Tietoa meidän kiinanharjakoirien kasvatuksesta

© Solino's
Alma on nyt hyvinkin paksussa kunnossa, pennut syntyvät näillä näkymin 11.7!
Minun oli tarkoitus jo viime vuonna teettää kiinanharjakoirapentue, mutta asia sitten jäi. Silloin keräsin jo mahdollisia pennuista kiinnostuneita ja olihan minulla pari isäehdokastakin. Oma koneeni on kuitenkin rikki, enkä pääse käsiksi siihen tiedostoon, jossa nuo kaikki tiedot ovat ylhäällä, joten nyt joudun keräämään kaikki kiinnostuneet uudestaan. Huomioittehan, että pentujen määrä tullaan arpomaan!
Pentueen emäksi olen valinnut vEUV-08 vCAW-08 vKREW-08 vLTW-09 Veja's Kawarinan. Neitokainen on juuri sellainen yksilö, jolle haluan pentuja teettää; se on terve, hyvärakenteinen ja luonne on mitä ihanin! Alman kilpailu ura on myös lähtenyt mukavasti käyntiin, tyttö on napannut yhteensä 8xSERTiä, se on ollut niin 8xROP kuin PN1. Näyttelyiden lisäksi olemme suorittaneet hyväksytysti BH-kokeen ja aloittaneet kisaamisen myös agilityssa ja koiratanssissa. Myöhemmin olisi tarkoitus myös aloittaa TOKOssa kilpaileminen. Kisaamista jatketaan tietenkin niin kauan, ennen kuin astutus on tapahtunut.
Isänä toimii evm powder uros VB's Joker (KUVA). Arttu on kilpaillut menestyksekkäästi niin näyttelyissä, tokossa kuin agilityssakin. Poika omaa myös mitä mahtavimman luonteen ja on terve kuin pukki.
VARAUKSET 4/4:
n. Garnet (naku)
n. Spyro (naku)
u. Jacya (naku)
n. Janina (powder)
NIMET
Debesis Don't Surrender (n/u) GARNET
Debesis Do It Well JANINA
Debesis Double Trouble (u/n) SPYRO
Debesis Don't Die Before I Do JACYA
---
Alma synnytti juuri äsken 4 suloista pentua! Kaksi powderin ja kolme nakua. 1u + 4n! Pikkuiset ovat terveitä ja synnytys sujui hyvin. Yksi powder narttu jäi kotiin "katselmukseen".
