Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Nepah
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nepah »

Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
Cinemon's & Kivitassun koirineen <3
Entinen Cinemon's!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Nepah kirjoitti:Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
Rupeetkos tekeen penikalle sivuja? ;)
Nepah
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nepah »

Nettei kirjoitti:
Nepah kirjoitti:Nyt olen taas, täällä, netti on ollut pimeänä 4 päivää ja sitä ennen oli joulukiireitä joten enole ehtunyt olemaan täällä :)
Rupeetkos tekeen penikalle sivuja? ;)
jep, tekemässä kokoajan... :)
Cinemon's & Kivitassun koirineen <3
Entinen Cinemon's!
Nepah
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Marras 03, 2008 6:24 pm
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nepah »

tässä nyt jotain, luonne ja sukutaulu puuttuvat vielä mutta niitä en enää tänään ehdi tekemään! :)
Cinemon's & Kivitassun koirineen <3
Entinen Cinemon's!
Milou
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 110
Liittynyt: La Marras 29, 2008 10:34 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Milou »

jos saksanpaimenilta tulee palautuksia, niin mulla olis viel tilaa :D
MISS YOU
seibrin
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1073
Liittynyt: Su Marras 09, 2008 12:44 am
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja seibrin »

-
AD RTK1 RTK2 C.I.B. POHJ MVA FI MVA SE MVA NO MVA DK MVA EE MVA LV MVA RU MVA RKF-V FINNSIEGER Wanhan Purolan Wallstreet "Resko"
C.I.B FI MVA SE MVA EE MVA Lamigras Black Younger Panther "Kasko"
† muistoissa rakas Lamigras Black Pride Panther "Amor" 2003-2014

snautserit.net
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! NEPAH! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Milou kirjoitti:jos saksanpaimenilta tulee palautuksia, niin mulla olis viel tilaa :D
Okei :) Pistän nimen talteen.
seibrin kirjoitti:Pakko perua shelttipennun varaus :(
Okei. :s

Eli yksi shelttipentu sitten vapaana.
Miten on kuvien laita? Onko teillä näytellä kuvia mitä ootte suunnitellu? ;)
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja juulia »

Shelttipentue vaikuttaa kivalta - pitää miettiä. :)

/joo elikkä, voisin ottaa yhden shelttipennun Rock On sheltiesiin, vielä todella kesken olevaan shetlanninlammaskoiriin erikoistuneeseen kenneliini. Toki mulla on myös Geewas. Viljalta voit katsoa kisanäyttöä, siihen olen erittäin tyytyväinen. Rock On'issa ei vielä shelttejä ole - Geewasista Clara siirtyy Rock On'iin, lisäksi Evieltä ja Viukilta tulee pentu, tämä olis neljäs (tai viides, jos päädyn tekemään evm-sukuisenkin).

Kisaisimme ainakin aluksi paimennuksessa, agilityssä, maastoesteissä, näyttelyissä ja PE- kokeissa. BH- kokeen suoritan myös jokaisella koirallani. Kuvaluvat on Fairwoodista, sieltä jotkut kuvat otan käyttöön, riippuu päädynkö urokseen vai narttuun. Niin, elikkä miltä kuulostaisi? Tää on todella nopeasti kirjoitettu viesti, kysy jos jotain jäi kertomatta. :)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Juulia kirjoitti:Shelttipentue vaikuttaa kivalta - pitää miettiä. :)

/joo elikkä, voisin ottaa yhden shelttipennun Rock On sheltiesiin, vielä todella kesken olevaan shetlanninlammaskoiriin erikoistuneeseen kenneliini. Toki mulla on myös Geewas. Viljalta voit katsoa kisanäyttöä, siihen olen erittäin tyytyväinen. Rock On'issa ei vielä shelttejä ole - Geewasista Clara siirtyy Rock On'iin, lisäksi Evieltä ja Viukilta tulee pentu, tämä olis neljäs (tai viides, jos päädyn tekemään evm-sukuisenkin).

Kisaisimme ainakin aluksi paimennuksessa, agilityssä, maastoesteissä, näyttelyissä ja PE- kokeissa. BH- kokeen suoritan myös jokaisella koirallani. Kuvaluvat on Fairwoodista, sieltä jotkut kuvat otan käyttöön, riippuu päädynkö urokseen vai narttuun. Niin, elikkä miltä kuulostaisi? Tää on todella nopeasti kirjoitettu viesti, kysy jos jotain jäi kertomatta. :)
Mielelläni mä sulle pennun annan, hyvältä kuulostaa. :)
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja juulia »

Hieno juttu! =) Yritän ennen pentujen syntymää saada Rock On'in julkaisukuntoon, teen tässä just ekan koiran sivuja, kohta on siis antaa myös sivunäyttöä. ;)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Juulia kirjoitti:Hieno juttu! =) Yritän ennen pentujen syntymää saada Rock On'in julkaisukuntoon, teen tässä just ekan koiran sivuja, kohta on siis antaa myös sivunäyttöä. ;)
okei, kiva juttu :)

//pentueen syntymäpäivä lähenee.. :) onkos kuinka monella tulevaisuuden suunnitelmissa tehdä pentue?
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)

Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
LOPETTANUT!!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)

Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Pentueiden teeton kanssa tulee se vastaan, että pentuja saa olla maksimissaan 2-3. Suku nimittäin jo aika yleinen, ja Bean puolveljelle suunnitteilla kanssa pentue, ja puolsisarkin saa pentueen tässä lähiaikoina.

Kuvista sen verran, että itse voin Tampereen KV'stä yrittää kuvailla teidän pennuille kuvia, jos kiinnostaa, ja omalta kehältäni kerkeän. Oman koiran kanssa menossa sinne, ja jos shelttikehällä kerkeäisi pyörähtämään, niin voisin mahdollisesti teille kuvailla :) Mä voin kisautusapua antaa kanssa halukkaille joissain lajeissa, jos tarvetta tulee :)
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja juulia »

Riippuu vähän. :--) Ajattelin nyt ottaa uroksen, sillä en välttämättä teetä pentuetta, mutta jos menestystä ihan hurjana tulee niin voisin vaikkapa kahden pennun pentuetta miettiä. Kuvat otan varmaan tältä koiralta, tykkään tuosta aika lailla! Mitäs mieltä te olette?
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Juulia kirjoitti:Riippuu vähän. :--) Ajattelin nyt ottaa uroksen, sillä en välttämättä teetä pentuetta, mutta jos menestystä ihan hurjana tulee niin voisin vaikkapa kahden pennun pentuetta miettiä. Kuvat otan varmaan tältä koiralta, tykkään tuosta aika lailla! Mitäs mieltä te olette?
Tosi komea sheltti siinä! Mun puolesta kuvat sopii ;)
Vastaa Viestiin