Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Mirzu
Syvällistä
Viestit: 685
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 3:54 pm

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Oho, mäki ihan unohtanut tän bortsupennun mun koulukiireiden ynnä muiden takia. Mietitään tuota nimeä vielä Odan kanssa. (: Syntyiskö pennut siis 23.02, ellen mä aivan hakoteille ole suksinut? Meille sopii ainakin tuo 23. päivä, eihän niiden syntymällä mikään kiire ole.
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ Juu, hyvä että sopii. Miettikää ihan rauhassa tuota nimeä vaan.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Halyn African Dancer is so pritty name! (: Mulle siis.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja sigma »

Halyn All Attractive vois olla kiva. (;
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Okei, laitan teille noi. Sivuja saa sitten tehdä, mutta niillä ei ole kiire :)
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Odea »

Halyn After The Rain (sateen jälkeen) meille :)
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ After The Rain teille, joo.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
sigma
Nakkisotilas
Viestit: 284
Liittynyt: Ma Marras 24, 2008 7:00 pm

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja sigma »

-
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Odea »

Pyritään saamaan Mirzun kanssa hiihtolomalla sivut valmiiksi 8--)
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^^ sigma, kiitos sivuista, oikein komea poika!
^ Oda, ei niillä ole kiire, kunhan kaksi viikkoa syntymän jälkeen saisin sivut.

Astutus onnistui ja nämä sitten syntyisi huomenna :D Toivotaan että synnytyskin menee hyvin.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Odea »

Hei kun nyt on näin, ettei toi Tuiverruksen ota kauheesti tuulta purjeisiinsa, että jos sitten tää meidän poika sais myöhemmällä muuttaa vähän aktiivisempaan kenneliini, joka on nyt suunnitteilla. Ilmoittaisin osoitteen ja kaikki ja muutenkin meidän rumba jatkuis samana, mut asuinpaikka vähän vain muuttuis. Mitä tuumaat Ciel, kuulostaako ihan mahdottomalta? Sais tääkin herra vähän enemmän kisautusta ja näin. =)
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Yritän saada huomenna sivut tehtyä loppuun. Kunhan tullaan treenikentältä kotiin, niin sitten yritän saada jotain aikaseks :)
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Viesti Kirjoittaja Ciel »

Oda, kyllä sopii hyvin, samoin Nettein asia on ok. Edelleenkään kiirettä ei ole :)

Joo, eli nämä sitten syntyi tänä aamuna, joskus seitsemän aikoihin. Synnytys meni oikein mukavasti, urokset syntyivät ensimmäisenä ja sitten nartut. Sekä Kira että pennut voivat nyt oikein hyvin. Kisailemisen saa siis nyt tosiaan aloittaa (ainakin ne kenellä on jo sivut). Kuulumisia siis olisi mukava kuulla ehkä kerran parissa kuukaudessa, useamminkin tietysti saa kertoilla jos tuntee sen tarpeelliseksi :D Halyn vieraskirjaan saa tulla kuulumisia kirjoittelemaan, mutta niitä saa myös lähettää pikarilla ja sähköpostiin.

/ pentuesivun koitan tässä tällä viikolla väsätä.
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Noniin! http://www.pehko.net/moonmades/wii.htm luonne ja vähän muokkailua on tulossa sivuille mutta muuten valmis ((: Näyttävätkö kuvat samalta, kun olisi kiva saada kaksi kuvaa, eikä yhtä tohon kököttämään.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Ciel
Vuohenruokaa
Viestit: 1924
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:24 pm
Paikkakunta: Pyhäranta

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Viesti Kirjoittaja Ciel »

^ Kiitos Viivi, oikein mukavat sivut ja upeat kuvat! Ja näyttävät kyllä mielestäni samalta.
Btw, omistajat voivat sitten itse halutessaan rekisteröidä koiransa, ei ole pakko <:
hello, the end is near
hello, we're still standing here
Vastaa Viestiin