IW cotoneja ! - Uros vapaana.
- Odea
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5094
- Liittynyt: Su Elo 31, 2008 8:55 am
Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Njää, ehkä miusta ei kuitenkaan ole tän pennun holhoojaksi, en tiedä. >: Kun sivujakin on niin vaikea ja tehdä ja niin. Muttaah, sanos nyt, luovutatko sinä tämän minulle vaikka olenkin tämmöinen . . . typerys ja kokematon?
-
Vinta
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1106
- Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
- Paikkakunta: Tampere
Re: IW cotoneja ! - Uros vapaana.
Luovutan kyllä pennun sinulle jos sen todellakin tahdot. Voidaan vaikka ihan kokeilla ensiksi miten tämä lähtee käyntiin ja jos homma ei suju niin etsin kyllä pojalle uuden kodin. Mitäs sanot ? :>
