No, jos minulle pääsisit sitten kuvaamaan. Mutta KV on vasta maaliskuussa. Noh, hyvää aikaa kisata siinä ajassa käyttölinjalla. Paimennus aloitetaan ensinmäisenä. Teen tänään sivut.Nettei kirjoitti:Pentueiden teeton kanssa tulee se vastaan, että pentuja saa olla maksimissaan 2-3. Suku nimittäin jo aika yleinen, ja Bean puolveljelle suunnitteilla kanssa pentue, ja puolsisarkin saa pentueen tässä lähiaikoina.Lalina kirjoitti:Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)
Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Kuvista sen verran, että itse voin Tampereen KV'stä yrittää kuvailla teidän pennuille kuvia, jos kiinnostaa, ja omalta kehältäni kerkeän. Oman koiran kanssa menossa sinne, ja jos shelttikehällä kerkeäisi pyörähtämään, niin voisin mahdollisesti teille kuvailla :) Mä voin kisautusapua antaa kanssa halukkaille joissain lajeissa, jos tarvetta tulee :)
Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
LOPETTANUT!!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
;) Voin mä sulle yrittää kuvailla, olikos sulle tulossa narttu vai uros?Lalina kirjoitti:No, jos minulle pääsisit sitten kuvaamaan. Mutta KV on vasta maaliskuussa. Noh, hyvää aikaa kisata siinä ajassa käyttölinjalla. Paimennus aloitetaan ensinmäisenä. Teen tänään sivut.Nettei kirjoitti:Pentueiden teeton kanssa tulee se vastaan, että pentuja saa olla maksimissaan 2-3. Suku nimittäin jo aika yleinen, ja Bean puolveljelle suunnitteilla kanssa pentue, ja puolsisarkin saa pentueen tässä lähiaikoina.Lalina kirjoitti:Ainiin, pentue syntyy 20. päivä. Mahtavaa : D
Katsotaan jos piirrtän itse koiran tai pyydän Iivaa :)
Ajattelin nartulle pentuja, jos tuloksia tulee. Muuten ei pentuja tule. Että näyttelyssä kun saisi jotain valioarvoja ja paimennuksenvalio tietenkin ensinmäiseksi ! Agilityäkin yritetään : D
Kuvista sen verran, että itse voin Tampereen KV'stä yrittää kuvailla teidän pennuille kuvia, jos kiinnostaa, ja omalta kehältäni kerkeän. Oman koiran kanssa menossa sinne, ja jos shelttikehällä kerkeäisi pyörähtämään, niin voisin mahdollisesti teille kuvailla :) Mä voin kisautusapua antaa kanssa halukkaille joissain lajeissa, jos tarvetta tulee :)
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
Naaras, soopeli.
Kiituksia jo : D
Pennuthan syntyy huomenna ??
Niin, mites kun nimiä ei ole. Olis kiva valita, nyt kun näitä tyttöisen sivuja alan tekemaan. Mikä on alkuliite (ei jaksanut katsoa ekasta viestistä, jos oli mainittu) .. ??
Kiituksia jo : D
Pennuthan syntyy huomenna ??
Niin, mites kun nimiä ei ole. Olis kiva valita, nyt kun näitä tyttöisen sivuja alan tekemaan. Mikä on alkuliite (ei jaksanut katsoa ekasta viestistä, jos oli mainittu) .. ??
LOPETTANUT!!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Saksanpaimenet SYNTYNEET! Shelteille kiinnostuneita?
:oops: Mä unohin nimet kokonaan, on koko ajan ollu sellanen tunne, että jotain puuttuu.Lalina kirjoitti:Naaras, soopeli.
Kiituksia jo : D
Pennuthan syntyy huomenna ??
Niin, mites kun nimiä ei ole. Olis kiva valita, nyt kun näitä tyttöisen sivuja alan tekemaan. Mikä on alkuliite (ei jaksanut katsoa ekasta viestistä, jos oli mainittu) .. ??
// Eli nyt nimet löytyvät etusivulta, nopeasti valkkaamaan omanne! ;)
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet!
En kyl tiedä että saanko itse päättää nimeä, mutkun mulle tuli heti mieleen RW's Best Vision, eli paras haave tai jotain sinne päin. Kuulostaisko pahalta? 
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet!
Kyllä sopii! Unohdin laittaa tohon sen että saa itse keksiä myös jonkun :oops: mä en ole yhtään hajamielinenJuulia kirjoitti:En kyl tiedä että saanko itse päättää nimeä, mutkun mulle tuli heti mieleen RW's Best Vision, eli paras haave tai jotain sinne päin. Kuulostaisko pahalta?
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!
Eli siis sivuja vaan tulemaan!
- juulia
- Floodari
- Viestit: 3051
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm
Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!
Otto on tässä! Nopeasti tehdyt sivut, ja koska en jaksanut koodien kanssa alkaa säätämään, niin menemme (ainakin vähän aikaa) tommosella valmisleiskajutulla, jonka tosin muokkasin hienommaksi. : D
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!
Okei, hienoa! Onnea teille kisakentille! Kuulumisia sitten kerran kuussa vähintään :)Juulia kirjoitti:Otto on tässä! Nopeasti tehdyt sivut, ja koska en jaksanut koodien kanssa alkaa säätämään, niin menemme (ainakin vähän aikaa) tommosella valmisleiskajutulla, jonka tosin muokkasin hienommaksi. : D
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!
RW´ Best Friend minunminunminun : DD
Elikkä Fiona saa sivuja julkisiksi tänään. Lisään pian.
Minulla siis ei ole kuvia, joten panostan käyttöön.
Ellen sitten ota piirrettyjä kuvia, jotka tekäisin näyttöön.
Mutta ne eivät varmaan oikein pärjää (itse en pidä) : DD
// [url=http://aamuvirkku_.webs.com/Fiona.htm]tässä[/url]
Sivut vielä kesken !!
Elikkä Fiona saa sivuja julkisiksi tänään. Lisään pian.
Minulla siis ei ole kuvia, joten panostan käyttöön.
Ellen sitten ota piirrettyjä kuvia, jotka tekäisin näyttöön.
Mutta ne eivät varmaan oikein pärjää (itse en pidä) : DD
// [url=http://aamuvirkku_.webs.com/Fiona.htm]tässä[/url]
Sivut vielä kesken !!
LOPETTANUT!!
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Shelttipentuja! Nimet tulleet! SYNTYNEET!
hienoa ;) muilta sivuja?Lalina kirjoitti:RW´ Best Friend minunminunminun : DD
Elikkä Fiona saa sivuja julkisiksi tänään. Lisään pian.
Minulla siis ei ole kuvia, joten panostan käyttöön.
Ellen sitten ota piirrettyjä kuvia, jotka tekäisin näyttöön.
Mutta ne eivät varmaan oikein pärjää (itse en pidä) : DD
// [url=http://aamuvirkku_.webs.com/Fiona.htm]tässä[/url]
Sivut vielä kesken !!
Muistakaa sitten se, että mä rekisteröin itse pennut, niin teidän ei tarvitse sitä tehdä. Rekisteröin pentueen, kunhan saan kaikilta sivut :)
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!
Eli siis yksi pentu vapaana.
Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
-
Netry
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1741
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
- Paikkakunta: Ähtäri
- Viesti:
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Shelttipupsit syntyneet! yksi pentu vapaana! fannyy, janita!
Vieläkö siis yksi sheltinpentu vapaana?Nettei kirjoitti:Eli siis yksi pentu vapaana.
Fannyy, ja Janita, onkos nimiä valittuina, ja niitä sivuja? :)
Olisin etsiskellyt uuteen virtuaalikennel Värisuoraan soopelinarttua. Virtuaalikennelini sivut tulevat muuttumaan tässä seuraavan viikon aikana hieman hienommiksi.
Muttasiis, kuva olisi jo valmiina: http://i289.photobucket.com/albums/ll22 ... 302828.jpg
Ja pentu saa suoraan olla AVO- ikäinen? Kuva on minun ottamani.
Ja siis tulisi asumaan trikkiuroksen ja kahden soopelinartun kera, tulisin kisauttamaan näyttelyissä, tokossa ja agissa, sekä käyttäisin paimenkisoissa ja BH'ta käytäisiin suorittamassa. Ja pentuetta miettisin hieman myöhemmin, sekä kunhan VPEK lopettaa remonttinsa, kävisin siellä kuvauttamassa lonkat, silmät ja kyynerpäät.
Muttamutta, todella hyvän kodin saisi!
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3

