riittäis ihan sellanen 1-5 virtuaalikoiraa. Jos ne jaksais pitää kuosissa ja virtuaalikennelin itseään tyydyttävänä, niin olis jo aika paljon, standardit kun ehti muutaman vuoden harrastamisen aikana korottua varsin paljon :D
"The great pleasure of a dog is that you may make a fool of yourself with him and not only will he not scold you, but he will make a fool of himself too."
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Itellä tällähetkellä (apua, en oikeesti muista) jotain 16-17 koiraa. Tulossa kaksi nyt sit vielä. Ihan hyvin on oma aika riittänyt. Kaikilla koirilla on tuloksia jostain lajista, ja yritän pitää kasvattajiin n. kerran kuussa yhteyttä. Ei niinkään määrä, vaan se, miten osaa ajan jakaa. Itse en kyllä mitään sataa koiraa voisi ikipäivänä omistaa, sellanen 25 on ihan ääriraja - tai eihän sitä koskaan tiedä.. Kuitenkin on noita virtuaalihevosia, niillekin pitää aikaa riittää.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Ember
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ember »

Mä päätin nyt kans tehdä uuden katsauksen vaikka mua oikeesti pelottaa se tulos mitä sieltä on tulossa, koska tiedän että luku tulee olemaan ihan huima :o
Suoritan pienen laskutoimituksen, muista kyllä kaikki mutten tarkkaa lukumäärää.

// Joo näin mä arvelinkin. Mulla on tasan 50 virtuaalikoiraa ja yksi tulossa. 51 elukkaa!! Herramunjee, truly. Vaikka ei siinä, mä olen nyt laiskistunut että tässä on kun omiakin kiireitä niin kisalen vaan näyttelyissä, mutta kyllä mun aika mun mielestä riittää jotenkuten vielä tässä vaiheessa. Nyt mä en kyllä ota enää yhtäkään pentua >:) . Aijoo ja noiden lisäksi mulla on vielä Hayn kanssa neljä yhteistä koiraa.. 55 siis on koko saldo.

Vaikka onhan se tietysti niinkin, että kun on tämmöinen määrä elukoita, niin ei kaikkien pysty kisamaan näyttelyiden lisäksi kuin ehkä yhdessä lajissa, ja toisten kanssa taas sitten kisataan useammassa. Sen takia teen yleensä melko järjestelmällisenä ( :roll: ) itselleni kisautuskalenterin, että missä järjestyksessä elukat kisautetaan. Yritän aina omat kasvatit / evm. koirat kisauttaa vasta muiden kasvattien jälkeen, kun ei aina kehtaa mennä sanomaan kuukausi toisensa jälkeen että mjoo, ei meillä oikein vielä tuloksia.

Kyllä mulla on välillä sellaisia että ei stn emmä enää jaksa. Sitten vaan yksinkertaisesti pidän vähän aikaa taukoa ja kisailen näyttelyis hurttien kanssa, ja sitten kun into taas palautuu niin palataan taas kunnolla kisakentille (: Suuret suunnitelmat mulla on aina, mutta yritän pitää ne aina mahdollisimman realistisina. Silloin ihan mun harrastukseni alussa mun ongelmana oli se, että kun menestyi näyttelyissä ensin hyvin ja sitten ei enää ollenkaan niin hyvin, se oli sellainen kolaus ^ Nyt on onneksi jonkun verran kasvettu ainakin fyysisesti, toivottavasti henkisestikin, eikä enää suuremmin kiinnosta meneekö se titteli omalla koiralle vai naapurille, ja tuleeko EH vai ERI. :)
Kuten jo sanottu, niin se, että ei voi kaikkien kanssa kisailla niissä lajeissa joissa haluaa, harmittaa aina suurestikin :( Ja kyllä mä TIEDÄN että mulla on liikaa koiria, mutta tykkään niistä kaikista NIIN paljon enkä halua luopua yhdestäkään, etenkin kun osa niistä on ollut mulla jo vuodesta 07, silloin kun aloittelin kunnollista toimintaa (: Eli nyt vaan kisaillaan näiden nykyisten kanssa ja sitten katsellaan tilannetta uudelleen ^ Että joo, pidän tässä nyt Corun pystyssä ja yritän saada elukoille tuloksia.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-Roba
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Roba »

Noblessa on tällähetkellä 6 koiraa ja yksi kissa. Määrä luultavasti pysyy pienenä, maximi on 10 koiraa. Koiriani kisautan aktiivisesti, ja tungen yleensä melkein joka kisaan mukaan koiralla, jolla on se painotuslaji. Painotuslajeja on max. 3, yhtenä yleensä näyttelyt. Käyttölajit muodostuvat koiran ympärille tuloksista riippuen. Jos koira saa mm. vKUMAn agilitystä vaikkei sitä lajia olla kisattukkaan kauheasti, painotuslajiksi laitan sen. Koirat jotka eivät sijoitu missään vaikka kaikkea on kokeiltu, heitän hatusta jonkun lajin jonka valioksi sitten tähdätään.

Aikani näille karvanaamoille riittää melkein ilman rajoja, sillä pyörin netissä aika paljon. Turrila on vakipaikkojani, missä olen netissä.
Ja kaikki tämä ilman rommin pisaraakaan!

Saisiko olla pieni puraisu?

Epäaktiivisuutta ilmassa, anteeksi kaikille ):
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Mua pelottaa ihan törkeesti laskee noi hurtat, mutta pakko jossai vaiheessa kuitenkii.

WL = 8
LM = 4
Rasget's = 11 joista 1 on eläkkeellä ja yksi siirtyy eläkkeele saavutettuaan FIN KVA arvon
Miplian = (Emberin ja mun yhteisiä on 4) ja 4 muuta möllikkää joista yksi ei asu tällä hetkellä missään kennelissä ja muutenkin kisaa vain jos johonkin luokkaan ri ole muita kisaajia.

Eli yhteensä huonolla matikalla 36 + 4

Ihan törkeesti liikaa tällee suomenkielellä. Onneks tuollakii on 5 koiraa jotka on ollu mulla alusta asti eli ikää on IRL jo yli 2 vuotta :D Joten niille voi kohta vilkuttaa. Sitten koiramäärän saa laskettua 31 :D

Tällä hetkellä aika on hieman kortilla. Mutta kun järjestelee niin saa kaikilla kisattua ;)
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
A.t
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja A.t »

Minulla on tällähetkellä vain ainoastaan kaksi koiraa, joka on minulle just sopiva määrä. Tämä johtuu siitä, että opiskelen muualla ja siellä en omista konetta, joskus käyn koulun koneilla, sitten taas viikonloppuisin matkustan taas kotiin ja voin silloin päivitellä sivuja ja osallistua kisoihin. Nytkin kun olen joululomalla ollut jo varmaan kolmisen viikkoa, niin kauhea mieli ottaa uusia koiria, kun tuo tuntuu välillä niin vähäiseltä määrältä:> Tämä lähti käyntiin yhdellä leonberginkoiralla, joka on tuontikoira saksasta. Leonbergejä on virtuaalimaailmassa niin vähäisen, joten ei voinut muualtakaan hankkia. Toinen on englannispringespanieli narttu, joka tuli mulle vähän niinku yhtäkkiä. Oli tulossa sprinkkupentue ja mulla kun oli piirroskuvat sprinkusta, niin asia oli selvä. Kiinnostais hankkia toinenkin leonbergi, olen jotenkin niin ihastunut tähän rotuun. Ehkä mulla joskus onkin sellainen:D
Taukoilee virtuaalihommista.. ü
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Nyt löytyy kaksi koiraa ja kolmas olis tulossa. Suosittelen kaikkia kerran kokeilemaan pientä koiramäärää, koska itse yllätyin miten paljon se vaikuttaa kun on vain muutama virtuaalikoira. Koiriin on helppo panostaa ja kisata monessa lajissa, mutta lisäksi siinä on paljon muutakin mitä ei voi kirjoittaen selittää vaan se täytyy kokea itse. Myös stressi on vähentynyt ja nyt ehdin koirien kisautuksen lisäksi järjestämään enemmän kisoja ja kirjoittelemaan tänne. Milteinissä onkin tällä hetkellä käynnissä pivikoille mejää ja näyttely, joita en olisi voinut kuvitellakkaan järjestäväni yhtäaikaa silloin kun se koiramäärä keikkui kolmessakymmenessä.

Milteinissä asustaa siis cairnterrieri Minni, partacollie Sylvi ja tulevaisuudessa myös sheltti Wolftamen v-pentueesta. Kaikki kolme koiraa ovat narttuja, koska pyrin ottamaan sellaisia koiria jotka haluaisin myös IRL ja luultavasti sitten kun koiran hankin niin se on narttu, koska nartut ovat yleensä pehmeäpiä kouluttaa (tiedän kyllä että poikkeuksiakin löytyy) ja jos näin voi sanoa uros on uros 365 päivää vuodessa, mutta narttu on narttu vain muutaman kerran vuodessa.
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Olen jo aiemmin vissiin useamman kerran vastannut, mutta koiramäärä ja asiat muutenkin muuttuvat. :)
Erika kirjoitti:Ne, joilla on paljon koiria:
Paljon koiria - se voi jonkun mielestä olla viisi tai jonkun toisen mielestä viisikymmentä. Eli kerrotko viestissäsi kuinka monta koiraa sinulla on. Tuntuuko sinusta ikinä, että haluaisit pitää vain muutamaa koira tai että kaikille ei yksin kertaisesti riitä aika?

Ne, joilla on vähän koiria:
Kerro myöskin sinä koiramääräsi. Haluaisitko rutkasti enemmän koiria (miksi et saa/ota?) vai haluaisitko että aikasi riittäisi edes nykyisille koirillesi, etkä harkitsisikaan enempää koiria?

Innostuksen lopahdettua?
Tuleeko välillä sellainen fiilis että olisipa intoa jatkaa virtuaalikoirailua? Onko välillä suuret suunnitelmat koirien suhteen? Vai haluaisitko vain poistua virtuaalimaailmasta?
Mulla on tällä hetkellä 10 koiraa + kolme sijoituskoiraa (joista yksi etsii sijoituskotia). Ajasta ei ole ainakaan tähän mennessä tullut ongelma, sillä harrastamilleni roduille ei kovin paljon kisoja järjestetä enkä muutenkaan ota kisaamisesta stressiä. Suurin huomio kiinnittyy tietenkin Meripelastajan koiriin, Ionraic Gaelin irlanninsusikoirien kanssa tulee kisattua vähän vähemmän. Meripelastajankin koirista yksi viettää aika kevyttä kisauskautta tällä hetkellä ja kaksi muuta ovat niin lähellä valionarvoja että ansaittu eläke häämöttää jo edessä. Olen huomannut kisaamista helpottavan huomattavasti myös sen että ei hajanaisesti kilpaile kaikissa mahdollisissa lajeissa vaan kullakin koiralla on omat päälajinsa joihin kisaaminen keskittyy. Mun koirakatraassani päälajeja ovat tällä hetkellä vesipelastus, pelastuskoiratoiminta, toko ja vinttikoirakilpailut, siinä sivussa harrastetaan sitten näyttelyitä ja pienimuotoisesti muita lajeja.
10 koiraa tuntuu olevan mulle aika hyvä määrä. Vähemmänkin saisi toisinaan olla, mutta kaikkien kasvatusrotujeni kannat ovat niin pieniä ettei yhdellä tai kahdella omalla koiralla pitkälle pötkitä. Toki voisi yhden kilpailla tavoitteisiin asti ja sitten ottaa uuden, mutta jotenkin tuo tuntuu hitaalta kasvatustyön kannalta. Enempää en kuitenkaan ole koiria ihan lähiaikoina ottamassa, korkeintaan sijoitukseen voi niitä laittaa.
Kisausinnostukseni on aika kausittaista. Nyt lomalla olen taas innostunut ilmoittelemaan koiria kaikkiin mahdollisiin kilpailuihin, mutta ennen lomaa nuo seiso pitkään kisaamattomina. Osa syynä tuohon taukoon oli kyllä vepeyhdistyksen lomailu, ei kisaaminen innostanut kun ei vepeen päässyt. :D Sitten kun ei ysinkertaisesti huvita kisata niin ei huvita, pidetään sitten taukoa. Mun rento kisaustyyli näkyy hyvin M-pentujenkin sivulla: Meripelastajan Merenneito on minun omistuksessani ja kuten huomata saattaa sen saavutuslista on muita lyhyempi. Koska en itse kisaa aina kovin aktiivisesti, en sitä kasvatinomistajiltakaan vaadi, mutta M-pentujen omistajat ovat olleet kiitettävän ahkeria!
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Vastaa Viestiin