Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05

Viesti Kirjoittaja Eppy »

Jos mä en nyt sitä kenneliä heti valmiiksi saa, siis silleen ennen pennun syntymään. Niin pentu tulee toistaiseksi asustelemaan Hedartissa.
Taukoa virtuaalipuuhista
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05

Viesti Kirjoittaja hayano »

Okei. :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || vielä yksi pentu jäljellä Syntyy 23.05

Viesti Kirjoittaja hayano »

Nonni. Nyt mäkii oon palaillu takas luokkaretkeltä ja kisoista ni voisin alkaa noita nimiä vääntämää. Edittaan ne tähä perään :)


//

WhiteLight's All you need is desire hayano
WhiteLight's All You Need is Hope Kazi
WhiteLight's All You Need is Gone
WhiteLight's All You Need is Love Eppy
WhiteLight's All You Need is Win
WhiteLight's All You Need is Man
WhiteLight's All You Need is Tear

WhiteLight's All You Need is ...

Eli jos sinulla on teemaan sopiva nimi tai sen loppu osa ehdota ihmeessä, mulla lppu ideat kesken.
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja hayano »

Nii eli sivuja saa alkaa tekemään.

Tuo yks pentu olis vielä ilman kotia :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Ihania nimiä :D Saisinko mie tuon WhiteLight's All You Need is Hopen?
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja Eppy »

WhiteLight's All You Need is Love mulle?
Taukoa virtuaalipuuhista
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja hayano »

Okie :D Sitte vaa sivuja tekemää äkkiä :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Jazz esittäytyy.

Kuvat voi vaihtaa, jos ei oo hyvät. Ja lisäksi ilmoittauduttiin jo kahteen tokokisaan :D
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja hayano »

Oho Jazzha onkii upee pojtsu, mielettömän komee uros :D

Ei ku noi kuvat on ihan mielettömän hyvät :)

Kunhan katot vaa että kisan VIP ja PVM. on näitten syntymäpäivän jälkeen vasta ni saa kyllä kisailla jo :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Avatar
Kazi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 185
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:30 am
Paikkakunta: Ylämylly
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja Kazi »

Kiva että tykkäät kuvista :)

Tarkistin ilmoittautuessani, että kisapäivämäärät ovat ihan järkevästi pentujen syntymään nähden. Ovat muistaakseni ihan kesäkuun puolella.
If you notice this notice, you will notice that this notice wasn't worth noticing.
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja hayano »

Aa okei hieno homma :D
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja Miira »

Käykö WhiteLight's All You Need Is Destiny? Teen sivut viikonlopun aikana, kun tää päivä on aika kiireinen :s
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja hayano »

Juu käy hyvin :)

Nii ja tässä mun pennun sivut.
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja Eppy »

Mä lähden viikonlopuksi (tänään) Ouluun, joten en pysty tekemään sivuja kuin vasta ens viikolla. Toivottavasti ei haittaa?
Taukoa virtuaalipuuhista
hayano
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 518
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:51 pm

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI vielä yksi pentu jäljellä

Viesti Kirjoittaja hayano »

Juu ei mitää kuhan saat sitte ne tehtyä ku tuut takasin :)
Kuva



Sorry. I'm not Rihanna. I don't love the way you lie.
Vastaa Viestiin