Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7
Derribariin on tulossa samojedinkoirapentuja yhdistelmästä Derribar Can You Keep A Secret x evm. uros Beyahal. Pentujen odotetaan olevan toimeliaita, avoimia ja kauniita rotunsa edustajia.
Ayu on valioitunut hausta ja kisaa myös jäljessä voittajaluokassa. Agilitystä Ayu on valioitunut helmikuussa. Pelastukoirapuolella siltä löytyy RH-E ja RH-T A. Näyttelyissä Ayu on pärjännyt erinomaisesti mm. vjLUXW-09 ja 5 x SERT. Ayu on luonteeltaan reipas, avoin, aktiivinen ja erittäin miellyttämishaluinen, tyypillinen samojedi ja tulee myös toisten narttujen kanssa toimeen.
Benji on norjalainen, komea ja hieman itsepäinen uros. Benji on käynyt kerran näyttelyssä ja tuloksena KP:n. Se on luonnetestattu +145. Benjin kanssa harrastetaan agilitya ihan omaksi huviksi.
Lue ennen varauksen tekoa
Pentueeseen otetaan 3 varausta.
1. Grizz, uros, Derribar, Derribar Elämän Valo
2. Elina, narttu, Kairankuiskeen, Derribar Elämän Eliksiiri
3. Sara, narttu, Derribar Elämän Ilo
4. Hobu, narttu, Eahkedan, Derribar Elämän Loiste
Nimiä:
Elämän Valo Grizz
Elämän Eliksiiri Elina
Elämän Ilo Sara
Elämän Loiste Hobu
Ayu on valioitunut hausta ja kisaa myös jäljessä voittajaluokassa. Agilitystä Ayu on valioitunut helmikuussa. Pelastukoirapuolella siltä löytyy RH-E ja RH-T A. Näyttelyissä Ayu on pärjännyt erinomaisesti mm. vjLUXW-09 ja 5 x SERT. Ayu on luonteeltaan reipas, avoin, aktiivinen ja erittäin miellyttämishaluinen, tyypillinen samojedi ja tulee myös toisten narttujen kanssa toimeen.
Benji on norjalainen, komea ja hieman itsepäinen uros. Benji on käynyt kerran näyttelyssä ja tuloksena KP:n. Se on luonnetestattu +145. Benjin kanssa harrastetaan agilitya ihan omaksi huviksi.
Lue ennen varauksen tekoa
Pentueeseen otetaan 3 varausta.
1. Grizz, uros, Derribar, Derribar Elämän Valo
2. Elina, narttu, Kairankuiskeen, Derribar Elämän Eliksiiri
3. Sara, narttu, Derribar Elämän Ilo
4. Hobu, narttu, Eahkedan, Derribar Elämän Loiste
Nimiä:
Elämän Valo Grizz
Elämän Eliksiiri Elina
Elämän Ilo Sara
Elämän Loiste Hobu
Everything is not what it seems.
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit
Nostan. Kai nyt joku haluaa Ayun vauvan? (:
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit
Mulle vois kelvata yks tyttösammari Kairankuiskeeseen Viiman pariksi kisaamaan valjakossa ja neiti sais sitten Netan kuvat. Jos tähän nyt tulis useampi varaaja niin mie voisin aivan hyvin ottaa sammarivaavan, jos vaan saan? :>
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit
Juu saat, taidan itsekin ottaa tästä pentueesta niin onhan meitä kaksi :D
Everything is not what it seems.
-
Elina
- Analysaattori
- Viestit: 2729
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit
Mie tahon Elämän Eliksiirin. :p
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
Sara
- Nakkisotilas
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm
Re: Derribarin E-sammarit
Mulle vaikka Elämän Ilo : ))
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit
Käviskö kaikille syntymäpäiväksi 10.7? Sivuja sitten 1-2vk kuluttua syntymästä viimeistään :)
Everything is not what it seems.
-
Sara
- Nakkisotilas
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm
Re: Derribarin E-sammarit
Käy ainakin minulle! <3
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit
No hyvä, kyllä Elinallekki käy ;) Eli synttäripäiväks 10.7
Everything is not what it seems.
-
Sara
- Nakkisotilas
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm
Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7
Mulle lähtenyt tyttönen sai tänään sivut, ja kutsuma nimeksi tuli sitten Ilo. Vielä ei olla ehitty kun pariin näyttelyyn, mutta tässä lähi päivinä yritetään änkeä vähän muuallekkin :P Valitettavasti Ilon sivut ovat vielä hieman orvot, mutta kun ulkoasu valmistuu saa Ilon sivut hieman väriä.
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7
Hienot sivut ja tosi hienoa että olet ilmottanut jo kisoihinkin. Derribar Elämän Valo "Edi"
Everything is not what it seems.
-
Sara
- Nakkisotilas
- Viestit: 250
- Liittynyt: To Marras 13, 2008 5:18 pm
Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7
Ilon yhet näyttely tulokset ehti tulla ja hyvin ERI1 PN1 SERT ROP CACIP RYP-3 :o ;)
-
Grizz
- Nakkisotilas
- Viestit: 258
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:03 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Derribarin E-sammarit, syntyy 10.7
^Eikä, ihan mahtavaa! Onnea tosi paljon 8)
Everything is not what it seems.