Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja Evie »

Juu, Janita saa pennun. <; Ja oi, kyllä, tottakai käy tuo kuvaksi =))
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja juulia »

No nyt eksyin mäkin (viimeinkin!) tänne. Elikkä pentu menis Rock On sheltiesiin. Ottaisin nartun. :D Onneks muuten varasin sillon mesessä, muuten en olis ikinä saanut, en edes huomannut tätä töpöä!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja Evie »

Sain nyt Apilalta myöntävän vastauksen, joten pentueen isäksi tulee vPVA Bh TK1 The Proud Violist. :)

Pentueeseen syntyykin sitten vaan narttuja :D Nimiäkin koitan teille saada tässä jossain välissä..
Natali
Kriisissä
Viestit: 866
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja Natali »

Jos mikään sun keksimistä nimistä ei miellytä niin saako niitä sitten muokata, yhdistellä tai keksiä itse sen nimen? Mä kun oon perfektionisti nimien suhteen niin on pakko saada tietää..
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Niin saanko mä sitten pennun vai en? Kovasti odottelisin, ja tuon oman IRL-pentuni takia en Fedan pentua jättäisi!
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja Evie »

^^ Kissed, juu saat keksiä. Ja viuki, sulle vois kans kyllä lähteä pentu sittenkin. <:

LindaJerry siis keksi kivoja nimiä meille nyt. : ) KIITOS! Nyt vaan valitsemaan nimiä mussukoille.

WolfTame's Validity Period (voimassaoloaika)
WolfTame's Volcanic Eruption (tulivuorenpurkaus)
WolfTame's Virus Protection (virusturva)
WolfTame's Village Idiot (kylähullu) XD
WolfTame's Vulgar Fraction (murtoluku)
WolfTame's Voiceless Secret (soinniton salaisuus)


Pennut syntyvät 28.01.2009. (joten sivuja 1vk'n kuluttua syntymästä -viimeistään, ellei ole mitään esteitä)
Viuki
Syvällistä
Viestit: 636
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.

Viesti Kirjoittaja Viuki »

WolfTame's Virus Protection mulle :) Sivut teen heti kun kerkeän.
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET

Viesti Kirjoittaja juulia »

WolfTame's Validity Period mulle kiitos =)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Natali
Kriisissä
Viestit: 866
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET

Viesti Kirjoittaja Natali »

Laita mulle WolfTame's Voiceless Secret, koska ajattelin vaan vaihtaa ton secretin tosta johonkin joka miellyttää enemmän vaikka on toikin kyllä kivan kuuloinen, ok?

//Nimeksi tuli pienen pähkäilyn jälkeen WolfTame´s Voiceless Misery. Mä en edelleenkään halua että kukaan sais ottaa tota WolfTame´s Voiceless Secretiä, koska muuten pennut voitaisiin sekoittaa toisiinsa.
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET

Viesti Kirjoittaja Evie »

Juu, teille nuo nimet. <; Jään odottelemaan sivuja teiltä (ja Janitan nimivalintaa).
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET&SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja juulia »

Pikkune menee eka Geewasiin tai saa jonkun valmisulq, ku Rock On'illa ei oo vielä leiskaa, mut tilanne vaihtuu sitte kun saan sen leiskan sinne. Teen sivuja tänään.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Evie
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 174
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:12 am
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa. NIMET&SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Evie »

Juulia peruutti varauksensa, joten yksi pentu on vielä vapaana jollekkin, jos jotakuta kiinnostaaa! <;
Tuuli
Vuohenruokaa
Viestit: 1991
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2009 6:34 pm

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

- Jassu / Hurtta kenneliin: http://hurtta.beta.nettisivu.org/ / narttu / WolfTame's Volcanic Eruption
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
Natali
Kriisissä
Viestit: 866
Liittynyt: La Kesä 28, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Vaasa

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Viesti Kirjoittaja Natali »

Saako sivut ilmoittaa jo vaikka pennut ei oo vielä syntyneet (sori, mulla ei oo kokemusta pennuista)? Kisa ura alkaa jokatapauksessa vasta silloin syntymäpäivänä ja just sopivasti silloin ehtii vielä muutamaan näyttelyyn mukaan.
Ellu
Keilapallo
Viestit: 2364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Voi ei Fedalle tulee pentuja ja mullei ole mahdollisuutta ottaa &.& Tai ehkä on. Koheltajiin tulisi neljän sheltin ja reilun kymmenen lapinkoiran joukkoon. Koheltajista löytyy Fedan veli. Kisautusta tulisi mahdollisimman monessa lajissa. Kisakalentereita
Vastaa Viestiin