Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
Eli siis luvassa olisivat kevään pentueet Gendarme'sin kaikista kolmesta kasvatusrodusta, saksanpaimenkoirasta, toyvillakoirasta ja dalmatiankoirasta. Muistathan myös lukea kasvatus-sivun.Tässä alla vähän lisätietoja jokaisesta pentueesta:
TOYVILLAKOIRA
Toyvillakoira on iloinen, energinen ja oppivainen pieni villakoira, joka sopii lajiin kuin lajiin. Omieni kanssa on harrastettu mm. agilityä, maastoesteitä, flyballia, koiratanssia, tokoa sekä pelastuskoirakokeita.
Isänä tässä pentueessa on oma koirani ja kasvattini Gendarme's Jaivyn eli Jay. Jayn kanssa on kisatty näyttelyissä (2xSERT vKREW-08), agilityssä (vAVA), maastoesteillä (vMEVA), koiratanssissa (vKTV) ja flyballissa (vFBV). BH-koe on myös suoritettu. Jayllä on aivan upea suku, isä on oma kasvattini multivalio Gendarme's Elijah, Jayn isänisäkin on niin ikään multivalio ja isänäiti myös näyttelyissä ja muissa lajeissa menestynyt. Jayn äiti oli myös aivan mahtava kisakoira, äidin takaa löytyy enimäkseen showdog-puolella olevaa sukua. Jaylla ei ole aikaisempia pentueita.
Emänä tässä pentueessa on oma koirani Illuusion Stjärnöga eli Sachi. Sachikin on niin ikään kisannut monissa lajeissa, näyttelyissä (6xSERT 1xCACIB vFIN & vKRE & vCA MVA), agilityssä (vAVA), koiratanssissa (vKTV), flyballissa (vFBV) sekä peastuskoirakokeissa (RH-E RH-T A RH-FL A RH-F A). BH-koe löytyy myös hyväksytysti suoritettuna. Sachin suku on miltein kokonaan evm lukuunottamatta emää Chéri la Chanson de la Nuit, Lumpan omistamaa upeaa multivalionarttua. Sachillakaan ei ole aikaisempia pentueita.
Varauksia otetaan tavan mukaan kolme tähänkin pentueeseen, ja mahdollisesti jos saisin sijoitettua nartun tästäkin pentueesta. Pentu voi mahdollisesti kasvaa myös kääpiökokoiseksi.
Varaukset 2/3-4
-Henji, u. Gendarme's Tanjiro Talmai, Free Dragon
-Wolfie, n. Gendarme's Type B Only (sijoitus), Wolfeye's
-
-
-------------------------------------------------
SAKSANPAIMENKOIRA
Varaukset 3/3 PENTUE SYNTYI 03.04.3009!
-manna, u. Gendarme's Road Runner, Finality
-peja, n. Gendarme's Raspberry Beach (sijoitus), Lumihiutaleen
-Janita, n. Gendarme's Ruby Hunter, Comma Chaos
---------------------------------------------------
DALMATIANKOIRA
Varaukset 2/3 PENTUE SYNTYI 15.4.
-Susityttö, u. Gendarme's Sleep Little One, Lasipisaran
-Ember, n. Gendarme's Shining Forever (sijoitus), Corusant's
Kiinnostuneita?
TOYVILLAKOIRA
Toyvillakoira on iloinen, energinen ja oppivainen pieni villakoira, joka sopii lajiin kuin lajiin. Omieni kanssa on harrastettu mm. agilityä, maastoesteitä, flyballia, koiratanssia, tokoa sekä pelastuskoirakokeita.
Isänä tässä pentueessa on oma koirani ja kasvattini Gendarme's Jaivyn eli Jay. Jayn kanssa on kisatty näyttelyissä (2xSERT vKREW-08), agilityssä (vAVA), maastoesteillä (vMEVA), koiratanssissa (vKTV) ja flyballissa (vFBV). BH-koe on myös suoritettu. Jayllä on aivan upea suku, isä on oma kasvattini multivalio Gendarme's Elijah, Jayn isänisäkin on niin ikään multivalio ja isänäiti myös näyttelyissä ja muissa lajeissa menestynyt. Jayn äiti oli myös aivan mahtava kisakoira, äidin takaa löytyy enimäkseen showdog-puolella olevaa sukua. Jaylla ei ole aikaisempia pentueita.
Emänä tässä pentueessa on oma koirani Illuusion Stjärnöga eli Sachi. Sachikin on niin ikään kisannut monissa lajeissa, näyttelyissä (6xSERT 1xCACIB vFIN & vKRE & vCA MVA), agilityssä (vAVA), koiratanssissa (vKTV), flyballissa (vFBV) sekä peastuskoirakokeissa (RH-E RH-T A RH-FL A RH-F A). BH-koe löytyy myös hyväksytysti suoritettuna. Sachin suku on miltein kokonaan evm lukuunottamatta emää Chéri la Chanson de la Nuit, Lumpan omistamaa upeaa multivalionarttua. Sachillakaan ei ole aikaisempia pentueita.
Varauksia otetaan tavan mukaan kolme tähänkin pentueeseen, ja mahdollisesti jos saisin sijoitettua nartun tästäkin pentueesta. Pentu voi mahdollisesti kasvaa myös kääpiökokoiseksi.
Varaukset 2/3-4
-Henji, u. Gendarme's Tanjiro Talmai, Free Dragon
-Wolfie, n. Gendarme's Type B Only (sijoitus), Wolfeye's
-
-
-------------------------------------------------
SAKSANPAIMENKOIRA
Varaukset 3/3 PENTUE SYNTYI 03.04.3009!
-manna, u. Gendarme's Road Runner, Finality
-peja, n. Gendarme's Raspberry Beach (sijoitus), Lumihiutaleen
-Janita, n. Gendarme's Ruby Hunter, Comma Chaos
---------------------------------------------------
DALMATIANKOIRA
Varaukset 2/3 PENTUE SYNTYI 15.4.
-Susityttö, u. Gendarme's Sleep Little One, Lasipisaran
-Ember, n. Gendarme's Shining Forever (sijoitus), Corusant's
Kiinnostuneita?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
VOI LUOJA EI GENDARME'S SAKUJA.
Kuunsirppi sä saatat mut kiusaukseen. >>>8 Olis kuvalupiakin. D8
Kuunsirppi sä saatat mut kiusaukseen. >>>8 Olis kuvalupiakin. D8
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
peace sells
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 184
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
- Paikkakunta: Hakunila, grrr
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Awww, tommone dalmis olis kyl ihana. : DD Mihin päin kevättä ajattelit tätä pentuetta? : )
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Pehko: ota vain >:)
peace sells: riippuen vähän, tuleeko pentueeseen varauksia, mutta välille maaliskuun loppu-huhtikuu näin alustavasti.
peace sells: riippuen vähän, tuleeko pentueeseen varauksia, mutta välille maaliskuun loppu-huhtikuu näin alustavasti.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Joo, mäkin olisin kyllä kiinnostunut dalmiksesta nyt kun tuo ajankohtakin selvisi mutta mutta.. Jos se ajankohta on huhtikuun lopussa niin sitten harkitsen vakavasti sulta yhtä naperoa pyytäväni. ^ Mää mietiskelen tässä nyt vielä jonkin aikaa.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Huhtikuun loppuun tai jonnekin sinne suuntaan tuo varmaan kallistuu, maaliskuun mä varmaan juoksen vain paikasta toiseen, ja toukokuussa musikaali joten huhtikuuhun nuo kaikki kolme varmaakin sijoittuvat, jos kiinnostuneita löytyy (ihanaa että on ilmeisesti jo löytynytkin :D )
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Gendarme's kevään pentueet
Muakin kiinnostaisi tuollainen dalmis (on kiinnostanut jo pisempään), mutta katsellaan ja mietitään (:
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4680
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
- Paikkakunta: JÄMSÄ
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Kuunsirppi kuule, pistitpä pahan ;)
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
-
manna
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 525
- Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 7:33 am
Re: Gendarme's kevään pentueet
Sakupentu kiinnostais ihan tosi paljon. Kuvatkin olis ja tilaa reilusti. Äh, mä tahon tälläsen ! :---D
- elämä vie, elämä tuo
- ensin kädestä syö, sit sielusta juo
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Siitä vain :D Kyllä tiellä on nyt tilaa yhdelle pienelle pupsille :P
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Musta sä varmaan jo jotain tiedätkin, mutta pistänpä nyt jonkinlaista tekstinpoikasta. Kuten uhkasinkin aikaisemmin, olisin pientä dalkkutyttöä sitten ruinaamassa. Corun laumaan olisi liittymässä. Kisautuksen pääpaino näyttelyissä ja kahdessa pk-lajissa, varmaankin ipo ja sitten jokin toinen vielä päälle, ja lisäksi oli ajatellut, että tämän mahdollisen uuden elukan kanssa kokeiltaisiin pelastukoirajuttuja. En ole siihen lajiin vielä perehtynyt, enkä ole yhdenkään koirani kanssa siinä kisannut, mutta käsitykseni mukaan kaikilla roduilla on osallistumisoikeus. Ja sitten joskus tulevaisuudessa tottakai tokoa ja / tai agilityä. Varmaankin agilityä ainakin ensin. Mitähän muuta mä nyt kertoisin..
Pysyvä koti olisi tiedossa, tietenkin. ^
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Joo sinulle lähtee pentu :D Ja pelastuskoirakokeisiin pääsee joka rodun kanssa, mulla on dallujen ja muiden otuksien ohella toyvillakoiratkin siellä (:
Muita varauksia?
Muita varauksia?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
peja
- Alkupalat
- Viestit: 19
- Liittynyt: La Helmi 28, 2009 11:10 pm
Re: Gendarme's kevään pentueet
Juu siis olisin kiinnostunut sakemanni pentusesta nartusta (sijoitus) omakin käy pennulle ei valitettavasti tule omaa sivua koska kotisivuni ohjelmalla ei sitä saa tehtyä. :( Mutta koira siis menisi http://www.peetu.net/Lumihiutaleen/ eli Lumihiutaleen kenneliin. Sitä tulltaisiin kisauttamaan ihan ahkerasti huom: minun tuurillani tuloksia ei tule niin ahkerasti ;) Kuvan voin napata itse mutta siihen menisi jonkin aikaa tampereelle olen menossa mutta sunnuntaina :( ja lahti olisi seuraava ehkä eli 26.4. Minulle käy kaikki pennun omistus muodot esim jos haluat niin voit tietenkin tehdä koiralle oman sivun niin että laitan sivun linkin sivuilleni mutta samat kuvat ja tiedot tietenkin kummassakin yksi mahdollisuus on taas se jos haluat kisata itse joitakin lajeja ja minä kisaan taas niitä jäljelle jääviä. Tai sekin tietysti käy oli se sijoitus tai oma niin että minä kisaan kaikissa ilman omaa pikku sivua tai sivulla. Mutta se on ihan sinun päätettävissäsi. voit vastata millä muodolla tahansa. SAKEMANNIT<3333 (voisin ottaa oikeastikin mutta vanhemmat ei anna)
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Gendarme's kevään pentueet
Enköhän mä voi sulle sijoituksen luovuttaa, sovitaanko vaikka niin että sinä kisaisit nartun kanssa ja mä teen sit sille vaikka erilisen sivun, kun omallasi ei kerran oikein pysty. Mitä lajeja ajattelit?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
peja
- Alkupalat
- Viestit: 19
- Liittynyt: La Helmi 28, 2009 11:10 pm
Re: Gendarme's kevään pentueet
Ok käy hyvin :) Aattelin kisata kaikissa mahdollisuuksien mukaan ;) Päälajeina mm. Agility, näyttelyt, pk-lajit sekä toko. Voisi tutustua parmmin paimetamisen saloihin. Ja muissa mielen virkistykseksi jos sattuu silmään osumaan ilmoittautuminen. Joissakin lajeissa ilmoittautumieset on tiukoisa varsinkin ykkös luokissa ja yleensä en kerkeä niihin ilmoittaa ajoissa mm. Agility ja toko. Mutta muissa lajeissa kisaan sitten ahkerammin ja tietenkin sellaistakin sattuu että kerkeän ilmoittaa. Taas toisissa tulokset ns. "katoaa" eli ei tule ollenkaan mutta sen takia yritän aina ilmoittautua niihin joissa on jo tuomari valmiina.