Ratapihan L: SIPERIANHUSKY -- lukkoon
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Jos sopii, niin mä voisin ottaa mun pennulleni nimeksi Ratapihan Lick it up :in, ellei kukaan muu ole sitä vielä varannut (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
^ Viivi mietti tossa, edellisessä viestissään sitä nimee, joten katotaan mitä Viivi sanoo. :)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Itse kyllä ajattelin valita kumminkin sen, en Miljan kiusaksi, vaan koska se miellytti eniten. ((: Jooh eli kuviksi ajattelin http://www.snorokk.net/bilder/dogs/aaki/Akihead.jpg tuon näköistä neitoa, onko kenelläkään kyseisiä kuvia?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Okei, eli mä en voi sitä nimeä sitten ottaa. No katotaan, se oli kyllä noista ehdottomasti paras, mutta jollen sitä voi saada, niin valitsen sitten toisen nimen. Täytyy vaan miettiä vähän pidempään. :)
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Viivi: Pehkolla (Haltiapolun) on luvat myös sieltä, joten pistä hänelle vaikka yksäriä, onko Pehkolla käytössä noita kuvia ym. Muuten ihan nätti tytsy, kun kattelin lisää noita kuvia.
Milja: mä varmaan lisäilen myöhemmin lisää nimiä, jos vain löydän/keksin.
Milja: mä varmaan lisäilen myöhemmin lisää nimiä, jos vain löydän/keksin.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Rami
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 465
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:05 pm
- Paikkakunta: Kirkkonummi
- Viesti:
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
^Ramillakin on kuvaluvat Snorokkista (joo tiedän ei lue sivuilla sori), mutta ei ainakaan toistaiseksi käytä (tuon jumalaisen!) Akiin kuvia.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Pehkolla ne ei ole käytössä kuulemma mutta ei halua muitten käyttävän niitä joten valitsin toiset sitten. Sivut tulossa tuota puolin!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Oukhei. Kuvista juttelimmekin Viivin kanssa yksityisellä.
edit/ okei Milja. En ookkaan (sori) kerennyt katella noita uusia nimiä... :D Nooo jos lisäilen niitä, ni voit toki vaihtaa nimee.
edit/ okei Milja. En ookkaan (sori) kerennyt katella noita uusia nimiä... :D Nooo jos lisäilen niitä, ni voit toki vaihtaa nimee.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Mä voisin ottaa vaikka ton Ratapihan Lies:in, se vaikuttaa mukavalta :)
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
Hasse
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1003
- Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
- Paikkakunta: Oulu
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
Ratapihan Let Me Know ja vahvistan varauksen! Väriä en osaa vielä sanoa :)
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet
^ Varasin ja vahvistin. :)
edit/ lisäilin uusia nimiä! Jos kukaan ei ota tota uutta nimeä "R. Lost in Hollywood", niin voisin ottaa sen -> Lily of the Valley jäisi vapaaksi. Ketään kiinnostaisi vaihtaa jompi kumpi noista, tai joku uusista nimistä?
edit2/ Viivi, ootko valmiina vahvistelemaan varaustasi? 8)
edit/ lisäilin uusia nimiä! Jos kukaan ei ota tota uutta nimeä "R. Lost in Hollywood", niin voisin ottaa sen -> Lily of the Valley jäisi vapaaksi. Ketään kiinnostaisi vaihtaa jompi kumpi noista, tai joku uusista nimistä?
edit2/ Viivi, ootko valmiina vahvistelemaan varaustasi? 8)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4827
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - uusia nimiä tullut - Viivi
Totta kai minä vahvistan, sivuja tulossa piakkoin!
/ SOPII!
/ SOPII!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - uusia nimiä tullut - Viivi
^ Okei! 8)
ASTUTUS 05.03.2009 JA SYNTYMÄVIIKKO ON VKO 11! Kaikille ok?
ASTUTUS 05.03.2009 JA SYNTYMÄVIIKKO ON VKO 11! Kaikille ok?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - astutus & syntymävko esillä!
Mä yritän tän päivän aikana tehdä sivut, editoin tähän sitten.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - astutus & syntymävko esillä!
Ok Viivi.
Milja, sivuilla ei ole mitään kiirettä, mut ne saa siis tehdä milloin haluaa.
Milja, sivuilla ei ole mitään kiirettä, mut ne saa siis tehdä milloin haluaa.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
