Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Ellu
Keilapallo
Viesti:

Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa

Viesti Kirjoittaja Ellu »

Kyllä kulkee taas :D oon jaksanu päivitellä koirien kalentereita imovauhdilla mutta ilmoittautuminen aina jää. Mulla on koheltajissa nyt 21 koiraa; bortsu, aussie, shelttejä 6 ja lappalaisia sitten 13. lappalaisista on osa jo niin vanhoja ja kisauttamattomia että ne varmaan jää kohta unholaan. Seuraavaa pentuetta vois kohta alkaa kaavailemaan ja alkaa miettiä ottaisko käyttöön just kaikki ajanlaskutsydeemit niinkuin Juulialla vai blogia oon suunnitellu myöskin. Uutta leiskaakin kohta varmaan tarvis mutta toi Kirsin tekele on vaan yksinkertaisen kaunis ja nätti.
conja
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja conja »

Somnialla rullaa vallan mainiosti, kaikista kilpailuista tulokset jaksanut tehdä ajoissa, enää vain ryhmänäyttely jäljellä jonka jälkeen voisikin suunnitella taas jotain kilpailutoimintaa. Ehkä KV, jos keräisi toimivan porukan sitä järkkäämään tai sitten ihan vain käyttölajeja. Ulkoasu vaihtui, pääsin eroon siitä entisestä ahtaasta ulkoasusta. Tässäkin ulkoasussa kyllä paranneltavaa, mutta tilava se ainakin on!

Koiria Somniassa on tällä hetkellä viisi, mutta kohta tulossa yksi narttu lisää ja mahdollisesti myös kultainennoutaja aktiiviseksi kisakaveriksi useampaan lajiin. Tällä hetkellä olenkin aktiivisesti ilmoitellut koiria kilpailuihin. Vieraskirjankin hankin (:
Vischa
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vischa »

Huoh...täällä vain tauko jatkuu. Innostusta ei löydy mistään ja en osaa enää käyttää Freewebsiä ollenkaan. Koirien kisautus on jäänyt kokonaan.
Ennen mulla oli monta kenneliä ja jaksoin ahkerasti kisauttaa koiria. Kennelten sivuihin olin tyytyväinen, vaikka ne valmispohjilla olivatkin.

Harmittaa! :(
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

No siis tarkista ne http://www.fci.be/affixes.aspx täältä ennen kuin otat käyttöön, ei google mitään kerro. Siis ihan tuolta ongit, niin sitten ei tarttee vaihtaa kennelnimee koko aikaa.

Mulla pyyhkii sinällään ihan hyvin, vaikka olo on vieläkin vieroittunut Wolfeye'sin nimen vaihtamisen jälkeen. Koirilla pyyhkii ihan jees, mutta ongelmahan piilee siinä, että mulla on koko ajan kauhee halu saada uusia koiria, koska musta mulla olis aikaa niille, koska noi mun nykyiset koirat ovat päässeet jo niin pitkälle kisaurassaan, että uusille tulokkaille olisi tilaa. Sitten mä vilkuilen tota mun koirakantaa ja sydän pomppaa kurkkuun, en mä oikeesti oo katellut, että mulla olis noita noinkin paljon Tawaretissa 3, Bakemonossa 6, Haovc/Wolfeye'sissa 11, eli mulla on yhteensä ihan liikaa koiria, mutta jotenkin vaan noihin kiintyy eikä tahdo luopuu tai silleen, musta kuitenkin tuntuu, että mä kestän 20 koiran hoitamista, koska onhan mulla tähänkin asti mennyt hyvin.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
conja
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja conja »

Foredee kirjoitti:Ja minulla taas hieman ongelmia... kuten aina. Ensin oli kenneli nimeltä Cocktail ja sain heti tietää että nimi oli olemassa. Minä olin uusi virtuaalimaassa, enkä minä nyt silloin tiennyt ettei samaa irl-kenneleiden kanssa saisi olla. Sitten tuli Coralles. Vasta kun koodia ulkoasuun etsittiin, Rebecca ilmoitti, että Corales niminen irl-kenneli oli olemassa. No olin tarkistanut Corallesin, mutten tietenkään Coralesia taikka muita läheisiä nimiä. Ja nyt (huoh) päätin taas aloittaa, novascotiannoutaja kennelillä. Nimi vaihtoehot olivat pitkät ja annoin teidän turrilaisten päättää. Finaalikaksikkoon pääsivät Indicears ja Se Quito. Voittajasta kamppaillaan yhä.
Indicears kuulostaa minun korvaani ainakin todella kauniilta nimeltä (:
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Kaksi koiraa pärähtää rinkiin mukaan.
LOPETTANUT!!
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Mä oon jo pitkään kaavaailltu ottaa mukaan Samojedejä, ja sain ideanpoikasen uudistaa Memoryway'ssin kokonaan. Moneen kertaan tän 4 kuukautta kestäneen tauon aikana oon kaikki nuo tekstit kirjoittanut neljään kertaan, ja ulkoasujen kanssa repinyt hiuksia. Nyt vihdoin, oon saanu tuon jotenkuten kasaan. Uusi kasvatusrotu, uudet tekstit, uusi ulkoasu ja uusia koiria. Vielä tosin mä en ole löytänyt kuvia kaikille, ja siks mun täytyykin vielä tätä älyttömän pitkää taukoa jatkaa vielä heinäkuuhun asti, että saan nuo kuvat hommattua ja koirille vähän menestystä.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Virtuaalitouhuilut aloitin joskus 4 vuotta sitten jolloinka en tosin ollut kiinnostunut virallisista kisoista yms. Kenneleitä oli varmaan yli 5 kahdenvuoden aikana ja kasvatin silloin Goldendog's nimisessä kennelissä kultsuja,labbiksia,corgeja ja chihuja. Kenneli lopetti ja alotti vuorotellen mutta aloin kyllästyä kennelin pitoon. Pidin suurinpiirtein vuoden tauon virtuaalikenneleistä mutta innostus palasi vähän ajan kuluttua ja aloin kiinnostua virallisista kisoista yms.

Aloitin virallisen toiminnan vuoden 2008 loppupuolella jolloinka myös kirjauduin tänne turrilaan. Chipan alkuperäinen nimi oli Believe mutta sen niminen kenneli löytyi IRL ja vaihdoin nimen Chipaan joka tulee siis chihuahuan ja papillonin 2-3 alkukirjaimesta. Alussa painotuin papilloneihin mutta nyt taas chihuahuat on viemässä kiinnostuksen kun niistä IRL olen myöskin kiinnostunut valtavasti. Vielä en kisoja yms. ole pitänyt ja virallisia pentueita ei ole syntynyt vielä yhtään. Nyt kun olen aloittanut virallisissa kisoissa pyörimisen yms. ei ole mieleenikää kertaakaan lopettaa kenneliä jt. tämä on paljon hauskempaa kuin ei virallisen kennelin pito :)
Whoody
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Whoody »

Pitkään oon nyt jaksanu jahkailla ja vihdoin päätin, että takas tulen. Nyt kun on kesäloma ja koira asiat kunnossa niin voisi aloittaa puhtaalta pöydältä.

Wawen kanssa meni silloin hermot, kun koiria oli paljon ja kisaaminen niin stressaavaa. Yksi yritys comebäckin oli, mutta pieleen meni. Nyt sitten ihan tosissaan tullaan ja katsotaan kuinka kauan taas jaksan. Varmuudella aloitan kahdella koiralla ettei innostus laske kuin lehmän häntä heti. Pitää vaan päästä menoon mukaan niin jo alkaa sujua. :D Sivutkin ovat jo kohta valmiit, että pääsen aloittamaan koirien kanssa.
Ines
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Ines »

No Usvatarhahan on viellä ihan uusi ja muutenkin olen "tuore" ilmestys täällä ns.virallisten kenneleiden parissa ja innostus on viellä todella korkealla (varsinkin, kun Kitu saa minut aina innostumaan näistä touhuista enemmän ja enemmän :D) eikä "tää on ihan tylsää, en jaksa" päiviä ei oo viellä tullut ehkä silloin, kun sellaista sopivaa ulkoasua ei tahtonut löytyä oli vähän "tähänkö tää nyt jää?" olo, mutta sekin onneksi korjaantui :) Joskus kyllä tuntuu ettei aika oikein riitä varsinkin nyt, kun tuo bokserikennelikin tuloillaan. Mutta aina on aika ihan hyvin riittänyt ja olen päättänyt, että en kyllä heti ensimmäisten kyllästymisien jälkeen lopeta! ;)
Usvatarha -Tipsuihin hurahtanut
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Noniin, nyt myös minun osaltani uusi innostus virtuaalijuttuihin on päässyt käyntiin. Kesällä kun on aikaa, niin jaksaa vääntää ulkoasujen ja muidenkin juttujen kanssa. Kilpailuihinkin jaksaa pitkästä aikaa osallistua ja selata liittojen kalentereita läpi. Päätin myös jättäytyä pois tauolla -olevista näyttelytuomareista, joten tuomarointihommatkin toivon mukaan alkavat taas sujua. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Achtbachnen
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Achtbachnen »

Mulla on mennyt virtuaalikoni puolella tosi heikosti, aina kun sai tallin valmiiksi into hiipui ja sama jatkui sitten kolme vuotta. Koirapuolella tuntuu paremmalta ja toivottavasti toi nyt valmistuu ja lähtee käyntiin kunnolla. Mua vaan inhottaa olla missään tekemisissä pikselikoirien kanssa, se on jotenkin disgusting mutta silti tosi hauskaa :D
Elämä on kuolemaan johtava monimutkainen sarja toisistaan riippumattomia pettymyksiä, jotka aivomme yrittävät parhaansa mukaan esittää mukavana kokonaisuutena.
-Tuomas Embuske
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Mun innostus on nyt kesän (ja riparilta saatujen uusien kavereiden) myötä lopahtanut täysin. Äsken kun pitkästä aikaa tarkistin kisakalentereita ja sieltä tuli sitten niitä uusiakin kisoja joihin vielä mahtuisi, ei mua pätkääkään kiinnostanut ilmottaa koiriani sinne. Oon tässä harkinnu lopettamistakin, saa nyt nähdä lopetanko vaiko en. Ainakin olen nyt tauolla. Sinänsä haluaisin innostuksen takaisin, olisi kiva jatkaa monista syistä, mutta toisaalta olen myös valmis lopettamaan. Vie vaan aikaa. Mut joo kattoo nyt.
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
Grizz
Nakkisotilas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Grizz »

Lalalalalalalal täällä on yks joka on aktivoitumassa taas! 6kk tauon jälkeen virtuaalielämä jaksaa kiinnostaa :)
Everything is not what it seems.
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Äää mulla on kenneleitä sun muita mutta nyt kiinnostais semmonen ihan minimini kenneli mihin tulis yks aussi ja kelpie ja cockeri :)) Olis makeeta, mut saa nähdä toteutanko mää tän.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Lukittu