Catahoula leopard dogit
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Breathtaking Yattasee
Kuvat puuttuu vielä, mutta pariin paikkaan on kyselyt laitettu. Gatterack muutenkin vielä vaiheessa ja Yanankin sivuille tulee vielä pieniä muutoksia, mutta tässäpä nämä nyt niin ei tarvii ainakaan meidän perään huudella.
Kuvat puuttuu vielä, mutta pariin paikkaan on kyselyt laitettu. Gatterack muutenkin vielä vaiheessa ja Yanankin sivuille tulee vielä pieniä muutoksia, mutta tässäpä nämä nyt niin ei tarvii ainakaan meidän perään huudella.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Kiitokset! Muilta odotellaan yhä sivuja!
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Teen tänään taiks huomenna 8))
-
Nath
- Höpsö veitikka
- Viestit: 7722
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Niin joo, mä teen tänään. Olen ollut nyt vähän kipeä eikä oikein ole jaksanut tehdä mitään muuta kuin selata turrilaa. XD
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Nathille kiitos sivuista! Janina, joko nyt saisi niitä sivuja? Tässä on ollut jo paljon aikaa tekemiselle, ja olisi kiva saada tämä pentue nyt kokonaan pois alta =)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Nyt on saatu toi CC:n uudistus lähestulkoon valmiiksi, eli sivut saat pian, mutta kuvia ei vielä ole :/
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Kuten olen jo todennut, en edellytä catahoulakasvateiltani rakennekuvia, käyttökoiria kun ovat. Eli myös flickrin pääkuvat käyvät mainiosti :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
En vaan löytänyt niistä haluamaani, mutta katon vielä xD Sitä paitsi haluisin muutenkin rakenteen, mutta katon jotain pääkuvaa ainakin väliaikaiseksi.
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // SYNTYNEET, SIVUJA!
Tää on nyt viimeinen kerta kun muistutan ja perään sivuja, jos 10. päivään mennessä niitä ei kuulu on pentu taas vapailla markkinoilla.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Catahoula leopard dogit // JANINA!
Sivut
Anteeksi tosiaan kun tässä on kestänyt, mutta tossa ne sivut kuitenkin. Vaihdoin nimen, toivottavasti ei haittaa vaikka koiralla ei sivujakaan vielä ollut. Ja vihdoin sain luvat yhteen catahoulakenneliin, Cat's Cradleen :--DD Sieltä siis nuo kuvat, enkä tästä varmaan näyttelykoiraa teekään. Epäilen kyllä että jollakin muullakin, esim. sulla, saattaa olla tonne luvat, vaihdan kyllä kuvat jos niin on ja haluat.
/Jep :)
Anteeksi tosiaan kun tässä on kestänyt, mutta tossa ne sivut kuitenkin. Vaihdoin nimen, toivottavasti ei haittaa vaikka koiralla ei sivujakaan vielä ollut. Ja vihdoin sain luvat yhteen catahoulakenneliin, Cat's Cradleen :--DD Sieltä siis nuo kuvat, enkä tästä varmaan näyttelykoiraa teekään. Epäilen kyllä että jollakin muullakin, esim. sulla, saattaa olla tonne luvat, vaihdan kyllä kuvat jos niin on ja haluat.
/Jep :)
-
Joana
- Floodari
- Viestit: 3139
- Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm
Re: Catahoula leopard dogit // JANINA!
Jep, mulla tosiaan on cat's cradleen luvat, mutta mun puolesta voit noita kuvia käyttää ihan hyvin, kun niitä en ole suunnitellut ottavani missään vaiheessa käyttöön. Ja näyttelykäyntien puute ei mua todellakaan haittaa, kuten noista Kahin kuvistakin näkee niin kyseessä on enemmänkin tositoimien koira :D Onnea myös teille tulevaisuuteen, muista kertoilla välillä kuulumisia :---)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
