Näyttely peruttu !!
-
- Alkupalat
- Viesti:
-
- Vuohenruokaa
Re: KV suomen alaisena
Pahoitteluni ot:stä, mutta olisiko mahdollisesti näihin tokokisoihin tulossa tuloksia piakkoin?
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
- Alkupalat
- Viesti:
Tulee sitten kun joku suostuu kisan tuomaroimaan. Kukaan tuomari kun ei edes vastaa viesteihin.
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
^^ Jos näin on, niin meillä on kyllä kovin huonosti tuomariasiat. =(
Mut empä oikein usko, että kukaan ei vastaa edes viesteihin, ootko sit kovinkin monelta kysellyt?
Kun luulis kummiskin, että noista 25:stä tuomarista joku suostuisi tuomaroimaan. ;--)
Mut empä oikein usko, että kukaan ei vastaa edes viesteihin, ootko sit kovinkin monelta kysellyt?
Kun luulis kummiskin, että noista 25:stä tuomarista joku suostuisi tuomaroimaan. ;--)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Kyllä olen nyt noin 5 kysynnyt. Mutta kun ei viitsi kaikilta kysyä yhtäaikaa, että jos joku nyt sitten suostuu tuomaroimaankin. Saan sitten vaan haukut, että olen turhaan pyytänyt tuomaroimaan....
-
- Höpsö veitikka
Mikäli sulla on aikaa ja halua, tuomaroi itse tokokisa? Liiton sivulta:
JJeap, anteeksipyynnöt offista, olisinhan kai voinut laittaa yksärilläkin :DTokokokeiden tuomarina voi toimia kuka vain, joka vain tietää ja tuntee VTL:n säännöt ja myös noudattaa niitä.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Alkupalat
- Viesti:
Juu tiedän, että voi itsekin tuomaroida.
Mutta tosiaan tämä on näyttelyyn liittyvä keskustelu. pysytäänhän nyt aiheessa ;)
Mutta tosiaan tämä on näyttelyyn liittyvä keskustelu. pysytäänhän nyt aiheessa ;)
- Kendra
- Höpsö veitikka
Musta on jännää et esimerkiks mulle ei ole tullu mitään kyselyitä kun kuitenkin voisin ihan hyvin tuomaroida.
// Joo niinhän minä voin, mutta arvostan enemmän sitä että joku vaivautuu sen sähköpostin kirjoittamaan. En taida tätä kisaa valitettavasti tuomaroida.
// Joo niinhän minä voin, mutta arvostan enemmän sitä että joku vaivautuu sen sähköpostin kirjoittamaan. En taida tätä kisaa valitettavasti tuomaroida.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
- Alkupalat
- Viesti:
Ja Kendra voi ihan lukea nuo aikaisemmat viestit !!
Eli elä sinä vaan jännittäviä aikoja :D
Eli elä sinä vaan jännittäviä aikoja :D
-
- Analysaattori
Voishan sitä osallistua vaikka kaikilla.
Harmittaa vaan niin vietävästi kun yhdellä toisellakin valkkarilla on samanlaiset kuvat kuin minun Linni valkulla. Meinaan vain että jos osallisttuu -otan omani pois. En halua enempää hylkyjä kuin kaksi.

edit // kirjauduinkin jo sähköpostiini. Kun muistinkin että sinähän käytät tuota osallistumiskirjaa.
Harmittaa vaan niin vietävästi kun yhdellä toisellakin valkkarilla on samanlaiset kuvat kuin minun Linni valkulla. Meinaan vain että jos osallisttuu -otan omani pois. En halua enempää hylkyjä kuin kaksi.

edit // kirjauduinkin jo sähköpostiini. Kun muistinkin että sinähän käytät tuota osallistumiskirjaa.
LOPETTANUT!!
-
- Analysaattori
Sellaista vain, että laitoin vahingossa Suomenajokoirien roturyhmäksi kaksi.. Sehän kuuluu olla kuusi. Joten jos laittaisit koirat oikeaan roturyhmään -ajokkeja kun ovat. Tarkistin kyllä tarkkaan viestin, jäi vain huomaamatta. Eli suur kiitos, jos vaihdat etkä hylkää koiria tämän takia.
LOPETTANUT!!
- jannu
- Kanada
miksi sä järkkäät uuden näyttelyn, jos edellinenkin on? ;o
edit. sori, mun moka :-D
edit. sori, mun moka :-D
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
- Floodari
^ Edellinen oli ainakin mun mielestä viety loppuun ;)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Anteeksi vain kun nyt esitän mielipiteeni (kysymätä kaipaako sitä kukaan), mutta suosittelisin pitämään sunkin pienempiä näyttelyitä koiramäärällisesti koska ihan tosi asia että tuomareita on kovin vaikea tällä hetkellä saada, kuten varmasti olet huomannukin edellisen tiimoilta. Edelliseenkin näyttelyysi kyselit kauan eri tuomareita (tai ainakin näin sanoit?) ja viimeiset tulokset ehti tulla kauan aikaa näyttelyn päivämäärän jälkeen ja nekin siittä syystä että tahdoin auttaa sua viemään sen loppuun koska usein ne jäävät juuri tuomaripulan takia kesken. Sekä siittä syystä että niitä harmittaa jotka turhaa ilmoittavat koiransa mutteivät koskaan niille tuloksia saa. Mutta ei siinä mtn, teet mitä teet. Koirani ilmoitan mutta nyt en kyllä ehdi tuomaroimaan...
-
- Alkupalat
- Viesti:
Juu ihan kun muiden näyttelyt ei olisi yhtään myöhässä. Minä sentään sain ne suhtkot ajoissa. Omille koirillekin odotan sellaisiin näyttelyihin tuloksia kun olisi jo tammikuussa pitänyt tulla. Mutta silti en ala hyökkäilemään kenenkään kimppuun. Sitä paitsi Kati olisit voinut näyttelyn hylätä samantien jos kerran haittaa jotenkin. Kun näköjään omistat suomen vnl....