Kiinnostaako ketään shiba?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Kiinnostaako ketään shiba?

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Ostin juuri Suvilta Nasun ja lupasin ainakin yrittää tehdä yhden pentueen.
Katsoo nyt miten kiinnostuneita löytyy..

Isä:
Nasu on reipas nuori black & tan shiba uros. (synt. 04.06.08)

Nasun isä: FI MVA, KANS MVA, NW-08, BELW-08 Aavikkorannan Millenium. "Nemo"
Nasun emä: KANS MVA, vLUX MVA, vKREW-08, vLTW-08, vBELW-08, vCAW-08, vMV-08, vNW-08, vBELW-07, vN MVA, vRUS MVA, vKRE MVA, vSWE MVA, vFIN MVA, vGBR MVA, vNL MVA, vCA MVA, BH, vAVA Flow´s Doyomi "Diana"


Emä: Ruotsalainen Dantra Star´s Diva "Diva" (synt. 2.8.05)
Divan isä: Dolcelino "Dino"
Emä: Mine Ashley "Mind"


Shiba ei ole miteinkään yleinen virtuaalimaailmassa, mutta toivottavasti edes löytyisi muutama kiinnostunut!
Kisautuksesta muutama sana eli en vaadi mitään huimaa kisautusta vaan pari kisaa kuussa riittää.
Lajin voi valita mikä tuntuu itselleen sopivaksi.

Jos tuli kysyttävää niin kysykää :)
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Viesti Kirjoittaja cocoa »

ylööss!

kait nyt jotain kiinnostaa?
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Viesti Kirjoittaja Henji »

Voi ei, taas huonoon aikaan! Just oon hamstrannu liikaa uusia koiria ittelleni ja sit tällanen ihana tarjous. Epistä, mut en voi! :D
Azucena
Alkupalat
Viestit: 2
Liittynyt: To Kesä 04, 2009 10:02 am

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Viesti Kirjoittaja Azucena »

Saa poistaa.
Avatar
Jamie
Alkupalat
Viestit: 84
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 10:02 am

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Viesti Kirjoittaja Jamie »

Voi apua. Tekisi hirveästi mieli varata pentu. Shiba on todella tuttu rotu minulle, kun pari vuotta kasvatin sitä Flowssa. Niin siis Flow's Doyomi on minun kasvattini. Lisäksi Dianan vanhemmat (Kaori ja Atte) asuivat pitkän ajan meillä :3 Ihanaa nostalgiaa. Mutta olen ostanut tässä lähiaikoina juuri huskypennun ja varannut lapinkoiran, joten we'll see okei :D Olisi kyllä mahtavaa saada yksi pikku shiba meille !
Almost dying changes nothing. Dying changes everything.
- Dr. Gregory House

>> Eurasier pentuja
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: Kiinnostaako ketään shiba?

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Voi ei Henji :/
Voithan sä varaa pennun ja se voi asustaa meillä hetken ja muutta sitte kun on ok sulle :DD

Jamie miten on mahtuuko yksi shiba joukkoon?
Meinasin ottaa myös Dianan Sanjarakseen, mutta en ainakaan vielä ottanut.. Kisautan sitä kyllä välillä kattoo nyt miten suvin innostus riittää, loppuuko siltä touhut kokonaan vai palaaka Suvi vielä takasin..
Vastaa Viestiin