Virtuaalinen vuoden vesipelastaja 2009

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Lansu_
Höpsö veitikka

Virtuaalinen vuoden vesipelastaja 2009

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Virtuaalisen vesipelastusyhdistyksen Virtuaalinen vuoden vesipelastaja 2009-kilpailu
  • PVM 09.08.2009
    VIP 31.07.2009
    ALO, AVO, VOI, VALIO ja KASVATTAJA (rinnakkaisluokkia järjestetään niin paljon kuin on tarvis)
    Kisasivulle tästä >
Huomaattehan, että KAIKILTA kilpailuun mukaan ilmoitetuilta koirilta tulee löytyä hyväksytty suoritus SOVE:sta (ei koske landseereita ja newfoundlandinkoiria).

Jaossa ovat seuraavat tittelit:
  • VVVP-09 (Virtuaalinen vuoden vesipelastaja 2009)
    VOVP-09 (Virtuaalinen oppinut vesipelastaja 2009)
    VVVK-09 (Virtuaalinen vesipelastuskasvattaja 2009)
Lukekaa osallistumisohjeet huolella ja olkaa tarkkoja koodien kanssa, sillä odotettavissa olevan suuren osallistujamäärän vuoksi emme ala selvittelemään viallisia ilmoittautumisia tai vastaa mailin mukana tulleisiin "Mukana?"-kyselyihin.

Tuomaroinnista kiinnostuneet saavat ilmoittautua joko sähköpostiin tai alle! Otamme mielellämme avuksemme liiton säännöt ja tuomarointiohjeet tuntevia tuomareita.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Milja
Vuohenruokaa

Re: Virtuaalinen vuoden vesipelastaja 2009

Viesti Kirjoittaja Milja »

Yksi kysymys: voinko ilmoittaa koirani mukaan, vaikka niiden hyväksyttyä SOVE-tulosta ei ole vielä lisätty tulospalveluun (vaikka kisat on pidetty jo pitkän aikaa sitten), jos mukaan liittää linkin hyväksyttyyn kokeeseen, joka on tämä: http://www.freewebs.com/virt-leonberg/vepe.htm?
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
juulia
Floodari

Viesti Kirjoittaja juulia »

Mä ilmotin kaks hurttaa ALO'n ja yhen AVO'n. :-) Mullakin on Lucalla SOVE just tosta kisasta, minkä Milja linkitti, mut ilmotin silti sen enkä laittany mitään linkkejä - luotan että ne tulokset ilmestyy tulospalveluun ennen elokuuta, millon tää voittajakilpailu pidetään.

/oho eipä ollukkaan toi kisa. Sama järjestäjä mut eri kisa. Mut koska toi on sama järjestäjä eikä kummastakaan oo tuloksia tulospalvelussa, ni päätin nyt informoida tota järjestäjää et ne tulokset pitää ilmottaa tulospalveluun, ehkä ne sitten ilmestyis sinne?
//nyt lähetin sähköpostia tolle kisan järjestäjälle, eiköhän ne tulokset tonne vielä tuu.
  • Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
Lansu_
Höpsö veitikka

Kertoisitteko niiden koirien nimet, joiden SOVE uupuu tulospalvelusta? Meinaan ainakin Miljan linkittämän kisan tulokset on kyllä lisäilty tulospalveluun. Mielestäni myös muiden Vimmakintun kisojen tulokset olen lisäillyt listoille. Joko mä tai ylläpitäjä on voinut hypätä vahingossa jonkun tunnuksen saaneen koiran yli niin, että tulos on jäänyt uupumaan kalenterista. ;)
juulia
Floodari

Mun koiran tuloksia ei siis ole lisätty tästä kisasta: http://www.freewebs.com/virt-leonberg/vepe2.htm.
/juu eli se oli se mun koira ainakin mikä puuttu: Kuiskauksen Resistanssi. :-)
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Kun kyseessä on kerran näin suuri kisa, miksei osallistumismäärät voisi olla rajattomat? 30 on pieni luku :---( Toivotaan että ehin mukaan.

// eiku oho, oonks taas vähän sokee.
Lansu_
Höpsö veitikka

Kiitos tiedosta. Lisäilin tuon kisan tuloksia tänään aamulla ja onnistuin näköjään vaan sotkemaan sun koiras nimen oikein kunnolla (Kuiskauksen Resistanssi > Kuiskuiksen Renesanssi). Sen siitä saa kun lisäilee juuri heränneenä, yritän seuraavalla kerralla olla vähän tarkempi. :mrgreen:

Kirsi, eihän tässä kisassa ole osallistujarajaa. ;) Yhteen luokkaan otetaan 30 koirakkoa, mutta rinnakkaisluokkia järjestetään niin monta kuin tarve vaatii (eli tulee varmasti olemaan esim ALO A, ALO B, ALO C jnejne.). Tämä siksi, että tuomaroinnista ei tulisi liian vaikeaa ja massiivista.
juulia
Floodari

Juu ok, ei mitään. :-D Kattelinkin et toi koira oli tuolla, mutkun Lucalla on sisaruksia millä on ton tyylisiä nimiä niin aattelin et se kasvattajanimi on vaa sotkettu et se voi olla Luca. Mut oli sittenkin, kiva kun korjasit!
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Hyvä, nyt löytyikin, itelläni vaan sivu latas niin hitaasti, että ehdin jo ettiä koiriani hakutoiminnolla, eikä vielä näyttänyt niitä, koska olin liian hätäinen. Joten eikun osallistumaan!
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Saako myöhemmin ilmoittaa koiria, jos sove hyväksytään?
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Lansu_ kirjoitti: Tuomaroinnista kiinnostuneet saavat ilmoittautua joko sähköpostiin tai alle! Otamme mielellämme avuksemme liiton säännöt ja tuomarointiohjeet tuntevia tuomareita.
Mä voisin ottaa vaikka jonkun ALO luokan jossa ei ole omia tai Minhein koiria (yhteisiä koiria mun kanssa). "Arvokisoissa" en viitsi omien koirien luokkia tuokkia ettei tule mitään kränää mistään. ;-) Mietin josko pitäisi ottaa enemmänkin tuomaroitavaa, mutta taidan ottaa vain yhen luokan. :-)
Liv
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Liv »

Voin tuokkia jonkun AVO luokan (: omia koiria vaan ALOssa
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Lansu_
Höpsö veitikka

Kiitos paljon Henjille ja Riinalle! Lisäsin nimenne (ja sähköpostiosoitteenne, korjatkaa jos laitoin väärän mailin) kisasivulle. Otamme teihin yhteyttä kun saamme jotain suuntaa siitä kuinka moni on innokas auttamaan tuomaroinnissa ja kuinka paljon luokkia syntyy.

Myös muita innokkaita tuomareita otetaan mielellään vastaan, sillä urakka tulee todennäköisesti olemaan suuri. Olen aika varma siitä, että laikki tuomaroinnista kiinnostuneet pääsevät töihin. ;)
juulia
Floodari

Mä voin tuokkia voittajaluokan, omia koiria ei ole siellä mukana. :)
Mutta jos tapahtuis ihme ja joku mun koiristani saisi luokkasiirron sinne, ja saisin koirani mukaan tossa kisassa vielä sinne mukaan (=luokkasiirto ennen vippiä), niin toivottavasti varaudut siihen et saatan joutua perumaan? En halua noin isossa kisassa tuomaroida omia koiria, sillä oon ihan varma että jos koirani saisi jonkun tittelin itse tuomaroimastani luokasta, jotkut alkais epäileen että oon muutellut tuloksia (vaikka en niin todellakaan tekisi) - kyseessä on kuitenkin niin iso kisa.
Lansu_
Höpsö veitikka

Kiitos myös Juulialle! Yritetään varautua kaikkeen. :) Varautukaa te puolestaan siihen, että joku voi saada tuomaroitavakseen esimerkiksi AVO-luokan, vaikka alunperin onkin puhunut ALO-luokan tuomaroimisesta. Yritän aikanaan jakaa luokat niin ettei kukaan joudu tuomaroimaan omia koiriaan, mutta mahdollisimman moni pääsee silti tuomarin hommiin. Tämän vuoksi kaikkia toiveita tuomaroitavista ei välttämättä voida toteuttaa.

Edit /
Kendra kirjoitti:Saako myöhemmin ilmoittaa koiria, jos sove hyväksytään?
Tuonne 31.07.2009 asti on mahdollisuus ilmoittaa koiria mukaan, joten tässä on vielä hyvää aikaa koittaa läpäistä se SOVE. Hyväksytyn SOVE:n pitäis sitten olla sellaisesta kisasta, jonka PVM on ennen 09.08.2009.
Vastaa Viestiin