IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
cocoa
Sumopainija
Viestit: 1230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja cocoa »

Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kiitoksia sivuista ! Nätti neiti tuo Pipsa, isäänsä tullut ulkonäöllisesti. ;)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Multa tulee sivut tän viikon aikana, muttei ihan heti kuitenkaan ;>
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Janinaa ?
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ihan kohta :D
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sivujasivujasivuja. :mrgreen:
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Iivi siitä tuli. :) Ilmoittelen piakkoin tapahtuvasta osoitteen muutoksesta & kuvista.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Kiitoksia. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Janinaaa, joko pian ? :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ai joo, ihan pian :D
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Joko saisit ne sivut tehtyä.. ? En viitsisi koko vuotta odotella.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Janina, jos sivut eivät ilmesty sunnuntaihin mennessä niin pentu siirtyy omistukseeni..
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! SYNTYNEET, sivuja !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Uros pentu vapaana.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Viesti Kirjoittaja Odea »

Miuta kyllä kiinnostaisi ihan hirveesti. :--D Oon just perustamassa cottonikenneliä, ja oon nyt kuvalupiakin kysellyt, joten kuvat olis varmaankin selvänä ja näin. Tunnen tosi läheisesti IRL-elämästä yhden cottonin, nimittäin mummollani kennelissä asuu pieni cottonpoika Åke, jonka luonne on tosiaan niin upea, että olen rakastunut tähän rotuun ihan hirrmuisesti. Vielä kennelini sivut eivät ole valmiit, joten koira pääsisi sen ajaksi asumaan ihan yksityiseksi koiraksi minulle, kunnes sitten saisin kennelin valmiiksi. En ole kauheasti kisaillut, mutta sivunäyttöä voisi katella Dekyn sivuilta. Olen juuri tällä hetkellä innostunut näistä virtuaalikoirista ihan suunnattomasti, joten kisauttelisin kyllä tätä poikaa ihan olan takaa! Koira saisi kuvat näyttöpuolelle, mutta kisauttelisin sitä myös käyttölajeissa. Minulla ei ole tätä ennen kuin kaksi koiraa, nimittäin juuri tuo Deky ja bordercollie Väinö, ja tähän ne koirat sitten vähäksi aikaa jäisivätkin.. Mutta tämä koira tosiaan kiinnostaisi minua! :)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Oona, pikkuinen saa varmasti hyvän kodin sinulta ! Sivut mahdollisimman pian, kiitos. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin