Catahoula leopard dogit
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Hieno juttu! Saako udella mistä kuvat ja millaisesta koirasta? :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
^
Toki :) Evangeline Catahoulasilta on luvat, ja kuviksi ajattelin Pumpkin Hill’s Luziannen kuvia.
Toki :) Evangeline Catahoulasilta on luvat, ja kuviksi ajattelin Pumpkin Hill’s Luziannen kuvia.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Hyvältä näyttää. Itselläni on samasta luvat, tosin minulle kun on luultavimmin uros tulossa niin varmaankin Category 5:den kuvat :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
^
No voi köppänä, kun yritin just kattoa sellaisia paikkoja, joista ei olisi kellään muulla lupia. Mutta tosi huonosti kyllä heruu lupia miltään cata-kasvattajalta, kaksi vastasi äärettömän kärtyisästi (ja toisen kohdalla mietin, että onko luetun ymmärtämisessä jotain vikaa, kun ilmeisesti luuli minun kopioineen kuvia jo ennen luvan kysymistä...) ja tuo Evangeline oli ainoa myöntävä vastaus :/ Mutta eiköhän me pärjätä!
No voi köppänä, kun yritin just kattoa sellaisia paikkoja, joista ei olisi kellään muulla lupia. Mutta tosi huonosti kyllä heruu lupia miltään cata-kasvattajalta, kaksi vastasi äärettömän kärtyisästi (ja toisen kohdalla mietin, että onko luetun ymmärtämisessä jotain vikaa, kun ilmeisesti luuli minun kopioineen kuvia jo ennen luvan kysymistä...) ja tuo Evangeline oli ainoa myöntävä vastaus :/ Mutta eiköhän me pärjätä!
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Joo mulla on siis Cat's Cradlesta ja Evangelinesta luvat. Huomasin ton kanssa että lupia oli hankala saada, eräälle selitin noin kymmenen sähköpostin verran ennen kuin se mitään tajusi, jonka jälkeen tuli sitten kielteinen vastaus. Harva vastasi ollenkaan. Mutta joo, en mä tuolta Evangelinesta aio luultavasti ottaa käyttöön kuin Category 5:den kuvat, joten kyllä me pärjätään :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Jebi
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 521
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Minkälaisia tavoitteita muuten annat sijoituskoiran omistajalle? (:
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Ei kannata ainakaan paineita ottaa sitten missään nimessä :D Agilityssähän sanoit kisaavasi, se kelpaa mainiosti, ja näyttelyihin tietenkin aina kun mahdollista. Muita lajeja sitten oman harkinnan mukaan. Pidät vaan kilpailuluokat mun tiedossa, niin lisäilen vaikka tota aina BT:n kisoihin kun niitä joskus järkkään. Kiirettä ei ole - ensin hoidan ainakin catahoulat pois alta ja jossain kesällä on vielä farkutkin. Eli pentue menee todellakin yli puolen vuoden päähän, ja vaikka vielä eteenpäinkin.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Viimeinen upitus shih tzuille! Kyllähän joku kaipailee iloista pikkukoiraa vastapainoksi ainaisille isoille? (:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
lonny
- Alkupalat
- Viestit: 37
- Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
^ no mä voisin ottaa kissojen seuraks :D Jos käy. Oon aloittelia näissä koirissa mutta mutta. Ilmoittele jos saan pikku shihin :)
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Voisitko laittaa vaikkapa kennelin osoitetta tähän, ja kertoilla hieman kisailu- ja jalostussuunnitelmia? :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
lonny
- Alkupalat
- Viestit: 37
- Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Se tulisi Yksityiseen kissalaani (Perustamassa kissalaa mutta olemassa kohta yksityiskissala XD).
Kisausta sen verran että näyttelyissä käyttäisin, ehkä 1-2 penuetta perustaisin ja en ole mikään HIMO kisaaja mutta kisaan mielelläni. No enpä keksi muuta.
Kisausta sen verran että näyttelyissä käyttäisin, ehkä 1-2 penuetta perustaisin ja en ole mikään HIMO kisaaja mutta kisaan mielelläni. No enpä keksi muuta.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Kyllä mä voisin sulle pennun luovuttaa :) Jalostuksesta sen verran, että toivoisin maksimissaan viittä pentua koska rodun kanta on vielä pieni virtuaalimaailmassa. Kisoista esimerkiksi agility sopii näille hyvin, ja mineihin on melko helppoa mahtua mukaan, kuten myös maastoesteissä. Ja mullahan on tuo kisaputki menossa, lisäisin kasvattini mielelläni muutamaan kisaan :D
Nimet on tossa etusivulla, valitse siitä mieleinen ja sukupuoli. Nämähän syntyvät jo 20. päivä, mutta sivuilla ei ole kova kiire, siinä parin viikon kuluessa :)
Nimet on tossa etusivulla, valitse siitä mieleinen ja sukupuoli. Nämähän syntyvät jo 20. päivä, mutta sivuilla ei ole kova kiire, siinä parin viikon kuluessa :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
lonny
- Alkupalat
- Viestit: 37
- Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Okei, käy. Se olisi uros ja nimi olisi Chrystian.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Hyvä homma, lisäilin varaajaksi. Meidän Aslakin sivut ovat tässä, sieltä voi katsella emän puolen sukua.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
lonny
- Alkupalat
- Viestit: 37
- Liittynyt: Pe Helmi 13, 2009 7:35 pm
Re: Leopardikoiria ja shih tzuja
Kiitti.
