Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.
Juu, Janita saa pennun. <; Ja oi, kyllä, tottakai käy tuo kuvaksi =))
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.
No nyt eksyin mäkin (viimeinkin!) tänne. Elikkä pentu menis Rock On sheltiesiin. Ottaisin nartun. :D Onneks muuten varasin sillon mesessä, muuten en olis ikinä saanut, en edes huomannut tätä töpöä!
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.
Sain nyt Apilalta myöntävän vastauksen, joten pentueen isäksi tulee vPVA Bh TK1 The Proud Violist. :)
Pentueeseen syntyykin sitten vaan narttuja :D Nimiäkin koitan teille saada tässä jossain välissä..
Pentueeseen syntyykin sitten vaan narttuja :D Nimiäkin koitan teille saada tässä jossain välissä..
-
Natali
- Kriisissä
- Viestit: 866
- Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.
Jos mikään sun keksimistä nimistä ei miellytä niin saako niitä sitten muokata, yhdistellä tai keksiä itse sen nimen? Mä kun oon perfektionisti nimien suhteen niin on pakko saada tietää..
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.
Niin saanko mä sitten pennun vai en? Kovasti odottelisin, ja tuon oman IRL-pentuni takia en Fedan pentua jättäisi!
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.
^^ Kissed, juu saat keksiä. Ja viuki, sulle vois kans kyllä lähteä pentu sittenkin. <:
LindaJerry siis keksi kivoja nimiä meille nyt. : ) KIITOS! Nyt vaan valitsemaan nimiä mussukoille.
WolfTame's Validity Period (voimassaoloaika)
WolfTame's Volcanic Eruption (tulivuorenpurkaus)
WolfTame's Virus Protection (virusturva)
WolfTame's Village Idiot (kylähullu) XD
WolfTame's Vulgar Fraction (murtoluku)
WolfTame's Voiceless Secret (soinniton salaisuus)
Pennut syntyvät 28.01.2009. (joten sivuja 1vk'n kuluttua syntymästä -viimeistään, ellei ole mitään esteitä)
LindaJerry siis keksi kivoja nimiä meille nyt. : ) KIITOS! Nyt vaan valitsemaan nimiä mussukoille.
WolfTame's Validity Period (voimassaoloaika)
WolfTame's Volcanic Eruption (tulivuorenpurkaus)
WolfTame's Virus Protection (virusturva)
WolfTame's Village Idiot (kylähullu) XD
WolfTame's Vulgar Fraction (murtoluku)
WolfTame's Voiceless Secret (soinniton salaisuus)
Pennut syntyvät 28.01.2009. (joten sivuja 1vk'n kuluttua syntymästä -viimeistään, ellei ole mitään esteitä)
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.
WolfTame's Virus Protection mulle :) Sivut teen heti kun kerkeän.
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET
WolfTame's Validity Period mulle kiitos =)
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Natali
- Kriisissä
- Viestit: 866
- Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET
Laita mulle WolfTame's Voiceless Secret, koska ajattelin vaan vaihtaa ton secretin tosta johonkin joka miellyttää enemmän vaikka on toikin kyllä kivan kuuloinen, ok?
//Nimeksi tuli pienen pähkäilyn jälkeen WolfTame´s Voiceless Misery. Mä en edelleenkään halua että kukaan sais ottaa tota WolfTame´s Voiceless Secretiä, koska muuten pennut voitaisiin sekoittaa toisiinsa.
//Nimeksi tuli pienen pähkäilyn jälkeen WolfTame´s Voiceless Misery. Mä en edelleenkään halua että kukaan sais ottaa tota WolfTame´s Voiceless Secretiä, koska muuten pennut voitaisiin sekoittaa toisiinsa.
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET
Juu, teille nuo nimet. <; Jään odottelemaan sivuja teiltä (ja Janitan nimivalintaa).
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET&SIVUJA!
Pikkune menee eka Geewasiin tai saa jonkun valmisulq, ku Rock On'illa ei oo vielä leiskaa, mut tilanne vaihtuu sitte kun saan sen leiskan sinne. Teen sivuja tänään.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Evie
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 174
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
- Viesti:
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET&SIVUJA!
Juulia peruutti varauksensa, joten yksi pentu on vielä vapaana jollekkin, jos jotakuta kiinnostaaa! <;
-
Tuuli
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1991
- Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 6:34 pm
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)
- Jassu / Hurtta kenneliin: http://hurtta.beta.nettisivu.org/ / narttu / WolfTame's Volcanic Eruption
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
-
Natali
- Kriisissä
- Viestit: 866
- Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)
Saako sivut ilmoittaa jo vaikka pennut ei oo vielä syntyneet (sori, mulla ei oo kokemusta pennuista)? Kisa ura alkaa jokatapauksessa vasta silloin syntymäpäivänä ja just sopivasti silloin ehtii vielä muutamaan näyttelyyn mukaan.
-
Ellu
- Keilapallo
- Viestit: 2364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Kotka
- Viesti:
Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)
Voi ei Fedalle tulee pentuja ja mullei ole mahdollisuutta ottaa &.& Tai ehkä on. Koheltajiin tulisi neljän sheltin ja reilun kymmenen lapinkoiran joukkoon. Koheltajista löytyy Fedan veli. Kisautusta tulisi mahdollisimman monessa lajissa. Kisakalentereita
