Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä? SIVUJA?
Pennut ovat syntyneet! Sivuja voi alkaa tekemään
Bedlingtoninterrieri on mainio harrastuskoira ja soveltuu moneen eri lajiin. Se on älykäs, mutta hieman itsepäinen. Luonteeltaan hyväntuulinen, hellä, omanarvontuntoinen, muttei arka tai hermostunut. Mikset siis ottaisi bedlingtoninterrieriä?
Kennel Jaeron ensimmäistä pentuetta on suunniteltu keväälle, helmi-maaliskuulle.
Isäksi olen valinnut Zay`s Bad Cheesen eli Jessen. Jessellä on tittelit vjKREW-08 ja vKREW-08. Odotellaan vielä viimeisiä sertejä, jotta Jessestä tulisi KRE MVA ja tähtäimessä myös FIN MVA.
Emäksi olen valinnut kennelin uusimman tulokkaan, Ung Rebelsk Romantikin eli Lunan. Luna on saanut 2 kertaa cacibin, 2 kertaa sertin sekä ropin ja ollut kerran RYP4. Myös Lunalle odotetaan kahta sertiä, jotta tulisi sitten FIN MVA.
Myyntikriteerit.
Pennut syntyvät 25.3! Nimet ovat Paramore-yhtyeen kappaleiden nimiä.
PARAMORE-pentue:
Jaero`s Emergency Emma
Jaero`s Conspiracy Kissed
Jaero`s Decode iammore
Jaero`s Pressure
Jaero`s Franklin iammore
Jaero`s Miracle
Jaero`s Brighter
Jaero`s Whoa
Varaukset:
iammore, narttu & uros
Emma, narttu
Kissed, narttu
Bedlingtoninterrieri on mainio harrastuskoira ja soveltuu moneen eri lajiin. Se on älykäs, mutta hieman itsepäinen. Luonteeltaan hyväntuulinen, hellä, omanarvontuntoinen, muttei arka tai hermostunut. Mikset siis ottaisi bedlingtoninterrieriä?
Kennel Jaeron ensimmäistä pentuetta on suunniteltu keväälle, helmi-maaliskuulle.
Isäksi olen valinnut Zay`s Bad Cheesen eli Jessen. Jessellä on tittelit vjKREW-08 ja vKREW-08. Odotellaan vielä viimeisiä sertejä, jotta Jessestä tulisi KRE MVA ja tähtäimessä myös FIN MVA.
Emäksi olen valinnut kennelin uusimman tulokkaan, Ung Rebelsk Romantikin eli Lunan. Luna on saanut 2 kertaa cacibin, 2 kertaa sertin sekä ropin ja ollut kerran RYP4. Myös Lunalle odotetaan kahta sertiä, jotta tulisi sitten FIN MVA.
Myyntikriteerit.
Pennut syntyvät 25.3! Nimet ovat Paramore-yhtyeen kappaleiden nimiä.
PARAMORE-pentue:
Jaero`s Emergency Emma
Jaero`s Conspiracy Kissed
Jaero`s Decode iammore
Jaero`s Pressure
Jaero`s Franklin iammore
Jaero`s Miracle
Jaero`s Brighter
Jaero`s Whoa
Varaukset:
iammore, narttu & uros
Emma, narttu
Kissed, narttu
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: Kiinnostuneita bedlingtoninterriereistä?
up. Pentueen vanhemmat vaihtunut
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ette kai te ole ennakkoluuloisia rotua kohtaan?
-
Natali
- Kriisissä
Mä oon jo monta kertaa meinannut varata pennun, mutta nyt ei vaan ole aikaa neljännelle virtuaalikoiralle kun haluan ensin kilpailla lisää noilla kolmella karvakasalla mitkä mulla on jo, mutta jos pentue syntyy vasta muutaman kuukauden kuluttua niin sitten tilanne olisi toinen ja ehdottomasti haluaisin pennun.
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Pennut siis syntyvät luultavammin vasta maaliskuun puolessa välissä, jotta pentueen vanhemmillakin kerittäisiin kisaamaan lisää. Todella mukavaa jos haluat varata pennun. Haluatko uroksen vai nartun, niin voin laittaa sinut varauslistalle?Kissed kirjoitti:Mä oon jo monta kertaa meinannut varata pennun, mutta nyt ei vaan ole aikaa neljännelle virtuaalikoiralle kun haluan ensin kilpailla lisää noilla kolmella karvakasalla mitkä mulla on jo, mutta jos pentue syntyy vasta muutaman kuukauden kuluttua niin sitten tilanne olisi toinen ja ehdottomasti haluaisin pennun.
-
Natali
- Kriisissä
Jos nyt sitten laittaisit mulle alustavan varauksen narttuun. Milteiniin olis tyttö tulossa ja piviko kuvat haluan ehdottomasti. Harrastetaan luultavasti kaikkea mahdollista mikä onnistuu hyvin näin pienen koiramäärän kanssa ja valioksi olis tarkoitus kilpailla kaikissa mahdollisissa lajeissa. Yhden pentueen tulisin luultavasti teettämään. Niin ja mun virtuaalikoirat elää n. 1 IRL vuoden. Unohdinko mä jotain?
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Voin piirtää kuvat jos haluat (näyt tö)Kissed kirjoitti:Jos nyt sitten laittaisit mulle alustavan varauksen narttuun. Milteiniin olis tyttö tulossa ja piviko kuvat haluan ehdottomasti. Harrastetaan luultavasti kaikkea mahdollista mikä onnistuu hyvin näin pienen koiramäärän kanssa ja valioksi olis tarkoitus kilpailla kaikissa mahdollisissa lajeissa. Yhden pentueen tulisin luultavasti teettämään. Niin ja mun virtuaalikoirat elää n. 1 IRL vuoden. Unohdinko mä jotain?
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Mää perun varauksen jos pentuja tulee enemmän kuin neljä.
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Ok, miksi?Susityttö kirjoitti:Mää perun varauksen jos pentuja tulee enemmän kuin neljä.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Pentueesta tulee liian iso omaan makuuni. Viisi juuri ja juuri voin sulattaa. Miten muut ovat suunnitelleet jalostuskäyttöä pennullaan? Aijjotaanko vanhempia käyttää uudestaan? Itseäni meinaan jalostuskäyttö kiinnostaisi ja pienessä rodussa (itse miellän näin) ei voi pentua pennuttaa jos muita sisaruksia käytetään paljon jalostukseen.
edit // Kiitos tiedosta Kissed (:
edit // Kiitos tiedosta Kissed (:
-
Natali
- Kriisissä
iammore, olis kiva jos piirtäisit ne kuvat ja voin sitten antaa sulle jotain pientä palkkaakin niistä.
Susityttö, mä tosiaan ajattelin teettää yhden pentueen, johon tulee 2-5 pentua. Määrä riippuu siitä miten noilla sukulaisilla on pentueita ja varmaaan evm koiraa käytän isänä.
Susityttö, mä tosiaan ajattelin teettää yhden pentueen, johon tulee 2-5 pentua. Määrä riippuu siitä miten noilla sukulaisilla on pentueita ja varmaaan evm koiraa käytän isänä.
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Emma varmaankin teettä vain yhden pentueen ja itse varaamani narttu tekee myös yhdet ja uros pari-kolme.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
^Perun varaukseni.
-
fina
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Harmi, mutta jos otat sitten jostain toisesta pentueesta? Vaikkapa Kissedin ;)Susityttö kirjoitti:^Perun varaukseni.
-
Natali
- Kriisissä
Mites on vanhempien kisautus sujunut? Joko osaat yhtään sanoa tarkempaa aikaa koska uskaltais alkaa innolla odottamaan?