Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:Nettei // mites muuten, kun sovittiin sillon että kuvaat Jyväskylässä vai missä se oli ... niin minulle tuolle kasvattimellesi kuvat. Eikös se Jyväskylän KV oo menny jo ?? Niin onko niitä kuvia :roll:
Tampereen Kansainvälisessä se oli :) kyllä mä pääsin sinne, kun oman koiran kanssa menin, mutta sitten tuli pyörittyä koko ajan valkkari & gööttikehällä + aussie kehällä käväistyä, joten en muualle päässyt :s Mutta mä voin katella jos löytyis jotkut hyvät kuvat mitkä oon voittajasta kuvaillu :)

// http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva149.jpg tollasen trikin kuvat löyty (en oo varma onko uros vai narttu) &
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva138.jpg - tollasen soopelin kuvat löytyy, toi käsi vaan aika tiellä noissa kuvissa &
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva136.jpg - tollasen merlen kuvat löytyy, aika sumea kuva vaan, eikä muita kuvia löydy kys. koirasta..
mä pidän mätsäreissä silmät auki, nyt kun vasta opin käyttämään kunnolla tota uutta kameraa.. :oops:
tellu.
Analysaattori
Viestit: 2738
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Soopeli pitäis olla, narttu.
Ihan jees kuvia, mutta taidetaan jättää siihen. Tuo soopeli oli kyl ihan jees, mut kuvassa oli joku peuhko edes :roll:
LOPETTANUT!!
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Lalina kirjoitti:Soopeli pitäis olla, narttu.
Ihan jees kuvia, mutta taidetaan jättää siihen. Tuo soopeli oli kyl ihan jees, mut kuvassa oli joku peuhko edes :roll:
jep, siellä tampereen kv'ssa kun oltiin, olis pitänyt vaan sinne shelttikehälle päästä, mut pääs vähän unohtumaan :oops: siinä soopelin kuvissa oli joku nainen eessä, sen hiukset siinä tiellä >.<
http://s489.photobucket.com/albums/rr26 ... uva137.jpg tossa samasta koirasta kuva, mutta siinäki kuitenki vähän sen naisen hiukset tiellä :ss
ja toki sitten on tälläsestäkin soopelista kuva http://i489.photobucket.com/albums/rr26 ... 1238939960, mutta siitä en sitten tiiä miten se menis näyttelyissä, kun ei alalinjasta voi melkeimpä mitään sanoa jne.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

up.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

kiinnostuneita?
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja nisha »

Minäminä! Todellakin trikkinartun ottaisin Värisuoraan. Sultahan Bestan (RW's Best Player) ostin myös, eli jos kisautuspuoltani muistat? No, kuitenkin Bestan ja Iiriksen kisautusmäärä kannattaa tsekata, paljon kisattuja vakkei kaikkia tuloksia kalentereissa eikä paljoa titteleitä. :)
Jaja, lajeiksi siis näyttelyt, toko ja BH sekä pelastustitteleitä mennään suorittamaan, paimennusta sekä agilitya. Ja mahd. joitakin muita lajeja´. :roll:
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

sulle mä toki mielelläni annan pennun, kunhan sitä Bestaakin silti kisautat ;) Pistän sut kiinnostuneisiin, jos jonkin kokoinen pentue saataisiin kokoon. Kiinnostaisko sua muuten sij. pentu?
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja nisha »

Joo tietysti sijoituspentu käy mulle! ;)
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

okei, kiva :)

ps. Bestan emä ei ole evm koira, vaikka isä sattuukin olemaan ;)) Kun katselin Bestan sivuja niin huomasin vain sellaisen puutoksen siellä että Bea puuttuu kokonaan.. Eli neidin mammahan löytyy sitten tuolta tän topan alotusviestistä kun katselee niitä aikaisempia pentueita :)
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja nisha »

ps. OHO!! Multa on jäänyt merkkaamatta :lol: Korjaankin tässä pian, kiitos ilmoituksesta!!
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja nisha »

Ja ainiin! Nyt saattaakin olla niin, että soopelineidin otan, laita tuonne varauksiin soopeli/tricolor. Jompikumpi. :cool:
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

^ okei, muoksin :)

muut kiinnostuneita pehkopupseista?
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

nostelen. ei kukaan kiinnostunut pehkovauvasta?
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

pehkovauvoista kiinnostuneita enempää?
Avatar
Silja
Epätoivoinen katse
Viestit: 499
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:59 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Silja »

Minä olen!

Eli olisin kiinnostunut soopelinartusta Merikapteeniin. Omistan tällä hetkellä viisi koiraa, joista kaksi siirtynee melko pian eläkkeelle tai sateenkaarisillan toiselle puolen, joten aikaa ja kiinnostusta pentuun löytyy. Kilpailen muiden koirieni kanssa monissa lajeissa, kuten paimennuksessa, palveluskoiralajeissa, agilityssä, tokossa ja näyttelyissä. (Täytyy silti mainita, että kilpailutukseni on hieman kausiluontoista, toisinaan ilmoittelen koiria kisoihin hyvin aktiivisesti ja välillä sitten taas en ollenkaan.) Olisin myös kiinnostunut tulevaisuudessa käyttämään neitiä jalostukseen, koska pentujen sukutaulu on noinkin hyvä (etenkin jos isä on evm). Onhan se ok?

Onko pentueen syntymäajankohdasta tarkempaa tietoa vielä - kesällä, kenties syksyllä?
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Vastaa Viestiin