Hillfield D-nahkat

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Viesti Kirjoittaja Lania »

Juu, laitan teille nuo (: Laitan syntymäaikaa sitten tarkemmin tänne kunhan isukille saadaan se viimeinen vKUMA agilitystä niin voi syntymäaikaa alkaa miettimään.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Viesti Kirjoittaja Janina »

Dimness Sight jos mulle? (:
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat NIMET

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Jep, sulle tuo (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Varmistelen nyt kaikilta varaajilta että vieläkö olette ottamassa pentua?

Kun Nuka nyt sai sen viimeisen vKUMAnsa ja valioitui agilitystä, joten nyt voisi miettiä syntymäaikaa, kävisikö varaajille niinkin pian kuin 29.05.?
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
juulia
Floodari
Viestit: 3051
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mä oon nyt päättänyt lopullisesti lopettaa kaikki virtuaalitouhut, joten en oo nyt tätäkään enää ottamassa. Onneksi sulla on kolme potentiaalista varaajaa, ettei tuskin kamala menetys ole. Olen kuitenkin hirmu pahoillani, näin mahtavasta pentueesta olisi ihana saada pentu, mutta valitettavasti virtuaalikoirailu ei enää mahdu mun elämään.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Janina »

Minä olen ottamassa! :) Synttisaika on ok.
Svart

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Svart »

Toki täällä ollaan vielä pentua ottamassa, ja tuo syntymäaikakin käy :mrgreen:
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Selvä, harmi Juulia, mutta ymmärrän kyllä (: Nyt olisi sitten yksi peruutuspaikka saatavissa, löytyykö vielä nyt yhdelle vapaalle pennulle sitten ottajaa?
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat

Viesti Kirjoittaja Lania »

Pennut syntyivät siis tänään, sivuja saa alkaa laittamaan tänne kun saa valmiiksi. Pentueen oma sivu löytyy täältä.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Viesti Kirjoittaja Lania »

Svartilta ja Janinalta odotellaan vielä sivuja.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Viesti Kirjoittaja Janina »

Yritän tehdä vielä tänään. :>
Svart

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Viesti Kirjoittaja Svart »

Yritän tehdä sivut mahdollisimman nopeasti, huomisen aikana laittelen tänne (: Kuvia ei tosiaan poijjalle vielä ole, kun ei ole minkäänlaista vastausta kuulunut paikoista joihin kyselyä laitoin.

//Koodin sivut.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat - Svart ja Janina

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Kiitoksia Svartille sivuista (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: Hillfield D-nahkat - Janina

Viesti Kirjoittaja Janina »

Äh, muistin vasta että tää oli merle/trikkipentue ja mullei kyllä oo muuta ku soopelinartun kuvat. Olisko sulla lahjottaa merle/trikkinartun kuvia? :D Ja Siqra löytyy nyt täältä.
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Hillfield D-nahkat - Janina

Viesti Kirjoittaja Lania »

^ Hienoa, kiitoksia sinullekin sivuista (: Ööömh, nyt ei kyllä valitettavasti ole antaa, kun Pöpölle meni ainoat trikkinartun kuvat jotka itseltä vielä löytyi.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Vastaa Viestiin