Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! NIMET
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Äpl, en tiiä pystynkö niin paljon kisauttaan että se olis riittävästi. ^_^`
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Etköhän sä pysty, ei sillä mitään kilometrin mittaista kisakalenteria tartte olla :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Joo ei perkule, nyt on kyllä pakko perua tää varaus.
Lupia olen kysellyt YLI KYMMENELTÄ kenneliltä, ja vain yhdeltä on tullut vastaus. Ogelma on, että kyseessä on keskikokoinen.
Että valitettavasti tämä nyt jää väliin, haluan aina koirille kuvat. :( :)
Lupia olen kysellyt YLI KYMMENELTÄ kenneliltä, ja vain yhdeltä on tullut vastaus. Ogelma on, että kyseessä on keskikokoinen.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Joo, mäkin olen todennut, että villakenneleitä saa surkeasti minkäänlaisia lupia. Multa kyllä löytyis ainakin jonkinlaiset kuvat, täältä voi katsoa jos se niistä kuvista on kiinni: http://picasaweb.google.co.uk/misuno93/ ... 08Lauantai#
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Vielä kahdelle kennelillä aijon nyt laittaa pienempikokoisista villiksista lupakysymyksiä, mutta ellen saa, tämä iski itseeni eniten, jos noita voisi saada (eikös tuo ole kääpiö? :-D)?
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
/ot Henji, tuo koira on juu kääpiö. : D
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
^ Aika mielenkiinoista että se oli kuitenkin toyvillakoirien kehässä (vaihtanut kokoluokkaa tuon näyttelyn jälkeen varmaan) :'D Mutta joo, kääpiö se on KoiraNetinkin mukaan. Kyllä mulle sopii sekin, että pentu kasvaa kääpiökokoiseksi, ihan mahdollistahan se on. Voit käyttää noita kuvia jos haluat.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Joo kävin katsomassa Koiranetistä, mutta on jo ihan tuon kuvan perusteella vähän turhan ronskin oloinen toyksi.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Joo, toi oli silloin junnuluokassa, joten mitä luultavammin kasvanut sitten vielä muutaman sentin lisää.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Oi kun kiva (siis saada noi kuvat, ei se että koira on muuttanut kokoaan tms. xD)! :)
Noista kahdesta viimosesta joille lähetin lupapyynnön, vastasi toinen ei ja toiselle ei mennyt perille, on osoitteessa jtn häikkää. o_O Elikkäs nuo Geppetto's koiran kuvat sille sitten tuleepi. Ja näin ollen varaus vahvistettu urokseksi. :D
Tuosta sijoituksesta.. Koska kyseessä on uros, niin jos vaikka pidätettäisiin sulla yksi jalostuskäyttöoikeus jos/kun koiran tuloksiin olisit tyytyväinen, mutta jos et olisi, ei sun tarttis sitä käyttää. Näin mullakaan ei olis kovia paineita jos ei menestystä tule. >:)
Mitäs muuten kuvien copyreitteihin? :-)
Noista kahdesta viimosesta joille lähetin lupapyynnön, vastasi toinen ei ja toiselle ei mennyt perille, on osoitteessa jtn häikkää. o_O Elikkäs nuo Geppetto's koiran kuvat sille sitten tuleepi. Ja näin ollen varaus vahvistettu urokseksi. :D
Tuosta sijoituksesta.. Koska kyseessä on uros, niin jos vaikka pidätettäisiin sulla yksi jalostuskäyttöoikeus jos/kun koiran tuloksiin olisit tyytyväinen, mutta jos et olisi, ei sun tarttis sitä käyttää. Näin mullakaan ei olis kovia paineita jos ei menestystä tule. >:)
Mitäs muuten kuvien copyreitteihin? :-)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita!
Copyiksi vaikka Kuunsirppi, ja linkki mailiini misuno[at]mbnet.fi . Mä kyllä olisin sijoittanut mielummin nartun, joten taidan jättää kuitenkin itselleni sitten yhden tytön kotiin, ellei joku halua sijoitusnarttua. Ei tule sullekaan kisautuspaineita : D
Mutta siis, muita kiinnostuneita? Pohjanmeren, vielä kiinnostunut?
Mutta siis, muita kiinnostuneita? Pohjanmeren, vielä kiinnostunut?
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Voihan pahus.. Nyt oon ruvennu kans ihastelemaan tätä ja sain tänään yhdet kuvaluvat kenneliin, mistä löytyy toynarttu! :O Tällanen kapistus olisi kyseessä.
Hiiskatti, mitä mä teen!? :D
Hiiskatti, mitä mä teen!? :D
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Voin helpottaa valinnantuskaasi, nimittäin mulla on itselläni käytössä nuo kuvat yhdellä toynartulla :D Noissa kahdessa kuvassa oleva narttu on omasta mielestäni ihan nätti tapaus, turkin viimeistely vain voisi olla huomattavasti parempi.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Ääh no voihan perhana. Tuntuikin tutuilta kuvilta osa, mutta en onnistunu löytämään niitä näyttelyistä. :D
No olkoon se sitten se uros, pääsen vaan helpolla enkä enää rupee jankkaamaan.
Oletko muuten miten mainannut käyttää noita isovillisten kuvia? Etenkin harmaa Nice and Noble Vom Strahlenden Sternchen kiehtoisi itseä, muttaah sulla nyt oli luvat sieltä eka niin etuajo-oikeus.
No olkoon se sitten se uros, pääsen vaan helpolla enkä enää rupee jankkaamaan.
Oletko muuten miten mainannut käyttää noita isovillisten kuvia? Etenkin harmaa Nice and Noble Vom Strahlenden Sternchen kiehtoisi itseä, muttaah sulla nyt oli luvat sieltä eka niin etuajo-oikeus.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Hienosukuisia, erinomaisia harrastuspuudeleita! POHJANMEREN!
Okei. Minkä kennelin luvista puhut, mä tipuin jossain vaiheessa 
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
