Olvidan C:t (Katarina, sivut?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (tolleri, NIMET) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Nostellaan hieman Ferrin tulospäivityksellä. Herra on saanut HK3:sen, RH-E:n ja lisäksi toisen VKUMAn ja ALO1:sen tokosta. Sivuja saa lykkiä tännepäin. Susitytöltä sainkin jo sivut.
Weimareista kiinnostuneita?
//SIVUJA kaipailen kaikilta paitsi Susitytöltä. Hänen pentunsa on linkitetty etusivulle. Nyt aktiivisuutta, en haluaisi etsiä uusia koteja.
Weimareista kiinnostuneita?
//SIVUJA kaipailen kaikilta paitsi Susitytöltä. Hänen pentunsa on linkitetty etusivulle. Nyt aktiivisuutta, en haluaisi etsiä uusia koteja.
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Olvidan C:t (nsn, SIVUJA?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Meille voisi weimarin merkitä varatuksi, urospentu olisi tilauksessa :)
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (nsn, SIVUJA?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Joo teille laitan weimarin. Urokselle mulla ei valitettavasti ole kuvia. Piirroskuvallinen on täysin ok, mikäli ette saa lupia tai ette halua valokuvia.
-
whisperer
- Nakkisotilas
- Viestit: 255
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:50 pm
Re: Olvidan C:t (nsn, SIVUJA?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Meillä onkin jo valmiina odottamassa piirretty kuva, sillä lupia valokuviin emme ole saaneet ja yksi piirroskuvallinenkin koira on mukava omistaa :)
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (nsn, SIVUJA?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Pk. weimareita on irl niin vähän etten yhtään ihmettele että lupia ei tullu. Kun kenneleitäkin on vähän niin on aika vähän mistä kysyä. Saanko mä nähdä sen kuva? musta kyllä tuntuu et oot jo näyttäny sen mulle, mutta muistin virkistykseksi....
-
Toller
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 137
- Liittynyt: To Maalis 19, 2009 7:10 pm
- Paikkakunta: Etelä Suomi
- Viesti:
Re: Olvidan C:t (nsn, SIVUJA?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Minähän sinulle olen jo sivut antanu?? tässä on vielä www.freewebs.com/new-kennel-of-redrose/Ceni.htm
-
-Milla-
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:16 am
Re: Olvidan C:t (nsn, SIVUJA?) ja Sea-pentue (pk.weimari)
Älä huoli, tiedän kyllä. En vaan oo vielä laittanu niitä tohon etusivulle. Ja mulla on vissiin kuvia nartuistakin. Pitää tarkistaa joltain joka tajuu paremmin (oon ihan tajuttoman huono tunnistamaan sukupuolia, mut oon melko varma että yks ainaki on narttu).Katariinalta kaipailisin vielä sivuja.