Näyttely peruttu !!
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: KV suomen alaisena
unohdettu ja sovittu koko homma. ! ;)
-
- Alkupalat
- Viesti:
Ei taida olla kaikki kotona, jos vertaa virtuaalikoiria lasten raiskauksiin 

- mio
- Floodari
paitsi et haluun nyt nussia pilkkua ihan kunnolla ja sanoa että Kati puhui sun asenteestasi viitatessaan noihin raiskauksiin eikä suinkaan virtuaalikoirista.
/ joo, enhän mä halua puuttua tähän itse aiheeseen mitenkään, en kyllä ymmärtänyt miksei Niisku saisi pitää näyttelyä kun kaikki muutkin saavat pitää, mutta Niisku nyt mun makuun vähän kärjisti tuossa kommentissaan tätä asiaa ja siihen viittasin.
/ joo, enhän mä halua puuttua tähän itse aiheeseen mitenkään, en kyllä ymmärtänyt miksei Niisku saisi pitää näyttelyä kun kaikki muutkin saavat pitää, mutta Niisku nyt mun makuun vähän kärjisti tuossa kommentissaan tätä asiaa ja siihen viittasin.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
^Silti TODELLA asiaton kommentti, ainakin omaan korvaan särähti ja pahasti. Pikkutyttöjen raiskaukset ja virtuaalikoirailut on ihan eri asia, mun mielestä niitä ei voi mitenkään tunkea samaan viestiin. Tässä puhutaan nyt täysin eri asioista vakavuutensa suhteen. Vaikka Niisku nyt pitää toisen näyttelyn, niin tuskin hän hyväksyy raiskaukset...
Ja eikö se ole vain hyvä, että joku uskaltaa pitää isojakin näyttelyitä? Tärkeintä on kai se, että ne tulokset tulevat edes joskus, vaikkei niitä ihan ajallaan saataisikaan :) Muuten jotkut rodut jäisivät täysin ilman näyttelyitä jos kukaan ei jaksaisi pitää niille erkkareita.
//Kannattaa miettiä ensi kerralla millaista vertausta käyttää. Tuo oli yhtä fiksusti sanottu kuin vaikka "jäätelö on mun mielestä hyvää koska sodassa kuolee siviilejä!" Eli asiat eivät liity mitenkään toisiinsa. Tuollaiset jutut osuu helposti herkkään paikkaan ja varsinkin näin internetissä kannattaa miettiä mitä kirjoittaa. Mutta lopetan nyt valittamisen, eiköhän tullut pointti selväksi (:

Ja eikö se ole vain hyvä, että joku uskaltaa pitää isojakin näyttelyitä? Tärkeintä on kai se, että ne tulokset tulevat edes joskus, vaikkei niitä ihan ajallaan saataisikaan :) Muuten jotkut rodut jäisivät täysin ilman näyttelyitä jos kukaan ei jaksaisi pitää niille erkkareita.
//Kannattaa miettiä ensi kerralla millaista vertausta käyttää. Tuo oli yhtä fiksusti sanottu kuin vaikka "jäätelö on mun mielestä hyvää koska sodassa kuolee siviilejä!" Eli asiat eivät liity mitenkään toisiinsa. Tuollaiset jutut osuu helposti herkkään paikkaan ja varsinkin näin internetissä kannattaa miettiä mitä kirjoittaa. Mutta lopetan nyt valittamisen, eiköhän tullut pointti selväksi (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
- Epätoivoinen katse
Olen Iivin kanssa samaa mieltä, ei ole kovin fiksua kehittää tuollaisia esimerkkejä, jotain vähemmän radikaaliakin olisi varmaan olemassa. Saattaa meinaan toisille olla esim. arka aihe... Ja en kyllä ihan täysin tajua sitäkään, että miksi yhdelle ihmiselle täytyy alkaa valittaa siitä että isoja näyttelyitä ei saisi järjestää kun on tuomareista pulaa. Eikö kaikille muillekin pitäisi sitten? Asia olisi ehkä vähän eri jos Niiskun edellinen näyttely olisi vielä kesken tai vastaavaa.
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
- Kriisissä
- Viesti:
Mä mielestäni mainitsin kyllä että vertauskuva ei todellakaan ole sama ja oli karkea.
No sama se on vaikkapa että "minä saan jättää näyttelyni kesken kun muutkin saavat". Enkä ole nyt sanomassa että Niisku olisi jättämässä tätä kesken vaan puhun nyt tämän keskustelun ajatusmaailmasta. Ja todellakin että ihmiset ymmärtäisivät että aina ei voi vedota muihin, oli esimerkki noin karkea.
Ja minä ainakin valitan "kaikille". Todella useille koska mullakin on FIN VNL. Tai en valita, pyrin auttamaan tuomaroinnissa mutta sitten tulee näitä tapauksia niin ei tuppaa aina järki piisaamaan.
Tää juttu nyt lähti paisumaan, pyydän anteeksi. Mun pointti oli vain se että pitäkää ihmiset pienempiä näyttelyitä koska tuomaripula on todellinen! Pyydän anteeksi toiseen kertaan eikä tämä ollut mitenkään henkilökohtaista Niiskulle !
No sama se on vaikkapa että "minä saan jättää näyttelyni kesken kun muutkin saavat". Enkä ole nyt sanomassa että Niisku olisi jättämässä tätä kesken vaan puhun nyt tämän keskustelun ajatusmaailmasta. Ja todellakin että ihmiset ymmärtäisivät että aina ei voi vedota muihin, oli esimerkki noin karkea.
Ja minä ainakin valitan "kaikille". Todella useille koska mullakin on FIN VNL. Tai en valita, pyrin auttamaan tuomaroinnissa mutta sitten tulee näitä tapauksia niin ei tuppaa aina järki piisaamaan.
Tää juttu nyt lähti paisumaan, pyydän anteeksi. Mun pointti oli vain se että pitäkää ihmiset pienempiä näyttelyitä koska tuomaripula on todellinen! Pyydän anteeksi toiseen kertaan eikä tämä ollut mitenkään henkilökohtaista Niiskulle !
- Kemppu
- Söi navetan kaksi nautaa
Olisiko mahdollista tehdä pari kojausta 8) mulla on avokääpiövillakoira (mu&ru&va) nartun Illuusion rida ranka:n osoite väärä. tässä ois oikea koodi, mikäli otat korjauksia tätä kautta vastaan. (;
FCI9, Kääpiövillakoira mu&ru&va, AVO
n. <a href="http://www.freewebs.com/caniche/fria.htm">Illuusion Rida Ranka</a><br>
FCI9, Kääpiövillakoira mu&ru&va, AVO
n. <a href="http://www.freewebs.com/caniche/fria.htm">Illuusion Rida Ranka</a><br>
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Hmm... lähetin jo aikoja sitten EFR - amerikankääpiöterrieri koiria osallistumiskirjaan, mutta osallistumislistoissa ei koiria
näy. Sekä osallistumiskirjasta on osallistumishakemuksemme poistettu? Eli mikäs on ?
näy. Sekä osallistumiskirjasta on osallistumishakemuksemme poistettu? Eli mikäs on ?
-
- Alkupalat
- Viesti:
Lisätään sitten kun kerkeän. Eipäs hoppuilla. Korjaukset mielummin tuonne osallistumiskirjaan, kiitos.
-
- Analysaattori
- Viesti:
Mie voin muuten noiden porokoirien lisäksi tuomaroida vielä pohjanpystykorvat, islanninlammaskoirat, karjalankarhukoirat ja itäsiperianlaikat. Ja ysistä vielä tiibetinspanielit ja tiibetinterrierit, jos käy. :-)
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
- Alkupalat
- Viesti:
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: KV suomen alaisena etusivulla rodut mitkä tarvitsee tuomaria
Ööh.. Runaway's Whitefang kuuluu kylläkin amerikankääpiöterriereihin, ei kirjaviin italianvinttikoiriin... varmaan tullut virhe..
-
- Kriisissä
- Viesti:
Mä voin tuomaroida vaikkapa FCI't 4, 6 ja 10 :)
-
- Höpsö veitikka
Minä voisin ottaa FCI1'stä kaikki muut rodut paitsi lk ja pk colliet, sheltit ja welsh corgi pemroket. En jaksa nyt mennä kyttäämään mitä omista koiristani ilmoitin tuonne niin jätän sitten välistä jos mulla on muita rotuja ykkösistä mukana. :))
-
- Alkupalat
- Viesti:
Lisäsin teidät tuomariksi. Mulla hajosi tietokone eli pääsen tosi harvoin nyt päivittelemään sivuja. Elikkä kärsivällisyttä.