Ranskan maalle (piirretty Ranskan voittaja -09)

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Susityttö
Höpsö veitikka

Ranskan maalle (piirretty Ranskan voittaja -09)

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mikä olisikaan kivempaa, kun lähteä Ranskaan? :D Ja vielä Ranskan vuoden suurimpaan ja tärkeimpään näyttelyyn.
Näyttely pidetään Ternessä jossa me otamme teidät lämpimästi vastaan. Viimeinen mahdollisuus varata liput ja lähteä meidän luokse Ranskaan on 08.06.09 ja näyttely pidetään sitten meijjän piha maalla 10.06.09
Lue lisää.

mennyt
piviko Tanskan KV
Susityttö
Höpsö veitikka

Re: Ranskan maalle (piirretty Ranskan voittaja -09)

Ja nyt lähdetään Ranskaan.
Susityttö
Höpsö veitikka

Vielä on kaksi aikaa päivää ilmottautua Ranskan voittajaan.
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Ilmoitin toisenkin ajokoiran eilen tai toissa päivänä. Onko tullut perille, ei näy ainakaan vielä sivuilla ??
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Juuri lisäsin näyttelysivulle. Ihmisillä kun on muutakin tekemistä kun istua ympäri vuorokauden koneella. Eilen lisäsin myös osallistujia ja viestisi on tullut n. vuorokausi sitten, että mielestäni olisit voinut hetken odotella (:
tellu.
Analysaattori

Enhän minä nyt sitä, että pitäisi heti laittella osallistujia. Vaan kun, minulla oli pieni ongelma sen osallistumisen kanssa, sitten ajattelin kysellä että tuliko se perille. Ettei sitten jäänyt vain välille, sellaista on sattunut. Tuo suomi24 on niin arvaamaton.
Mutta hienoa että se siis tuli. Ja hyvin nopsaan olet tuomarit saanut hankittua. Oletkos sinä PIVIKOn näyttelytuomari Veera ?? Olen miettinyt sitä monesti. Niin ja vois varmaan laittaa joku juttu, et niinku millon on päivitetty näyttelysivua. Eihän se toki pakollinen ole, ja ehdotimpa vain. Että ei tule hätäännnyksiä.
LOPETTANUT!!
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

meiltä taitaa kerrankin olla parivaljakko mukana. :DD mut jee, kun näitä piviko-näyttelyitäkin on, tai siis sellasia joihin mäkin ehdin mukaan. :DD

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Susityttö
Höpsö veitikka

Joo, olen pivikon tuomari Veera (: En todellakaan Lalina pahalla tarkoittanut, kuhan vain huomautin itse. Ajattelinkin tänään, että vois vikoille päiville laittaa, että onko kaikki osallistujat lisätty (ja laitoinkin tuon nyt sivuille). Kaikki osallistujat on nyt sitten lisätty ja mielestäni olen koirasi lisännyt. :D
Kyllä Kaisun koiruudetkin ovat mukana. Tarkotus on itellä järjestää myös lisää näitä pivikonäyttelyitä, kun voi sitten ite tuokkia, jos ei muut tuomarit ehi. (:
tellu.
Analysaattori

Juuh :>
LOPETTANUT!!
Vastaa Viestiin