No ei todellakaan tuu SERTeistä merkittömiä, jos kisasivu poistetaan :D Mun mielestä SERTilistat on muutenkin ihan turhia, koska valioituminen tulee virtuaalikoirille erittäin vaikeaksi, jos SERTejä ei hyväksytä sen takia, ettei näyttelysivua löydy. Osa kun ei edes ajattele tollasta asiaa poistaessaan näyttelysivuja, ja mun koirilla on ainakin miljoona sellasta SERTiä, jotka on saatu sellasista näyttelyistä, joiden sivut on myöhemmin poistettu. Ite en ees ilmota koiriani valiolistoille :P
Ajattelin, että eivätkös liittojen ylläpitäjät tarkista SERTien saantisivut, jos siis ns. virallistaa valion. Ainakin jollain liitolla oli joskus noin, jäi sen asian vuoksi joitain valionarvoja itellä vahvistamatta yli vuosi sitten, kun kisasivut olivat kadonneet tuhka tuuleen.
Kreikan ylläpitäjänä (vielä hetken aikaa kun olen) olen pyytänyt anomuksen yhteyteen sertien sivut, mutta olen hyväksynyt sertit vaikkei sivut toimi enää, kunhan on tiedossa näyttelyn pitäjä, pvm ja mahdollisesti tuomari. Musta se on turhaa nillittämistä tällaisessa asiassa, jos noita sertejä ei hyväksytä jos sivu ei toimi.
Pilvi kirjoitti:Kreikan ylläpitäjänä (vielä hetken aikaa kun olen) olen pyytänyt anomuksen yhteyteen sertien sivut, mutta olen hyväksynyt sertit vaikkei sivut toimi enää, kunhan on tiedossa näyttelyn pitäjä, pvm ja mahdollisesti tuomari. Musta se on turhaa nillittämistä tällaisessa asiassa, jos noita sertejä ei hyväksytä jos sivu ei toimi.