Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Lataan kohta, laitan sitten :D
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mä kuvailen viikonloppuna voittajassa, joten ei ole kuvia vielä :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

nostellaans.. EIMI.Vtä odotetaan yhä! Jos ei joulukuun loppuun mennessä kuulu pentu menee uuteen kotiin tai tulee minulle!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Millon pentue tulee syntymään?

mä en enää tosta sij. pennusta oo niin varma, kun en löydä hyviä kuvia, ja noi mitkä kuvasin voittajassa on vähän siinä ja siinä, kun kamera teki kuvista niin pimeitä, ja tällein :s
http://i489.photobucket.com/albums/rr26 ... 1230399871 tossa kuitenkin yks, joka mahdollisesti vois käydä, mut en sit tiiä. yritän vielä kuitenkin katella jos löytyis paremmat kuvat.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Syntyy varmaankin joskus ensi vuoden puolella. Tuo kuva kelpaa ihan hyvin. Alkaa vähän ottaa päähän koko pentue kun Eimi.v:tä ei kuulu ja Erikan ak:ssa lukee Lopettanut.. :roll: Mutta voisin tietyti pienentää pentuekokoa ja ottaa itselle yhden. Eli:
Erikasta ja Eimi.vstä jossei kohta ala kuulumaan ei pentua teille tule!
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V & ERIKA tänne!

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

^ Erikan allekirjoituksessa lukee isolla "LOPETTANUT" ja tämähän teki oman topsankin ilmoittaakseen lopettamisestaan. Samaisessa topsassa sanoi, että kaikki pentujen varaukset ym. peruutetaan.

/ Topic on tässä.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V & ERIKA tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^ok kiitos. elikkäs penneli vapaana!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Olisko mahollista, etten ottaiskaan pentua Rosewelliin, vaan uuteen kenneliini, Windyheart's iin? Kennelillä ei ole vielä ulkoasua, mutta kaikki tekstit kylläkin minulla jo koneella valmiina. Ja ulkoasu koko ajan etsinnässä. :)
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Millonkas pentueen olisi tarkotus syntyä? :)
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Mulla saattaa kestää sitten vähän sivuissa, kun IRL-shelttipentu saapuu tänään.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

^Juu ei mitään.
^^Kävi tuossa Maissin kanssa mielessä että jos pentue ns. peruuntuisi ja tulisi enemmän keväällä uudelleen eteen. Ja haluan pysyvät ostajat jotka varmasti ottaa pennun.

^^^Samapa tuo kai on pääasia että kuulumisia yms. tulisi kuitenkin samalla tavalla.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Hasse »

^No ehkä tuo keväisempi sopisikin paremmin, kun ehtis kisauttaa koiria luokissa ylöspäin, ja pennulle vapautuis heti esim. tokossa ja agilityssä paikka. :)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

No hyvä että joku kannattaa ajatusta. Itselläni ei ole tilaa ottaa pentua joten pentuetta oli todellakin pakko siirtää.
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Mikä tilanne täälä nyt siis on ja montako varmaa varausta on tällähetkellä?
Nelli sai tänään toiseksi viimeisen kumansa, eli yksi vielä ja on äityli agi valio.

Hassella näyttikin laumasta pari tutun näkösitä sheltiä jo löytyvän ;)
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Koheltajien toinen pentue! EIMI.V tänne!

Viesti Kirjoittaja Ellu »

No itse sanoisin että Hasse on ainut varma varaaja muut eivät ole puhuneet mitään. sen jälkeen kun laskin pommin että siirtyy..
Vastaa Viestiin