LUKKOON KIITOS

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Hei miksei sulla ole jtn Geewasin Master of Puppets nimeä jos kerran Metalica teema on? Joo oothan sä ihania nimiä keksinyt ;) oli oikeasti vaikea valinta, noelin kanssa mietittiin ja tapeltiin mikä nimistä olisi paras >x'D
Asia selvä, joo en vielä rekkaa kun en tiedä vielä syntymääkään tässä olisi sitten tosiaan sen kennelin sivut jos haluat nähdä http://www.geocities.com/bakebelgit erittäin kesken vielä mutta etusiu melkein valmis -.-

// jaajaa, no kyllähän se hiukan häröltä kuulostaa. Kivat nimet olet oikeasti keksinyt :D Mulla on niin huono nimi pää. Niistä mikään muu ei vielä toimi kun Etusivu kun en ole vielä muuta ehtinyt tehdä.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja juulia »

Wolfie, en laittanut kun mielestäni se ei kuulostanut hyvältä Geewasiin yhdistettynä, mutta se on tietysti jokaisen oma mielipide. :--D Käyn kattelemassa sivuja.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja Bee »

Hei tuli tässä vain mieleen, että olisiko mahdollista saada jonkinlainen selvitys pentueen suvusta? Haluaisin nimittäin käyttää Frodoa jossain vaiheessa jalostukseen enkä siksi haluaisi, että suku olisi hirveän yleinen.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja juulia »

Elikkä, Rockyn isä on tuntematon (evm). Rockyn äiti on Elite's Arwén, jolla on yksi pentue, Hulttion C- pentue. Rockyllä on kolme sisarusta, joista kellään ei ainakaan toistaiseksi ole jälkeläisiä. Emän emä, Davinheim's Ablenad Da Dei'llä, on kuollut, samoin emän isä, Sudenkyyneleen Kristallin Kirkas. Rockyllä siis on jonkin verran sukua, mutta mielestäni ei kuitenkaan liikaa. =) Päin vastoin, käyttämällä Rockyä ja myöhemmin Rockyn jälkeläisiä jalostukseen, saadaan tämä hyvä tervulinja jatkumaan, mihin kuuluu juuri Sudenkyyneleen ja Davinheim'sin koiria.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja Viivi »

puoli ot, milloin teet pentueille sivun? (; Mielelläni menisin katsomaan Adan sisaruksia.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja juulia »

Sitten kun jaksan... Pitää tehdä ensin myös nahka- ja malipentueille sivut.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Bee
Nostaa rautaa
Viestit: 995
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
Viesti:

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja Bee »

Selvä, kiitos infosta! Voin siis huoletta käyttää Frodoa, kun narttu on vieläpä evm. sukuinen.
but i'm lost, crushed, cold and confused

[/size]
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Juulia, tossa on sitten pennun sivut Geewas Fade to Black tutuille Kai, lisään sinne luonteen jossain vaiheessa ;). Muuten onko siinä kuvassa uros vai narttu Bee kun oot niin tarkkasilmänen niin onko Kain kuvan koira uros vai narttu?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja juulia »

Bee, niin voit =)
Wolfie, okkei, kiitos sivuista! Oman pentuni sivuja ei näköjään ollut linkitetty, ne olen kyllä muistaakseni täällä ilmoittanut. Joka tapauksessa Diitan sivut on tässä, voit linkittää ne nyt. :)
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo niin linkitin sen ja sellaista. Milloin pennut tulisivat syntymään?

OT//yksi pentu olisi vielä mun C-pentueesta vapaana ;) ootko vielä kiinnostunut?
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Viesti Kirjoittaja juulia »

Se syntymäpäivämäärä ei ole muuttunut mihinkään, eli sitten kun Rocky on VPVA tai vFIN KVA. =) Se on jo ilmoitettu pariin paimennuskisaan, joista toivottais menestystä. C- pentuetta mietin, kun Rock On'iin pitää saada leiska kun sinne menee ne collietkin. Ilman leiskaa en sivuja voi tehdä, enkä koiria ottaa.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja juulia »

Pentueiden tietoja päivitelty, varaajia odotellaan!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja Janina »

-
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja juulia »

Joo, mehän puhuttiinkin tästä jo Janitan kanssa, eli sulle pentu. :--) Sukupuolta voit ilmotella myöhemmin. Eli nää tulee sittenkin Geewasin kennelnimen alle!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Alina
Alkupalat
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm

Re: Geewasin talven ja kevään pentueet

Viesti Kirjoittaja Alina »

Pöh ja pyh, ei saa laittaa kahta herkkupentuetta samaan topiciin. :-( Hirveän vaikea valita sun sheltti- ja aussiepentueen väliltä, kummastako nyt ottaisin? Aussiet on mulle shelttien tapaan tosi lähellä sydäntä ja juuri tänään sain luvat ihan kivan näköisen uroksen kuviin. Mua vaan jotenkin etoo ajatus siitä millainen kisautus tulisi olemaan agilityn puolella, aika useasti kun nuo ykkösluokat on täyteen tupattu. No, jokatapauksessa laitan tarjousta.

Mä siis haeskelen ensimmäiselle virtuaalikoiralleni "kaveria", pentu olisi siis toinen koirani vaikkei jäisikään yhtään vähemmälle huomiolle, kuin Donna. Kisaaminen tulisi olemaan mahdollisimman aktiivista agilityn, tokon, paimennuksin ja hupilajien (flyball sekä koiratanssi) parissa, riippuen siitä miten ehdin luokkiin osallistumaan. (Mullahan on lupa tulla koneelle vasta kello kuuden jälkeen ja aika useasti luokat on täynnä jo klo 15, jos kalentereihin on aikaisemmin päivällä tullut lisää kilpailuja.)

Pennun varaaminen on vaikeaa näin illasta, mutta Donna toimikoon hyvänä sivunäyttönä ja huonona kisanäyttönä, tulokset kun ei varmaankaan herätä hirveätä kiinnostusta mulle pentua varata. Mutta, pienellä suloisella aussie/shelttipenskalla olisi loppuelämänsä tulevaisuus mun luonani niin näyttö- kuin käyttöpuolellakin, siitä en tingi. Parhaani teen kisautuksessa, mutten voi sille mitään jos mun huono arpaonneni ei vakuuta sua. :-) Kysele lisää infoa jos jotain kaipaat.
and we talk about stupid things like feelings and men
Vastaa Viestiin