Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

^ hienoa että kiinnostuneita löytyypi enemmän! kuulostaa tosi hyvältä, itelläkin kisautus vähän kausiluontoista, että ei sen puoleen ;) jalostuskäyttö on mun mielestä ok, itteä kovasti kiinnostais ainakin vielä joskus saada Hipin lapsenlapsi :mrgreen:
mun puolesta vois sitä syntymä-ajankohtaa alkaa sit suunnittelemaan, kaks pentua pentueeseen riittää mulle hyvin, jollen nyt onnistu sotkemaan tähän pentueeseen itelleni vielä poitsua...mut miettiny oon nyt, että jos Nishalle tulee se sijoitusnarttu, niin mulle jää sitten sen koiran pentu sit joskus kotia.. jos teille sopii niin tähän kesälle pentue siis tulisi? teillä mitään rajotuksia, et millon ette pysty pentua ottamaan yms? sen mukaan yritän kans sitten muotoilla sitten sitä syntymäpäivää..
Avatar
Silja
Epätoivoinen katse
Viestit: 499
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:59 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Silja »

Minulle sopii ainakin mikä ajankohta tahansa, tietysti mitä nopeammin sen parempi. :mrgreen:
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja nisha »

Mä olen leirillä 7-12.6 niin sinä aikana en voi päivittää kenneliäni. :)
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

Sopiskos teille 14.06, eli se taitaapi olla nyt ensi viikon sunnuntai? Mut sitten on vielä noi nimet, mulla ei oo hajuakaan mistään teemoista tällä hetkellä, pitää jotain koittaa kehitellä...
Eli pentueeseen tulee sit näillä näkymin se 2 pentua. :)

// Eli mä ajattelin, jos tästä tulis yhteensattumapentue, nimet on italiaksi, tässä vähän listaa. Oman nimen voi myös keksiä mutta sen pitää alkaa RW´s Coincidenza in (esim. yhteensattuma puistossa), ja nimenhän pitää olla italiaa ja jokin paikka (:

RW´s Coincidenza in Parco
RW´s Coincidenza in Paradiso - Nisha
RW´s Coincidenza in Giardino
RW´s Coincidenza in Sogno
RW´s Coincidenza in Dormita - Silja
RW´s Coincidenza in Plaga
Avatar
Silja
Epätoivoinen katse
Viestit: 499
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:59 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Silja »

Kivoja nimiä, haluaisin tuon RW´s Coincidenza in Dormita. Ja 14. kesäkuuta sopii hyvin.
Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja nisha »

Miulle vois lähteä RW´s Coincidenza in Paradiso &.&
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

okei kiva ;)

Nisha, onhan sulle vielä ok, että sulle tulee sijotuspupsi? :)
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja nisha »

Joo siis ihan sijoituscollieta olinkin hakemassa :)
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

^
okei, hieno homma! :lol:
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Netry »

eli nyt siis pennut syntyneet, eli sivuja mulle sitten kahen viikon kuluessa. kisaamisen voi alottaa heti kun on sivut valmiina.
Avatar
Silja
Epätoivoinen katse
Viestit: 499
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 10:59 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Silja »

Ei kukaan muu voi meille antaa tilaa unelmiin, syytä rakkauteen
Ei onni tuu, se täytyy kantaa näihin huoneisiin yhä uudelleen
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

Hienoa, kiitti sivuista!
Onnea teille kisakentille, ja laitteleppa kuulumisia vähintään kerran kahessa kuukaudessa, mieluummin toki useemmin ;)
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja nisha »

Tässäpä Coincidenza in Paradison eli Daran sivut. Ja Daralle kuvat näpsäisen Lammin ryhmiksesta 18.7 joko ROP tai VSP- narttukoirasta, toivotaan vain että kyseessä olisi trikki/soopeli. :)

Ps. Bestan (RW's Best Player) kuulumisia: Besta pärjää hyvin pelastuksessa, tytön tittelirivistö onkin nyt BH RH-FL B RH-T A RH-F A :)
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja Netry »

^ hienoa! kiitosta paljon sivuista ja onnea kisakentille ;)
vautsi, kiitti paljon kuulumisista, toivotaan et sitä menestystä tulee muualtakin :D

// ainiin tosta nimestä piti sanoa, se alkuliite menee RW´s ei RW's :)
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: Pehkopupseille kiinnostusta? PENNUT SYNTYNEET!

Viesti Kirjoittaja nisha »

Niinjuu Bestallekkin uudet kuvat sieltä nappaan, semmoiset ERI- koiran kuvat :) Jos sitten sertejä tytölle tulisi!

// Eli RW´s? Korjaan kun webs toimii.
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Vastaa Viestiin