Remrock B / nimet
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B
^ Hei, se olis hirmu mukavaa. :D
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Minnea
- Kanada
- Viestit: 1351
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B
Mä joudun peruuttamaan pentuvaraukseni. Mulle alkaa taas kertyä nuita koiria ihan hirveästi, vaikka yritänkin pitää määrän pienenä .______.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B
Kiitti tiedosta Minnea.
Nyt saisi alkaa varmistamaan varauksia, nimet alkaa olla mietittyinä ja sukupuolet on tiedossa irkkulikan ja Jerryn pentujen osalta. Hobu, kumpaa olette suunnitelleet? Nimet laittelen piakkoin aloitusviestiin, kunhan Jerry auttaa keksimään loppuja. Abbylle odotellaan vielä niitä paria tulosta, jonka jälkeen olisikin sitten ajankohtaista miettiä pentujen syntymäaikaa.
Nyt saisi alkaa varmistamaan varauksia, nimet alkaa olla mietittyinä ja sukupuolet on tiedossa irkkulikan ja Jerryn pentujen osalta. Hobu, kumpaa olette suunnitelleet? Nimet laittelen piakkoin aloitusviestiin, kunhan Jerry auttaa keksimään loppuja. Abbylle odotellaan vielä niitä paria tulosta, jonka jälkeen olisikin sitten ajankohtaista miettiä pentujen syntymäaikaa.
T A U K O
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Australianpaimenkoirille kiinnostusta? / Remrock B
// mulla ei ollutkaan mitään asiaa :D
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?
Juu ehdottomasti löytyy vielä kiinnostusta! :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?
Me ollaan vielä ottamassa pentua Grizzin kanssa. :)
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?
^Urosta, narttua?
Abbykin on saanut kivasti lisää tuloksia, mm. hausta VOI1 (yksi puuttuu valionarvosta) ja paimennuksessa siirto A III. Jerryn koiramäärä on tällä hetkellä niin suuri, että (sijoitus)pennun ottaminen peruuntui - siispä, löytyykö kiinnostusta sijoituspennun ottamiseen?
Abbykin on saanut kivasti lisää tuloksia, mm. hausta VOI1 (yksi puuttuu valionarvosta) ja paimennuksessa siirto A III. Jerryn koiramäärä on tällä hetkellä niin suuri, että (sijoitus)pennun ottaminen peruuntui - siispä, löytyykö kiinnostusta sijoituspennun ottamiseen?
T A U K O
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?
Me voitas ottaa toi sijotusnarttu. :)
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
Re: Remrock B / Hobu, Jerry, irkkulikka - varmistuksia?
Abby on vAVA, joten enää pari hassua tulosta.. Nimet tulee varmasti tällä viikolla.
T A U K O
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Remrock B / nimet tällä viikolla
Saaks urkkia että koska nimet tulee? :) Ja mä mietin vielä niitä Sonyn (oliko se koira joku Sony niissä kuvissa?) kuvien ottamista, eli jos saan tuonne yhteen paikkaan kuvaluvat niin otan sieltä sitten ennemmin.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
Re: Remrock B / nimet
^Laita yksärillä, kuvia jos siis mietit 8)
Nimet tulevatkin jo tässä:
Remrock Bright Mind
Remrock Bright Jewel
Remrock Bright Novelty - Hobu ja Grizz
Remrock Bright Reaction - Jeanne
Remrock Bright Figure
Remrock Bright Shimmer
Remrock Bright Glow
Remrock Bright Blissful
Remrock Bright Reach
Remrock Bright Point - irkkulikka
Remrock Bright Doubt
Nimet tulevatkin jo tässä:
Remrock Bright Mind
Remrock Bright Jewel
Remrock Bright Novelty - Hobu ja Grizz
Remrock Bright Reaction - Jeanne
Remrock Bright Figure
Remrock Bright Shimmer
Remrock Bright Glow
Remrock Bright Blissful
Remrock Bright Reach
Remrock Bright Point - irkkulikka
Remrock Bright Doubt
T A U K O
-
jeanne
- Nakkisotilas
- Viestit: 209
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:52 am
Re: Remrock B / nimet
Minä voisin ottaa Remrock Bright Reactionin :)
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Remrock B / nimet
mulle tuo Remrock Bright Point :) Mä päätin kutsumanimenkin, tytöstä tulee Sonic.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Hobu
- Analysaattori
- Viestit: 2815
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
-
Nona
- Nakkisotilas
- Viestit: 229
- Liittynyt: Ma Tammi 05, 2009 7:54 pm
Re: Remrock B / nimet
Sivuja saa tehdä kun ehtii, Abbylle koitetaan saada vielä ne pari tulosta.
T A U K O
