petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Susityttö kirjoitti:Mun tolloni nimeksi Petite's Elegant Ego :D Ääh, petitti kiinnostas, mutta ei ole kuvaa.
Mä voin auttaa etsimään ja kysymään kuvia ;)
Niisku
Alkupalat
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 3:03 pm
Viesti:

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Niisku »

Petite's Royal Prince mulle.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Kauheasti vaati "taivuttelua"... Haluisitko antaa mulle Ukon seuraksi Jääkyyneleeseen petittiuroksen? Huomasin, että minulla on huonot kuvat, tosin ne pitäisi skannata koneelle yms. Mutta, jos haluisit auttaa mua ettimään urospennulle kuvia, niin olis tosi jees. Ja ennen tän pentueen "julkituloa", meinasin jo kysellä sulta petittiä. Nimeksi Petite's Art Of Royal eli Arto, jos mulle pentu lähtee.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Niisku
Varaan nimen sulle =)

Susityttö
Laitan huomenna tarkemmin asiasta YV:tä! Pennun saat ;)
Niisku
Alkupalat
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 3:03 pm
Viesti:

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Niisku »

Tällä viikollako pennut siis syntyy ?
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^Jos vain asia teille sopii!
Niisku
Alkupalat
Viestit: 64
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 3:03 pm
Viesti:

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Niisku »

Juu soppii ainakin mulle.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

käy, käy, mutta mun sivuissa saattaa kestää sitten jonkun aikaa.
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Nath »

Äsh, hitsi kun myöhästyin :D Minun on jo kauan aikaa pitänyt kysyä, onko sulla tulossa lähiaikoina petit-pentueita, mutta ilmeisesti tämä tuleva petit-pentue on jo täyteen buukattu. Noh, ehkä ensi kerralla!
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^ Jos sulle pentu kelpaa niin voi kolme tulla =) Molemmat vanhemmat kuitenkin evm ja kumpaakaan ei tulla tämän jälkeen käyttämään jalostukseen. Kumpaa olet ajatellut? Päättämään nimeä vaan ;)
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja kirby »

irkkulikka kirjoitti:Hmm, vasta toukokuussa sprinkkuja? Näin pitkän ajan takia en sitten voi luvata ihan sataprosenttisesti, että voisin koiran ottaa, koska tässä kyllä on aika monta kuukautta aikaa sattua kaiken laista ;--)
onko siis niin että vasta toukokuussa sprinkkuja tulossa?
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^ Se oli alku heitto, koska en tiennyt kuinka paljon on kiinnostusta =) Mulle itselle sopisi vaikka heti xD
isänä tulee olemaan evm uros
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Nath »

Jenna kirjoitti:^ Jos sulle pentu kelpaa niin voi kolme tulla =) Molemmat vanhemmat kuitenkin evm ja kumpaakaan ei tulla tämän jälkeen käyttämään jalostukseen. Kumpaa olet ajatellut? Päättämään nimeä vaan ;)
Mahtavaa! Mulle kelpaisi uros tuon meidän Kiran seuraksi, kuvat sille taitavat löytyäkin jo :) Poju pääsisi tosiaan Helluvaan sekalaisen seurakunnan jatkoksi. Kisaulun aloittamisessahan menee pidemmän aikaa ikääntymisen vuoksi, mutta sitten kun sen aika tulee, kisautusta olisi ainakin MEJÄssä ja mäyräkoirien ajokokeissa, jos vA saadaan taas pystyyn.
Nimi voisi olla Petite's Finn Royal :)
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja Jenna »

^ Poika sulle =) Kisautuksella ei ole mikään kiire!

EDIT/
Pentue syntyy 20.02.2009 jos kaikille kolmelle asia sopii?
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!

Viesti Kirjoittaja kirby »

^ siis tarkotatko petit vai sprinkkupentuetta? mun puolesta sopii että sprinkut syntyis aikasemmin (:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Vastaa Viestiin