Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Haovcin pentueita - 09 |D-nahka|
Pennut syntyneet!
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
Stan
- Alkupalat
- Viestit: 47
- Liittynyt: Pe Huhti 03, 2009 8:04 pm
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Iik, Wolfeyesin pentuja (; &.& Njoo, mulle vois tulla tuleviin yksityisiin mutta odotellaas että ''kenneli'' valmistuu.
You have something that belongs to me.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Stan, ai ihan että Iik
joo no katotaan nyt, kunhan saat eka kaiken valmiiksi, hiukan sivu - ja kisanäyttöä, niin katellaan sitten.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Hassu
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4680
- Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 11:47 am
- Paikkakunta: JÄMSÄ
- Viesti:
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Ai Wolfeyes'siin tulossa taas pentuja :) Kiva kiva! En nyt ole ottamassa (ehehehe :'D), halusin vain tulla sanomaan että kiva juttu x>
vuoden 2014 Spesiaalitapaus, Pessimisti & Vastarannankiiski
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
hassu, jeps. Ajankohta on ihanteellinen, ja on mukavaa laajentaa tätä jälkikasvua, kasvattamista ja jalostusta myös nahkoihin, sillä Wolfeye'ssin pentueet A, B ja C ovat olleet pehkoja kaikki ;)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Joooo mie voisin olla ehkä kiinnostunutkin Raidan pennuista, on se sen verran upee hurttaneitokainen 8) Mutta jooh, katellaan tuonnempana, nyt pitää vaan saada aluksi tuo oma kennel ihan kondikseen ja miettiä vähän tarkemmin. Tuli nyt vaan kauhee into ottaa jostain joku muksi koira.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Mun täytyy vielä kattoo riittääkö aika : D Taidettiin joskus mesessä puhua tästä pentueesta.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Oda, juu sitten kun kaikki on kondiksessa niin tule ihmeessä taas kyselemään :)
Janita, sulla onkin jo kaksi minun kasvattiani ja mukavaahan solisi sulle kolmannenkin antaa. mieti tosiaan ihan rauhassa, tämä pentue kun ei ole vielä niin ajankohtainen. Raidan pennut haluan ehdottomasti sellaisiin koteihin joilla on aikaa. Joten mieti rauhassa.
Onko muita kiinnostuneita nahkanaperoista?
Janita, sulla onkin jo kaksi minun kasvattiani ja mukavaahan solisi sulle kolmannenkin antaa. mieti tosiaan ihan rauhassa, tämä pentue kun ei ole vielä niin ajankohtainen. Raidan pennut haluan ehdottomasti sellaisiin koteihin joilla on aikaa. Joten mieti rauhassa.
Onko muita kiinnostuneita nahkanaperoista?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Vaikka ajankohta on kaukainen, niin olisiko silti joku mahdollisesti kiinnostunut nahka naperoista 8))?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- nisha
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1982
- Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Mää olen :D Mulle vois vaikka lähteekki yks tämmönen. Ja olihan nii että kesän lopussa syntyvät? Sillon tosiaanki olis aikaa kisauttaa taas uutta koiraa &.&
✪ ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
✪ LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
✪ Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Joo. Tän pentueen ajankohta olisi vasta kesäkuun jälkeen ja nyt otetaan vaan kiinnostuneita, eikä varaajia vielä lyödä lukkoon, sillä kiinnostusta on varmasti enemmän kesän jälkeen.
Mamma vaihtui, Raita vaihtui Viimaksi eli WolfTame's Genial Gaeliksi.
Mamma vaihtui, Raita vaihtui Viimaksi eli WolfTame's Genial Gaeliksi.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Miks minen oo ees huomannu tätä topikkia? :-D Saaps nähdä miten Juksun ilmoaminen näyttelyyn onnistuu, kun ne ei oikein ole minun juttu. 
Ja Juksu on muuten Jk3! Se tarvii vielä yhen tuloksen niin son kva!
Ja Juksu on muuten Jk3! Se tarvii vielä yhen tuloksen niin son kva!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Sikko, mä en tiedä, muistaakseni mä linkitinkin tän sulle yvllä :--D tai jotain. Ai nii joo :D sori ihan mielettömästi, jos et tahdo sen kanssa nlyssä käydä, niin antaa sitten vaan olla. Juksu on kuitenkin upee enkä mä usko että se kauheesti ketään haittais.
Joo hei tosi mahtavaa! Nopeestihan siitä tulee vielä vaikka mitä, kiirettähän ei tosiaankaan ole, koska kaksi mahdollista kiinnostunutta haluaisivat ajankohdaksi mielummin kesäloman jälkeen, joka passaa mulle hyvin. Mä yritän viimasta vielä vMEVA ja käyn noita pelastuskoirakokeita läpi, joten toivottavasti saatais siitä joku arvo vielä.
Joo hei tosi mahtavaa! Nopeestihan siitä tulee vielä vaikka mitä, kiirettähän ei tosiaankaan ole, koska kaksi mahdollista kiinnostunutta haluaisivat ajankohdaksi mielummin kesäloman jälkeen, joka passaa mulle hyvin. Mä yritän viimasta vielä vMEVA ja käyn noita pelastuskoirakokeita läpi, joten toivottavasti saatais siitä joku arvo vielä.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
^ Voin mie sen johonki nlyyn nakata, jos muistan! Tuskin muistan, mutta ilmotin vaan tosiaan, että ei kannata sen nlytuloksen varaan mitään jättää.
Tosiaan kva se on kohta ja pva siitä tulee kanssa ennen pentuetta. Pitää nyt vaan vähän katsella näitä kesän menoja, että uskallan varmasti sanoa saanko siitä vpvaa, vavaa tai tvaa kesän loppuun mennessä! I'll try!
Tosiaan kva se on kohta ja pva siitä tulee kanssa ennen pentuetta. Pitää nyt vaan vähän katsella näitä kesän menoja, että uskallan varmasti sanoa saanko siitä vpvaa, vavaa tai tvaa kesän loppuun mennessä! I'll try!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Wolfeye's:sin pentueita - 09 |D-nahka|
Sikko, joo ei siin mitään. Nyt on just meneillään pari nlytä, jos sen yhteen naakkaisit ja se saisi esim. EH:n niin sehän olisi ihan superjuttu (ei tosin haittais jos ERI:äkin tulis
) mutta tää ei oo pakollista, koska en mä kuitenkaan näiden mun collieiden kanssa kato noitä näyttelytuloksia, kun en oo koskaan kummosemmin pärjännyt, enkä mä voi sellaista vaatia muiltakaan.
Tosi mahtava juttu, tosiaan toi mamma meni vaihtoon ja siitä tuli FIN KVA eilen ja löytyykin nyt vSPKL:än valiot listalta. Jos saisit sille sen vPVA ja KVA arvon se olisi tosi mahtavaa, ja ei noi muutkaan arvot haittaa, päin vastoin
kyllähän tässä on aikaa kisata. Hienoo että yrität, toivottavasti molemmat päästään tavoitteisiimme :---D
//Nii ja sitten OT:nä Nymfadoran Ei Yhtään Todistajaa 'Toni' on nyt kanssa FIN KVA ja sillä on toistaiseksi 1x I-palkinto tokosta, ja yritän jatkaa sen kanssa siinä ;>>
Tosi mahtava juttu, tosiaan toi mamma meni vaihtoon ja siitä tuli FIN KVA eilen ja löytyykin nyt vSPKL:än valiot listalta. Jos saisit sille sen vPVA ja KVA arvon se olisi tosi mahtavaa, ja ei noi muutkaan arvot haittaa, päin vastoin
//Nii ja sitten OT:nä Nymfadoran Ei Yhtään Todistajaa 'Toni' on nyt kanssa FIN KVA ja sillä on toistaiseksi 1x I-palkinto tokosta, ja yritän jatkaa sen kanssa siinä ;>>
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude



