Tampereen Kansainvälisessä se oli :) kyllä mä pääsin sinne, kun oman koiran kanssa menin, mutta sitten tuli pyörittyä koko ajan valkkari & gööttikehällä + aussie kehällä käväistyä, joten en muualle päässyt :s Mutta mä voin katella jos löytyis jotkut hyvät kuvat mitkä oon voittajasta kuvaillu :)Lalina kirjoitti:Nettei // mites muuten, kun sovittiin sillon että kuvaat Jyväskylässä vai missä se oli ... niin minulle tuolle kasvattimellesi kuvat. Eikös se Jyväskylän KV oo menny jo ?? Niin onko niitä kuvia
// http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva149.jpg tollasen trikin kuvat löyty (en oo varma onko uros vai narttu) &
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva138.jpg - tollasen soopelin kuvat löytyy, toi käsi vaan aika tiellä noissa kuvissa &
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva136.jpg - tollasen merlen kuvat löytyy, aika sumea kuva vaan, eikä muita kuvia löydy kys. koirasta..
mä pidän mätsäreissä silmät auki, nyt kun vasta opin käyttämään kunnolla tota uutta kameraa.. :oops:

