Malinuaapenneleitä Hulttioon
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
donga, ei se viiden pennun pentue kuitenkaan mitenkään ylisuuri ole ;) ota ihmeessä ittelleskin Hulttioon ^^
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
donga
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1707
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Joo se viis mulla onkin rajana, mutta ihan sillä, että se kuusi saattas olla jo vähän liikaa (ajatellen mannaa) vaikka molempien koirien suku evm. :----)
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
^ joo no ymmärrän hyvin että et halua mitään jättiläispentuetta, vaikka olisin kovasti tästä yhdistelmästä halunnutkin pentua <: mut joo, varaukset on täynnä ja nyt vaan ei käynyt mulle hyvä tuuri, eipä siinä mitään, ehkä joskus toiste :)
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
No ehkä jos mannalle sopii tai jollekkin että odottaa ensi pentueeseen tms, kuusi on kyllä erittäin paljon ja sitä en ehkä kannata, muttah joo sähän päätät. Olen kuitenkin pentua ottamassa vaikka tulisikin kuusi pentua
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Tjoo vahvistan nyt ottavani nartun 8) Koskas nimiä on tulossa? =D
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
donga
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1707
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Nimet :>
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viestit: 995
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:05 am
- Viesti:
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Fiaskotapaus mulle ja sukupuoleks narttu. Mä teen sivut tämän illan/yön aikana :)
/ Fiasko esittäytyy! Yritän vielä saada kuvat jostain mahd. pian. Jos ei turreilta löydy, niin alan sitten kerjäyskierrokselle kenneleihin :D
// Löytyihän ne kuvatkin :>
/ Fiasko esittäytyy! Yritän vielä saada kuvat jostain mahd. pian. Jos ei turreilta löydy, niin alan sitten kerjäyskierrokselle kenneleihin :D
// Löytyihän ne kuvatkin :>
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Hulttion Fobiakammo mulle, ja uros <: sivut teen huomiseksi.
// EDIT EDIT, sivut valmistui ja nuori herra Foksi löytyy täältä <;
// EDIT EDIT, sivut valmistui ja nuori herra Foksi löytyy täältä <;
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Fanaatikkomieli mulle ^^ teen sivut tässä piakkoin varmaan tänään tai viimeistään keskiviikkona
Editto// Hulttion Fanaatikkomieli "Sakke"
Editto// Hulttion Fanaatikkomieli "Sakke"
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
donga
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1707
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Kiitos paljon kaikille ja nyt odotellaan Hugon viimestä JK3:sta ja paimennuksesta viimestä KUPIa 8)
-
donga
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1707
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:05 pm
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
PENNUT SYNTYVÄT 10.03!
Hugo ei vieläkään ole valio paimennuksesta eikä palveluksesta, olen kisannut kyllä, mutta tällä hetkellä mulla on IRL sellasia juttuja etten ole kerennyt virtuaalijuttujen pariin eikä kiinnostus ole riittänyt. Mikäli tämä ei kuitenkaan haittaa pennun omistajia, että pentue syntyy ilman, että isä on valio..?
Hugo ei vieläkään ole valio paimennuksesta eikä palveluksesta, olen kisannut kyllä, mutta tällä hetkellä mulla on IRL sellasia juttuja etten ole kerennyt virtuaalijuttujen pariin eikä kiinnostus ole riittänyt. Mikäli tämä ei kuitenkaan haittaa pennun omistajia, että pentue syntyy ilman, että isä on valio..?
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Ei haittaa, olenkin odotellutkin jo että milloin pentue syntyy 10.3 sopii vallan mainiosti. ja kyllähän Hugolla on muuten hyviä tuloksia joten ei sellainen vPVA tittelin puuttuminen haittaa.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Malinuaapenneleitä Hulttioon
Ei haittaa yhtään muakaan, tuo 10. päivä on oikein hyvä :3

