Marigoldin bortsupupsit maailmaan! LUKKOON

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja Ricea »

^ sopii mulle. Mulle kyllä kelpaa kaksikin, tai sitten en käytä Flytä jalostuksessa lainkaan. Aika näyttää sit sen. (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Joo siis, kun sanoin ettei tuloksia ihan hirveetä vauhtia tule, tarkoitin lähinnä ettei poika valioidu tyyliin tokossa kuukaudessa tai parissa, kun kuitenkin useassa lajissa kerrallaan kisataan ^^
Sivut kyhään tämän illan aikana nyt, kun mulla on kutsumanimikin selvillä.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Joo elikkäs toi max. kolme pentua olisi hyvä muille paitsi sitten sijoitusurokselle katellaan erikseen.
Frisky, joo niin mä vähän ajattelinkin. :) Ja ei sillä pentuasialle tosiaankaan ole mikään kiire enkä annakaan teettää pentuja vähään aikaan. Ihan rauhassa vaan! Ja sivuista olisin kiitollinen joo. ^__^

Eli onko tää jalostusasia kaikille nyt ihan selvä ja okei?
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Siitä tuli pitkän harkinnan jälkeen Seri. Toivottavasti noi kuvat on sulle ok, tietysti vaihdetaan jos ne ei missään tapauksessa käy, mutta ainakin tahtoisin nähdä millaisia laatumainintoja noilla saa. Omaan silmääni ihan hyvännäköinen uros, vaikka kaula ehkä pitempi voisikin olla..
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Jalostusasia on mulle ainakin ihan ok! :--) Biiih, vielä kauheen pitkä aika, että saan kisata! x)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Mitens sasu saako nuilla kisata, jos katsoo, että kisojen päivämäärät ovat tuon 3.3. jälkeen? Mulla ja Ricealla ainakin ihan kamala hinku päästä tuloksia hankkimaan =D
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Frisky, kiitos sivuista! Hyvät kuvat on :)
Joo tästä mun pitikin mainita (silloin kun syntymäaika oli päätetty),mutta olen unohtanut. :D Eli saa ilmoitella sellaisiin kisoihin joiden päivämäärä on ton jälkeen. Mutta kisautuksen voi myös aloittaa vasta 3.3. jälkeen.

Ja mä en sitten rekisteröi pentuja, joten hoitakaa se itse jos teillä on tapana tehdä silleen.
Joanalta vielä sivuja odottelen!

// Joana, joo siis ei niillä vielä mitään kiirettä ole. :DD
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja Joana »

Joo kyllä sä ne sivut kohta saat... Mulla vaan ei oo nyt ollu aikaa ja ulkkaki pitäs vaihtaa ja äh.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Ja nämähän syntyi sitten eilen ja nyt saa aloittaa kisailun aktiivisesti ja toivoisin että kuulumisia tulisi välillä yv'll tai sähköpostilla tai vieraskirjan kautta. Toivotan onnea kaikille pennun omistajille tulevaisuuteen. :)
Joana, lähetätkö sivut mulle vaikka yv'llä, jos lukotan tän topiikin?

Niin ja Frisky mä lisäilin sut meseen. :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! KAIKKI VIELÄ KUULOLLE

Viesti Kirjoittaja Joana »

Sain ne nyt nettiin niin laittelen tähän vielä kun kerran auki on :) Dera tässä:)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! KAIKKI VIELÄ KUULOLLE

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Joana, kiitos sivuista! Huhhuh, onpas Dera kertakaikkiaan upean näköinen :oo <3

Laitan tämän nyt sitten lukkoon ja ilmoitelkaa kuulumisia! ;))
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Vastaa Viestiin