Lilithia
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Lilithia
Noniin, sainhan tuon Kylmän Tuulen uudistuksen kokonaan valmiiksi. Kennel siis jatkoi sileäkarvaisten kettuterriereiden kasvatuksella, mutta muiden terriereiden ja dobermannien tilalle tuli saksanpaimenkoirat. Nimikin meni vaihtoon, niin kuin otsikosta huomaakin. Tekstiä ei sivuilla ole läheskään niin paljon kuin Rainvalleyssa, mutta pääasiat pitäisi olla kaikki. En ole noita moneen kertaan läpi lukenut, joten ilmoittakaa niistä kirjoitusvirheistä. Ja öö... vieraskirjan uudistan aivan tuota pikaa uusiin sivuihin sopivaksi.
Lilithiaan tästä
// 17.7. Uusi nimi ja uusi layout
// 25.10. Uusi layout!
Lilithiaan tästä
// 17.7. Uusi nimi ja uusi layout
// 25.10. Uusi layout!
- Tuulia
- Analysaattori
- Viesti:
Re: Puolenyön
Ensinäkin, tykkään ulkoasusta paljon! Värit ovat ihanat ja taustakuvio sopii ulkoasuun mainiosti, tosin vaaleanpunainen ei sovi hirmuisesti nimeen Puolenyön.. : DD Fontti on juuri sopiva, mutta se saisi ehkä olla hitusen pienemmällä. Häivytetty haalea saksanpaimenkoira sopuu ulkoasuun erittäin hyvin, mutta olisin toivonut kuvan niin että koiran nenä näkyisi kokonaan, nyt se näyttää hieman hassulta kun nenä jää puoliksi ulkopuolelle : D
Nimi Puolenyön on kaunis, mutta minulla tulee siitä heti mieleen Rekiyön, ja sen kautta siperianhuskyt 8)) Linkit ovat kauniit ja niiden fontti on hieman erilainen, mutta ne olisivat paljon kauniimmat ilman lihavoituja alkukirjaimia 8D Käytät koristekuvia kauniisti, etkä tunge niitä liikaa jokaiselle sivulle - ne ovat kauniisti jokaisen sivun ylälaidassa ja niitä on aina kaksi kappaletta ja ne ovat vielä saman kokoisiakin, joka parantaa designiä huomattavasti! (:
Koirien sivuilla on haalea merkintä että koira on virtuaalikoira, joka yleensä tuppaa unohtumaan, mutta sinä olet sen sinne laittanut, hienoa hienoa! Kaikilla koirilla on sopivanmittaiset luonteet ja kaikkien sivuilta tulee ilmi niiden perustiedot. Kuvat avautuvat kätevästi samalle sivulle laatikkoon, ettei kuvien kanssa tarvitse alkaa pelleillä välilehtien saatika sitten uusien ikkunoiden kera : D Minua kuitenkin häiritsee suunnattomasti, että koirien kisakalenterit ovat erillisellä sivulla, ne olisivat sopineet paljon paremmin itse koiran sivuille. Mutta, kukin tavallaan!
Onnea sinulle ja kasvatusurallesi!
Nimi Puolenyön on kaunis, mutta minulla tulee siitä heti mieleen Rekiyön, ja sen kautta siperianhuskyt 8)) Linkit ovat kauniit ja niiden fontti on hieman erilainen, mutta ne olisivat paljon kauniimmat ilman lihavoituja alkukirjaimia 8D Käytät koristekuvia kauniisti, etkä tunge niitä liikaa jokaiselle sivulle - ne ovat kauniisti jokaisen sivun ylälaidassa ja niitä on aina kaksi kappaletta ja ne ovat vielä saman kokoisiakin, joka parantaa designiä huomattavasti! (:
Koirien sivuilla on haalea merkintä että koira on virtuaalikoira, joka yleensä tuppaa unohtumaan, mutta sinä olet sen sinne laittanut, hienoa hienoa! Kaikilla koirilla on sopivanmittaiset luonteet ja kaikkien sivuilta tulee ilmi niiden perustiedot. Kuvat avautuvat kätevästi samalle sivulle laatikkoon, ettei kuvien kanssa tarvitse alkaa pelleillä välilehtien saatika sitten uusien ikkunoiden kera : D Minua kuitenkin häiritsee suunnattomasti, että koirien kisakalenterit ovat erillisellä sivulla, ne olisivat sopineet paljon paremmin itse koiran sivuille. Mutta, kukin tavallaan!
Onnea sinulle ja kasvatusurallesi!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Puolenyön
Kiitos kiitos :D Tiedän että nuo kisakalenterit häiritsevät monia, mutta kun mulla on noita virtuaalikoiria nytkin yhteensä 31, ja neljä on vielä tulossa, niin mä en vois kuvitellakaan ajatusta päivittää 35 koiran kisakalenteria päivittäin. Yhdestäkään en kuitenkaan pystyisi luopumaan ja aikaa riittää liiaksikin, mutta mua ei vain kiinnosta ajatus seilailla 35 koiran sivuilla päivittämässä kalenteria melkein päivittäin. Tuo mun tapani on vain paljon yksinkertaisempaa mulle, joka ei vain pysty pitämään koiramääränsä pienessä.
Mutta kiitos paljon kommentista. Mulle ei edes tullut Rekiyön mieleenkään, mutta nytkun ajattelee, niin onhan niissä samankaltaisuutta. Mutta joo, onhan "yö" aika käytetty sana muutenkin.
Mutta kiitos paljon kommentista. Mulle ei edes tullut Rekiyön mieleenkään, mutta nytkun ajattelee, niin onhan niissä samankaltaisuutta. Mutta joo, onhan "yö" aika käytetty sana muutenkin.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Puolenyön Uusi lay!
Uusi lay! Saa (ja pitää) kommentoida.
-
Milja
- Vuohenruokaa
Kommentoin vähän myöhemmin pidemmin, mutta mulle tuli tuosta Puolenyöstä mieleen minun Sudenyöni, ja myös Rekiyön. Ei sillä mitään, ei se minua haittaa.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
^Puolenyön on kylläkin ollut kauemmin pystyssä kuin Sudenyön ;)
Aivan ihana ulkka! Tykkään kovasti väreistä ja asettelusta. Mut se mitä tähän nyt tulin sanomaan, niin tuossa ylhäällä tuon kuovan kohalla menee kaks sinistä viivaa niiden koirien päältä ja sitten kaikissa laatikoissa(koirien kisakalenteri, sukutaulut ym.) menevät yli sen kirjotustilan. :)
Aivan ihana ulkka! Tykkään kovasti väreistä ja asettelusta. Mut se mitä tähän nyt tulin sanomaan, niin tuossa ylhäällä tuon kuovan kohalla menee kaks sinistä viivaa niiden koirien päältä ja sitten kaikissa laatikoissa(koirien kisakalenteri, sukutaulut ym.) menevät yli sen kirjotustilan. :)
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^^
Puolenyön on ensiksikin ollut kauemmin pystyssä kuin Sudenyön. Maailmassa on paljon samankaltaisempiakin nimiä kuin Puolenyön, Rekiyön ja Sudenyön. (: En sano tätä nyt pahalla, mutta halusin vain huomauttaa.
Kirsi vähän mie tykkään tuosta uudesta ulkoasusta! Tosi hieno, ylitit ittes tällä kertaa! Mahtavat värit, kuvat, fontit ja kaikki natsaa! Tosi hieno kokonaisuus. Koirien sivuilla tykkään siitä, että niitten kisakalenterit on koiran omalla sivulla (ne kalenterit on muuten btw upeat). Tekstit on hyviä mitä sieltä täältä luin ja täytyy sanoa, että tykkään ja kovasti! (: Sori tällanen pätkäkomma, voin vaikka mesessä turinoida tästä lisää.
Puolenyön on ensiksikin ollut kauemmin pystyssä kuin Sudenyön. Maailmassa on paljon samankaltaisempiakin nimiä kuin Puolenyön, Rekiyön ja Sudenyön. (: En sano tätä nyt pahalla, mutta halusin vain huomauttaa.
Kirsi vähän mie tykkään tuosta uudesta ulkoasusta! Tosi hieno, ylitit ittes tällä kertaa! Mahtavat värit, kuvat, fontit ja kaikki natsaa! Tosi hieno kokonaisuus. Koirien sivuilla tykkään siitä, että niitten kisakalenterit on koiran omalla sivulla (ne kalenterit on muuten btw upeat). Tekstit on hyviä mitä sieltä täältä luin ja täytyy sanoa, että tykkään ja kovasti! (: Sori tällanen pätkäkomma, voin vaikka mesessä turinoida tästä lisää.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitoksia teille! :D Ja joo, on Puolenyön ollut kyllä pystyssä kauemmin kuin Sudenyön. Mutta tuo -yön pääte on niiiin yleinen, että jo on kumma jos siitä on jollekin haittaa.
/ Sainkin IE:n ongelmat korjatuksi ja itse sivut pitäisi näkyä nyt ihan oikein. Laitan vaan vielä koirien sivut kuntoon.
/ Sainkin IE:n ongelmat korjatuksi ja itse sivut pitäisi näkyä nyt ihan oikein. Laitan vaan vielä koirien sivut kuntoon.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Lilithia
Puolenyön vaihtoi nimensä (sori Ricea! Siitä voi lukea enemmän sivuilta) Lilithiaan ja näin ollen saapui uusi yksinkertainen lay. Kommenttia, kommenttia!
-
Ricea
- Kanada
- Viesti:
Aika ihana nimi kyllä &.& en voi muuta sanoa, en oo kyllä yhtään pahoillani vaiks tuo nimi vaihtuikin
Tosi nätti ulkoasu kyllä! Ehkä hieman liian hailakat värit mun makuun, mut idea toimii. Hyvä, hienoa!
Tosi nätti ulkoasu kyllä! Ehkä hieman liian hailakat värit mun makuun, mut idea toimii. Hyvä, hienoa!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Hih, hyvä ettei haittaa! Mä pelkäsin liikaa hailakkuutta, mutta jätin noin pelätessä harmonisen tunnelman häviämistä. Onhan tuolla pientä piristystä tuo vihreä ja musta, mutta niin... No, tuo on kyllä niin yksinkertainen muutenkin, että kyllästyn varmaan alle viikossa :D
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Uusi layout! Kommentteja saa antaa :)
- bianca
- Le-ppä-ker-ttu
Oi, ihana ulkoasu <3_<3 Pidän siitä kovasti. Muutenkin oikein nätti ja siisti kenneli sinulla. :----))
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Kiitos paljon! :)