Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Viesti Kirjoittaja vani »

Heipparallaa, Myrskyluotoon olisi tulossa tervupentuja kesän aikana, kysynnästä riippuen tottakai.

Emänä kuvankaunis Aicha: http://ikuistettu.net/myrskyluodon/aicha.html
Neiti on käyttövalio ja Ruotsin muotovalio. Lisäksi ennen pentuetta, aiomme saada myös paimennusvalion arvon kisakalenteriin.
Siinä sivussa kisaamme eteenpäin myös tokon voittajaluokassa, ja agilityssä.
Aicha on siis hienosti menestynyt niin käyttölajeissa, kuin näyttelyissäkin.

Isäksi valitsimme Lanian uroksen Terranoisista, upeaakin upeampi Cole, http://shockk.net/terranois/cole.htm
Urokselta löytyy ulkonäköä, sen takaa myös upeat näyttelytulokset, herra on myös kansainvälinen muotovalio.
Mahtavan ulkomuotonsa lisäksi - herra on pärjännyt yhtä hyvin myös käyttölajeissa. Plakkarissa on käyttövalion, paimennusvalion, tottelevaisuusvalion, agilityvalion, maastoestevalion, flyball, ja koiratanssivalion arvot.

Upeita tervulapsia siis tulossa!
Pentue tulee luultavasti vielä kesäkuun aikana, kunhan varaukset saadaan täyteen, ja kunhan Aicha saa viimeisen vKUPInsa, se voi siis koittaa hyvinkin pian!
Pentueeseen tulee 3-4 pentua, kysynnästä riippuen. Yksi narttu lähtee mielellään sijoitukseen, mutta vain erittäin aktiiviseen kotiin.


Luethan Myrskyluodon sivuilta kasvatusehdot! Pennuille etsin yhteistyökykyistä, ja toiminnallista kotia! Kisata täytyy ainakin pk-lajeissa ja paimennuksessa, näyttelyistä toivon tuloksia myös! Sijoitusnartun kanssa kaikkia edellämainittuja vielä monta kertaa aktiivisemmin! :)


VARAUKSET 3/4
Lania (Terranois), uros
Vani (Myrskyluodon), uros
Mimmu (Jailbreak), narttu

HUOMIO! Yksi narttu vapautui peruutuksen vuoksi 29.6., koska sivuja ei kuulu eikä näy, tämä narttu on vapaana. Narttu menisi mieluiten sijoitukseen.


Ja tässä R pentueen sivu: http://ikuistettu.net/myrskyluodon/rpentue.html
Ja nimet:

Myrskyluodon Rommi (Vani)
Myrskyluodon Ruhtinas
Myrskyluodon Rock On
Myrskyluodon Rajuilma
Myrskyluodon Riskialtis (Lania)
Myrskyluodon Rankkasade
Myrskyluodon Routa
Myrskyluodon Rakkauslaulu (Mimmu)
Myrskyluodon Ruusunen
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Viesti Kirjoittaja Lania »

Ammmh, nyt on kyllä ihan pakko tulla ilmaisemaan kiinnostus, houkuttaa niin älyttömästi Myrskyluotolainen :'D.
Olisin erittäin kiinnostunut uroksesta, kodin saisi Terranoiksesta. Aktiivisen kisautuksen saisi erityisesti paimennuksessa, tottelevaisuudessa, palveluskoiralajeissa, agilityssä sekä näyttelyissä. Näiden ohella kisaisimme myös maastoesteissä, vesipelastuksessa sekä palveluskoirakokeissa. Valioitumiseen asti olisi tarkoitus varsinkin aktiivisimmissa lajeissa päästä.
Kisanäyttönä voisin antaa esim. tämän, tämän, tämän, tämän ja tämän koiran.
Kuviksi olen ajatellut näillä näkymin tätä urosta.
Mutta ehdottomasti kyllä aktiivisen kodin saisi, ja ennenkaikkea pysyvän, johon aina pyrin. Tällä hetkellä en ainakaan vielä ole kertaakaan myynyt kasvatteja pois vaan aina ovat pysyvän kodin saaneet.
Mutta näin, erittäin kiinnostunut pennusta kyllä siis olisin (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon!

Viesti Kirjoittaja vani »

Ehdottomasti pentu sinulle, Lania! :) Oikein upeat kuvat!
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja vani »

Nostelenpa kertoakseni, että Aicha on nyt (vahvistamaton) paimennusvalio, eli pentue voi tulla, kunhan saisimme vielä yhden tai kaksi varausta. Yhden uroksen päädyin jättämään itsellenikin.

Mutta siis, sopivia kotiehdokkaita odotellessa. :)
mews
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 12:33 pm

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja mews »

Lähtisikö narttupentu mukaani tänne? Kisanäyttöä ei ole vielä ehtinyt kauheasti kertyä, mutta koiralla olisi tarkoitus kisata aktiivisesti tokossa, näyttelyissä sekä paimennuksessa ja myös muissakin lajeissa. Saisi aktiivisen ja pysyvän kodin Awa'inista.
Tämän koiran kuvia olen ajatellut pennulle.
Formerly kelpie.
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja vani »

mews, eiköhän sinulle voisi pentu lähteä. :)
Olisitko muuten kiinnostunut sijoitusnartusta? Eli teettäisin Myrskyluodossa koiralla pentueen, kunhan se on kisannut tarpeeksi. Mielellään palveluskoirakokeissa käyttövalioksi ja paimennusvalioksi. Näyttelyissä myös, ja muut lajitkin tietysti aina vain plussaa. Eli narttu olisi yhteisomistuksessa luonasi pentueeseen asti, jonka jälkeen minulla ei ole sananvaltaa esim. kisaamisien suhteen.

Jos tämä ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta, voin kyllä laittaa sinulle nartun ilman sijoitus sopimusta varaukseen. :)


// Eli päivitetäänpäs vähän tilannetta. Eli ajattelin laittaa nimiä esille maanantaina. Vielä edelleen otetaan siis yksi varaus, jos hyvä koti sattuu ilmaantumaan. Sopiiko teille, jos pentuset syntyisivät keskiviikkona? Maanantaista lähtien voi jo sivuja tehdä valmiiksi, mutta aikaa on viikko pentujen syntymästä eteenpäin, kunnes sivujen tulee olla valmiina.
Pentue on siis Myrskyluodon R-pentue, ja pentuesivun teen myös maanantaina.
mews
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 12:33 pm

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja mews »

Kyllä sijoitusnarttu käy. Muuten, käykö jos meneekin tänne?
Formerly kelpie.
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja vani »

Hienoa, mews! Kyllä käy.

Lukekaa aiempi viestini tuosta mewsin yläpuolelta, pistin päivitystä tilanteeseen! :)
mews
Alkupalat
Viestit: 29
Liittynyt: Su Huhti 19, 2009 12:33 pm

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja mews »

Keskiviikko käy hyvin (:
Formerly kelpie.
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja Lania »

Joo, mulle sopii myös keskiviikko erinomaisesti (:
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Täällä olisi vielä yksi erittäin paljon kiinnostunut!

Pentu tulisi muuttamaan tänne muiden belgien joukkoon. Pentua kisattaisiin myös erittäin aktiivisesti agilityssä, näyttelyissä, paimennuksessa, palveluskoiralajeissa sekä tottelevaisuudessa. Muitakin lajeja tulisimme kokeilemaan. Myös noissa lajeissa olisi tarkoitus myös valioitua.

Kisanäyttöä minulla on antaa esim. Varri, Redi, Aku, Hita, Lilli.

Kuvia alan hetimmiten katselemaan, kun löydän sopivan niin ilmoittelen tässä. Eli sukupuolesta en ole vielä varma.
Mutta pentu pääsisi siis erittäin kisaavaan ja aktiiviseen kotiin.
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja vani »

Sinulle lähtee pentu, Mimmu! Hyvältä näytti koirien kisakalenterit. :) Jeps, ilmoittele sukupuoli, kunhan tiedät, mielellään siihen keskiviikkoon mennessä.

Kaikki pennut ovat nyt varattu.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Löysin nyt tälläistä rakennekuvaa sekä tälläistä pääkuvaa. Joten narttu lähtisi tällä kertaa.
vani
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 164
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2008 11:47 am

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! Isä valittu

Viesti Kirjoittaja vani »

Hienoa, onpa komeita pentuja tulossa! :)
Avatar
Lania
Kanada
Viestit: 1554
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Tervueren pentuja Myrskyluotoon! synt. 17.6. nimet!

Viesti Kirjoittaja Lania »

Jos minulle tuo Myrskyluodon Riskialtis (: Ja Mimmu käski ilmoittaa että hän haluaisi tuon Myrskyluodon Rakkauslaulun.
Kuva
  • your my lucky ace
  • .............................................................
    Vuoden Pokaalikahmija 2016
    Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
Vastaa Viestiin