Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Odotellaan vielä muiden mielipiteitä. Koitan saada kuvan piirrettyä ensi viikon aikana. :)
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Ei syntymä ajalla ole niin väliä 8)))
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Jup. Kaipaisimme vielä Nathia tänne :D
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Nath »

Ooo, mie tulen! :D

Juu, vaihdas mulle sitteki vain uros, en nartuista löytänyt sopivia kuvia. Ja mulle sopii myös pentueen aikaistaminen :D
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Nath »

Alkaakos tämä olla kohta ajankohtainen? :)
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Kyllä kyllä. Pentue syntyy heti kun Vihta saa paimennuksen perusradan suoritettua, tai jos ei tunnu onnistuvan, niin sitten tämän kuun aikana joka tapauksessa.

Hmm... Kävisikö kaikille syntymäajaksi 15.3?
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Mulle käy! :) Sain just uuden ulkoasun ja rupean vaihtamaan sitä niin teen sitten sivut ja ilmoittelen tänne. ^^

// EDIT. Kasvattajille esittäytyy ylpeänä ja kauniina Etälaulun Yksin Pimeydessä eli tutummin Fenni! :) Toivottavasti sivut kelpaa. Mitenkäs ton isän laita, onko tuntematon?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

käy käy

Edittiä// juu, eli tässä Cillan sivuset, tein ne jo valmiiksi :p
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Isän nimi on Chaloat's Chocolate King. Kiitokset sivuista!

Tässä meidän Aro (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Nath, sopiiko syntymäaika sinullekin? :D
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Toki sopii :D Voisin kans alkaa kohta väsäämään sivuja, etteivät vain unohdu kiireen keskellä.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYMÄAIKA, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Jeps.

16. päivä saa sitten kisautuksen aloitella. (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Ovat siis syntyneet nyt, kisautusta saa aloitella. Nathilta odottelemme vielä sivuja.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Kuinkas kauan jaksaisit odotella sivuja? Olen juuri vaihtamassa palveluntarjoajaa, niin tekisin sivut vasta kunhan saan uuden webhotellin :)
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Etälaulun australiankelpieitä SYNTYNEET, SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Eihän tässä mikään kiire ole, tee sivut kun itsellesi sopii (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Vastaa Viestiin