Englanninsetteripentue / syntyneet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
kirby
Höpsö veitikka

Re: Englanninsetteripentue suunnitelmissa!

Viesti Kirjoittaja kirby »

hayano - vanhemmat julkaisen aivan tuota pikaa ;> Tottakai sä voit yhen enkkusen tulla ottamaan (:
Ciel - juu sinulle lähtee ilman muuta. Merkkailen sinut listaan.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
wel
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja wel »

voioi! Itse enkkusetteri kennuu oon perustamassa ja mielelläni sinne tämmösen pikkuisen ottaisin <3. Ottaisin uroksen. Tekisin siitä pikku hiljaa agilityvalion tai näyttelyvalion. Tosin en ole mikään himo kisaaja eikä minkään laista näyttöä löydy. Jos vielä varattavissa niin tänne :)
kirby
Höpsö veitikka

wel, mukavaa saada uusia kasvattajia/rosusta kiinnostuneita ;--) Laitan sinulle urospennun varaukseen. Himokisausta en tosiaan vaadi, mutta jonkinmoista elämää pitää koiralla olla. Tulen mielelläni sitten käymään kennelissäsi (:

PENTUEEN VANHEMMAT LISÄTTY
(nämähän menevät kuin kuumille kiville :--D.....)
vuoden kadehdituin 2012
wel
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja wel »

Kivakiva. Yritän mahdollisimman pian saada kennelin valmiiksi =P Ja upeat vanhemmat :--D
kirby
Höpsö veitikka

wel kirjoitti:Kivakiva. Yritän mahdollisimman pian saada kennelin valmiiksi =P Ja upeat vanhemmat :--D
Hyvä ;--) Kiitos kiitos. Molemmat ovatkin cazan kasvatteja, ja tämä Leevi meille vasta äskettäin muuttikin.
vuoden kadehdituin 2012
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Juu no mie en ota nyt ku Leevi on Finjan veli ja suunnitelmissa olis ollu jalostus käyttöä pennulle tulevaisuudessa ni siitä ei kauheesti ois hyötyä :) Ja Emä mun makuun hieman liian vähän kisannuyt, mutta upea neito silti, sen kanssa pääset vielä pitkälle :)
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
kirby
Höpsö veitikka

^ oolrait (: En muuten huomannutkaan että toi on Leevin veli :''D Otin Reetan siksi, koska toi toinen narttuni Becky on evm-sukuinen ja halusin edes hieman tasoitusta. Ja kun taas toi Elmeri on Reetan veli.. Tämä on niin hankalaa ;>>
vuoden kadehdituin 2012
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja hayano »

Nii mä katoin sillo aikasemmi enneku noit vanhempia oli ilmotettun et voi tulla vaikeeta päättää vanhempia ku on sukulaisia niin paljon :D Mutta ihan hyvä yhdistelmä tolla pentueella :) Ja kerkeehän toi emäkii saamaa niittuloksia vielä ;)
Kuva

Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Mä laitoin sulle irkkulikka tähän pentueeseen liittyen yv:tä. In case sä et huomaa.
kirby
Höpsö veitikka

VANHEMMAT VAIHDETTU! tämä ei kuitenkaan vaikuta mitenkään pentueen ajankohtaan ym.
vuoden kadehdituin 2012
Ciel
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Valitettavasti mä joudun nyt kumminkin perumaan varaukseni. Pakko vähän pienentää tätä laumaa nyt, enkä sen takia voi ottaa uusiakaan koiria :/ Sori.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Milou
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Milou »

Anteeksi, minulla ei taidakkaan olla aikaa pikku setterille, eli voit poistaa minut listalta.
MISS YOU
wel
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja wel »

Minäkin perun. Ei vain aikaa löydy enään. Kone lähtee kohta meiltä, niin en vaan voi ottaa.
mio
Floodari

Viesti Kirjoittaja mio »

ÄÄH nyt kun noin moni peruu ni alkaa ihan liikaa kiinnostaa tää! mut jos et aio teettää pentuetta kun ottajia on niin vähän, ni ei se mitään.

/ no, mä nyt laitan tähän jotain stooria, kaipa sen setterin voi nyt tässä välissä ottaa kun sellaisen kuitenkin jossain välissä haluan.

puppelssi tulis mulle siis tuonne yksityisiin, joiden pääsivu on vähän kesken vielä. mulla on kyllä sit näyttää sulle Jacalyn, jos jotain sivuja haluat nähdä. :) noilta koirilta voi katsoa myös kisanäyttöä, muilla vinttikoirilla on vaan suurimmaksi osaksi näyttelytuloksia ja ratatuloksia alan nyt väliaikaisen liiton toimiessa hankkimaan. ekan kanakoirani otin tässä muutama päivä sitten, bracco italianon, mutta silläkin on sivut vähän kesken. pointti oli tässä sekavassa lauseessa siis se että noita Jacalynin koirilta voi katsoa kisanäyttöä. oon ajatellut kisailla näyttelyissä, kanakoirakokeissa, myöhemmin mejässä. BH-koe tulis suoritettua, ja tokoakin mahdollisesti. mut siihen asti kun saan noita muita nostettua vähän korkeammille luokille ni olis näyttelyt, BH ja kanakoirakokeet.

kuviksi olen miettinyt tän tai tän tai tän kuvia, en oo ihan vielä päättänyt ja sukupuoli sit kuvien mukaan.

mm, puuttuuko vielä jotain?

Elmeri isänä.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
kirby
Höpsö veitikka

mio toki sinulle annan mieluusti pennun! Kyllä tämä pentue varmaan toteutuu. ciel, milou ja wel: okei, ymmärrän toki.
vuoden kadehdituin 2012
Vastaa Viestiin