M: dobermanni ja englanninsetteri

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Shiroi
Toistolla tehoa

Re: Geewas lopettaa, koirat myynnissä

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Ensinnäkin, toivottavasti sua ei haittaa tuo koirien määrä Iltaruskossa (linkki AK'ssa). Olen jo hetki aikaa etsinyt myytävänä olevaa lapinkoiraa, koska niihin nyt pääosin ajattelin panostaa. Enkä kuitenkaan ihan tälläistä 'keksittyä' tapausta olisi halunnut väsätä. Kisautusta Aada tulisi saamaan varmasti ainakin tokon, jäjen, paimennuksen, agilityn ja jonkun verran näyttely puolella riippuen kuinkaa alkaa rullata ja antaako iina napata noita kuvia mukaan. Virtuaali touhuja en ihan heti lopettaa aio jos ei nyt sitten satu jotain ihmeellistä, joten todennäköisesti myös mahdollisimman pitkäaikaisen kodin se saisi.
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

ellen, haluaisin nähdä jonkinlaista kisa- ja sivunäyttöä ennen myymistä. Onko sulla semmoista hevospuolelta?

Shiroi, lähetteleppä iinalle yv'tä asiasta. :-)
Aada voi lähteä sulle, voit ottaa sen ihan heti, kun olen itse kasvattaja niin ei tarvitse keneltäkään kysyä. Sivuja sitten kun ehdit!
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
ellen
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ katsotaas, hetki!

Jotain ikiwanhaa, nykyään kisaan paremmin =D Ja toi heppa on aika vanha ja sen kisaamisen oon lopannu. Mun entinen nimimerkki hevosmailamas oli siis suski.
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Jos sä haluut nähdä Ikerin uudet sivut niin here. Mä infoan itse vielä Johannaa Ikerin uusista sivuista ja muutenkin.
juulia
Floodari

ellen, en valitettavasti voi oikein luottaa "nykyään kisaan paremmin", jos en saa näyttöä siitä, olen pahoillani. joten Shane odotelkoon vielä hetken omaa kotiaan.
-Milla-, tietysti haluan nähdä Ikerin sivut! hassua, että joku luulee etten haluaisi. Joo, et sano viestissäsi että "et varmaan halua nähdä sivuja" jne, mutta semmosen kuvan saa. en tahallani ole sua loukannut mitenkään, joten nostan kaksi (vai kolme..? :-D) sormea pystyyn ja sanon "peace". ;)
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Siis en mä sitä niin meinannu, ettet haluis nähä Ikerin sivuja. En nyt sanois et oon loukkaantunut vaan vähän kummastunut sun tyylistä hoitaa tää myynti, mut no hard feelings. Ja by the way, se on kaks sormee... :mrgreen:
juulia
Floodari

okei. =) pitää muistaa sormijuttu seuraavalla kerralla, samoin hoitaa myynti paremmin, tää oli nyt vähän huonosti organisoitu. :mrgreen:
ellen
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja ellen »

Juulia, okei.
Shiroi
Toistolla tehoa

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

Sivut saan varmaan tänään hieman myöhemmin valmiiksi, kun eilen en koneelle päässyt. Editoin ne tähän sitten. Iinalta sain luvat käyttää noita Aadan nykyisiä kuvia, nyt ei tarvi sitten odottaa seuraavaa puoltavuotta jos mahdollisesti jostain kennelistä kuvaluvat saisi :D Sitten eilen mietin, että jos nyt satun pentuetta joskus tulevaisuudessa innostua ajattelemaan niin saanko siihen luvat vai onko tuo Aadan suku isän puolelta kuinka yleistä, tai onko sillä sisaruksia joilla jo pentueita olisi?

//Tässäpä tämä nyt sitten. Kuvat vielä uupuu, mutta laitan ne sitten samalla kun linkitän tuon isukin sivut sinne vielä. Kiitoksia sulle paljon!
juulia
Floodari

Aadan isällä Santerilla on kolme sisarusta, joilla millään ei ainakaan toistaiseksi ole pentuja. Santerin vanhemmat ovat evm- sukuisia. Millään Aadan sisaruksista (neljä, yksi kuollut) ei ole pentuja, mutta niille on kuitenkin pentuja suunnitteilla. Itsehän olin kuitenkin Aadaa pennuttamassa, jos en olisi lopettanut, eli kyllä Aadalle saa pentueen teettää. :-)
Hassu
Pohjasakan hämmentäjä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hassu »

Byhyy, kun mä kuolaan tota Remusta, oon aina halunnu virtuaalisen dobermannin :--( Mut silti mä tiiän, että koiria alkaa olla jo tarpeeksi. On se joskus niin vaikeeta.__.
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mites tuo Rocky? Minulta löytyisi koti herralle Liirun Laarusta. Koiria siellä ei asu vielä, joten Rocky pääsisi ensimmäiseksi koiraksi ja hyvään kisaukseen. Kisakalenteria ei ole vielä näyttää sillä Joikhasin koirille lisään ainoastaan merkittävät tulokset joita on harmittavan vähän, mutta kyllä me noustaan vielä vKUMia yms saamaan :D
Rocky onkin päässyt hyvään alkuun monessa lajissa joten niistä jatkettaisiin, ainakin paimennus-, tanssi- ja flyballvalioisuus olisi hakusessa sitten.
Minulla on monta kuvavaihto ehtoa, joista en ole vielä päättänyt mitkä kuvat tulisi, mutta kuvat Rocky saisi toki, vaikka painostankin enemmän käyttö kuin näyttö puolta :)
Pyydä vaan lisää näyttöä, mutta minulta hyvä koti löytyisi!
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Summer
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Summer »

BH RH-E RH-F A VKTV Kimberly's So So Beautifull "Clara", shetlanninlammaskoiranarttu

Minua kiinnostaisi tuo ^ :lol:
Itselläni Syysruskassa on tilaa sheltti nartulle (:
Mitäs sanoisit?
Kuva Kuva Kuva Kuva
Tuuli
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

^Olen ostanut sen jo. Täällä.
Tauko, en luultavasti palaile enää.
VKKL, VSAY, Melodia, Throught's, Dulce, Fiasko & Whee! is coming!
juulia
Floodari

Pöpö, voisitko linkittää pari Joikhasin koiraa, niin voisin katsoa hieman tarkemmin :-) Muuten vaikuttaa kyllä hyvältä, että voisit kyllä Rockyn saada, mutta joku näyttö olisi tosiaan kiva.
Summer, jep kyllä jassu ehti jo Claran ostamaan. Tää oli kyllä puhtaasti mun moka, kun unohdin ottaa Claran pois myytävät- kohdasta.
Vastaa Viestiin