IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Odea
Höpsö veitikka
Viestit: 5094
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am

Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Viesti Kirjoittaja Odea »

Njää, ehkä miusta ei kuitenkaan ole tän pennun holhoojaksi, en tiedä. >: Kun sivujakin on niin vaikea ja tehdä ja niin. Muttaah, sanos nyt, luovutatko sinä tämän minulle vaikka olenkin tämmöinen . . . typerys ja kokematon?
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Luovutan kyllä pennun sinulle jos sen todellakin tahdot. Voidaan vaikka ihan kokeilla ensiksi miten tämä lähtee käyntiin ja jos homma ei suju niin etsin kyllä pojalle uuden kodin. Mitäs sanot ? :>
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vastaa Viestiin