IW cotoneja ! - Uros vapaana.
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Kiitoksia sivuista ! Nätti neiti tuo Pipsa, isäänsä tullut ulkonäöllisesti. ;)
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Multa tulee sivut tän viikon aikana, muttei ihan heti kuitenkaan ;>
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Ihan kohta :D
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Iivi siitä tuli. :) Ilmoittelen piakkoin tapahtuvasta osoitteen muutoksesta & kuvista.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Ai joo, ihan pian :D
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Joko saisit ne sivut tehtyä.. ? En viitsisi koko vuotta odotella.
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !
Janina, jos sivut eivät ilmesty sunnuntaihin mennessä niin pentu siirtyy omistukseeni..
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Miuta kyllä kiinnostaisi ihan hirveesti. :--D Oon just perustamassa cottonikenneliä, ja oon nyt kuvalupiakin kysellyt, joten kuvat olis varmaankin selvänä ja näin. Tunnen tosi läheisesti IRL-elämästä yhden cottonin, nimittäin mummollani kennelissä asuu pieni cottonpoika Åke, jonka luonne on tosiaan niin upea, että olen rakastunut tähän rotuun ihan hirrmuisesti. Vielä kennelini sivut eivät ole valmiit, joten koira pääsisi sen ajaksi asumaan ihan yksityiseksi koiraksi minulle, kunnes sitten saisin kennelin valmiiksi. En ole kauheasti kisaillut, mutta sivunäyttöä voisi katella Dekyn sivuilta. Olen juuri tällä hetkellä innostunut näistä virtuaalikoirista ihan suunnattomasti, joten kisauttelisin kyllä tätä poikaa ihan olan takaa! Koira saisi kuvat näyttöpuolelle, mutta kisauttelisin sitä myös käyttölajeissa. Minulla ei ole tätä ennen kuin kaksi koiraa, nimittäin juuri tuo Deky ja bordercollie Väinö, ja tähän ne koirat sitten vähäksi aikaa jäisivätkin.. Mutta tämä koira tosiaan kiinnostaisi minua! :)
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Oona, pikkuinen saa varmasti hyvän kodin sinulta ! Sivut mahdollisimman pian, kiitos. :)
