HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Ok, se siis sinulle. Ja kiitoksia sivusta :D
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Mie muuten sittenkin vaihoin vielä Vecille käyttölinjasen kuvat. (:
-
Suzie
- Alkupalat
- Viestit: 37
- Liittynyt: La Marras 22, 2008 6:38 pm
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Attic Tricks voi muuttaa Stristar'siin. ^^
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Hobu: Oo, tosi kivan näköinen tyttö :D
Suzie: Ok, se sulle^^
Suzie: Ok, se sulle^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Kyllähän mä tietty pennun tahtoisin niin kuin puhuttiinkin ;> ja ei mua toki haittaa vaikka siihen elinikäinen jalostusoikeus jäis sulle. Olisko sulla sitten jotain kivoja kuvia poitsulle, ajattelin vain että olisi sitten sullekkin mieluisat 8D (ja ylipäänsä mun jokaisen HH koiran kuvat on ollut miellyttävät kun on olleet sulta :'DD)
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Ok, sijoitusuros siis sulle^^ Juu, osutaan meseen samaan aikaan jossain vaiheessa niin katellaan kuvia.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Sakemannipentueen astutus 15.02.2009, laskettu aika 01.03.2009. Miltä kuulostaa?
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Kuuulostaapi hyvältä :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Kati
- Kriisissä
- Viestit: 865
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Sopii mullekkin aivan mainiosti ;)
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Hienosti sopii :D Isän kisakalenteri on nyt vihdoin ja viimein päivitetty, eli siellä ovat nyt kaikki uusimmatkin tulokset. Muutama serti oli tullut lisää sekä vFIN TVA -titteli.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Ok, hienoa :D Täytyy alkaa sitten nimiä miettimään, jos ei nyt mitään ihmeitä tapahdu niin tästä tulee Hukkaharjan O-pentue^^
// Edittiä sen verran VF-pentuetta koskien, että laitan rekkarinumerohakemukset vFCI:hin tänään, katselkaa aina välillä sieltä milloin tulevat. Laitan toki ne tuonne VF:n kasvatit -sivullekin.
// Edittiä sen verran VF-pentuetta koskien, että laitan rekkarinumerohakemukset vFCI:hin tänään, katselkaa aina välillä sieltä milloin tulevat. Laitan toki ne tuonne VF:n kasvatit -sivullekin.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Ja mie otan sen nartun :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Millos nimiä on tulossa? :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Mariza: Ok, narttu sinulle.
Kuunsirppi: Lapulle on jo kerätty listaa ehdotuksista, mutta vaatii vielä vähän miettimistä. Eli jonkin ajan kuluttua.
Kuunsirppi: Lapulle on jo kerätty listaa ehdotuksista, mutta vaatii vielä vähän miettimistä. Eli jonkin ajan kuluttua.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita
Mä löysin uuden kivan kuvan nartulle ja nyt mie oottelen jos A.t saa piirrettyä mulle nätin sakemannin nii siitä tulee sitten piviko!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
