Ratapihan L: SIPERIANHUSKY -- lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Milja »

Jos sopii, niin mä voisin ottaa mun pennulleni nimeksi Ratapihan Lick it up :in, ellei kukaan muu ole sitä vielä varannut (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Viivi mietti tossa, edellisessä viestissään sitä nimee, joten katotaan mitä Viivi sanoo. :)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Itse kyllä ajattelin valita kumminkin sen, en Miljan kiusaksi, vaan koska se miellytti eniten. ((: Jooh eli kuviksi ajattelin http://www.snorokk.net/bilder/dogs/aaki/Akihead.jpg tuon näköistä neitoa, onko kenelläkään kyseisiä kuvia?
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Milja »

Okei, eli mä en voi sitä nimeä sitten ottaa. No katotaan, se oli kyllä noista ehdottomasti paras, mutta jollen sitä voi saada, niin valitsen sitten toisen nimen. Täytyy vaan miettiä vähän pidempään. :)
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Viivi: Pehkolla (Haltiapolun) on luvat myös sieltä, joten pistä hänelle vaikka yksäriä, onko Pehkolla käytössä noita kuvia ym. Muuten ihan nätti tytsy, kun kattelin lisää noita kuvia.

Milja: mä varmaan lisäilen myöhemmin lisää nimiä, jos vain löydän/keksin.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Rami
Epätoivoinen katse
Viestit: 465
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:05 pm
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti:

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Rami »

^Ramillakin on kuvaluvat Snorokkista (joo tiedän ei lue sivuilla sori), mutta ei ainakaan toistaiseksi käytä (tuon jumalaisen!) Akiin kuvia.
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Pehkolla ne ei ole käytössä kuulemma mutta ei halua muitten käyttävän niitä joten valitsin toiset sitten. Sivut tulossa tuota puolin!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Oukhei. Kuvista juttelimmekin Viivin kanssa yksityisellä.

edit/ okei Milja. En ookkaan (sori) kerennyt katella noita uusia nimiä... :D Nooo jos lisäilen niitä, ni voit toki vaihtaa nimee.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mä voisin ottaa vaikka ton Ratapihan Lies:in, se vaikuttaa mukavalta :)
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Hasse
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1003
Liittynyt: To Marras 06, 2008 3:53 pm
Paikkakunta: Oulu

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Hasse »

Ratapihan Let Me Know ja vahvistan varauksen! Väriä en osaa vielä sanoa :)
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - nimet tulleet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Varasin ja vahvistin. :)

edit/ lisäilin uusia nimiä! Jos kukaan ei ota tota uutta nimeä "R. Lost in Hollywood", niin voisin ottaa sen -> Lily of the Valley jäisi vapaaksi. Ketään kiinnostaisi vaihtaa jompi kumpi noista, tai joku uusista nimistä?

edit2/ Viivi, ootko valmiina vahvistelemaan varaustasi? 8)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4827
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:44 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - uusia nimiä tullut - Viivi

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Totta kai minä vahvistan, sivuja tulossa piakkoin!

/ SOPII!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - uusia nimiä tullut - Viivi

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Okei! 8)

ASTUTUS 05.03.2009 JA SYNTYMÄVIIKKO ON VKO 11! Kaikille ok?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - astutus & syntymävko esillä!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mä yritän tän päivän aikana tehdä sivut, editoin tähän sitten.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan L: SIPERIANHUSKY - astutus & syntymävko esillä!

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Ok Viivi.

Milja, sivuilla ei ole mitään kiirettä, mut ne saa siis tehdä milloin haluaa.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Vastaa Viestiin