Etsitään shelttinarttua urokselle
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Etsitään shelttinarttua urokselle
Syksyyn on tulossa nytten keväänpintaan shelttipentue ja narttu olisi etsinnässä. Vaatimuksina:
-näyttelyistä ERI (vähintään EH)
-Paimennuksessa mielellään valio
-BH koe suoritettu
-Jokin muukin valio
-hyviä tuloksia muualtakin
-Trikki tai merle (jos ei löydy niin soopeli)
Pentuja tulee 3-4, riippuu nyt nartun suvusta. Käyttäisin sitä urokselleni Just Acromantula.
Voi tarvittaessa hellittää vaatimuksia, laittakaas tarjolle vaan. =)
-näyttelyistä ERI (vähintään EH)
-Paimennuksessa mielellään valio
-BH koe suoritettu
-Jokin muukin valio
-hyviä tuloksia muualtakin
-Trikki tai merle (jos ei löydy niin soopeli)
Pentuja tulee 3-4, riippuu nyt nartun suvusta. Käyttäisin sitä urokselleni Just Acromantula.
Voi tarvittaessa hellittää vaatimuksia, laittakaas tarjolle vaan. =)
-
Re: Etsitään shelttinarttua urokselle
Löytyykös? =) Rohkeesti vaan tarjolle.
-
- Ammattimouhoaja
Millon pentue tulisi syntymään? Mulla on ainakin yksi shelttinarttu , Furenzan Syytön (tosin soopeli) jota saisi käyttää jalostukseen, mutta tarvitsisi vielä himan kisautusta. Tytön äiti on EVM sukuinen, Friskyn omistama Corusant's Raindrop, ja isänä EVM koira. Syyttömällä on kolme pentuesisarusta, joilla kenelläkään ei ole teetetty pentuja. Olen siirtämässä Syytöntä pivikoksi, joten näyttelytulokset valitettavasti katoaisivat. Paimennuksesta tarvitaan vielä yksi KUPI valioksi, ja koiratnassista 40 pistettä koiratanssivaliouteen.
Mulla olisi myös yksi trikkinarttu, mutta kyselen ensin entiseltä omistajalta, onko asia OK, että teettäisin sillä pennut. Tosin se on vähän huonommin menestynyt kisakentillä, joten tämänkin kanssa tarvitsisi vielä aikaa tulosten saamiseen.
Mulla olisi myös yksi trikkinarttu, mutta kyselen ensin entiseltä omistajalta, onko asia OK, että teettäisin sillä pennut. Tosin se on vähän huonommin menestynyt kisakentillä, joten tämänkin kanssa tarvitsisi vielä aikaa tulosten saamiseen.
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
^ Mä voisin lisätä tuohon vielä, että Corusant's Raindrop siirtyi tuossa alkukesästä sateenkaarisillalle joten sillekkään ei ole toista pentuetta tai mitään tulossa.
-
Coma: Kuulostaa tosi hyvältä! Pennut syntyy heti, kunhan tässä saan itse kisattua urosta vielä hieman. Jos siis kisailet sitä vielä niin teen jo topicin kohtapuolin, niin pidä ajan tasalla millon sulle olis hyvä paikka pentueelle :)
-
- Ammattimouhoaja
Jeps. Olisi mukavaa, että saisin kisattua Syyttömän ennen pentuetta paimennusvalioksi, mutta jos arpaonni ei suosi, niin ei sitten voi mitään. Yritän myös saada pelastuksesta muutamia tuloksia. Voin vaikka yv:tä lähetellä, kun pentueen syntymä olisi ajankohtainen. Voit myös itse lähetelläviestiä, milloin pentue olisi sinulle ajankohtainen.
-
Mustakin ois kiva et se ois paimenvalio. Joo ilmottelen lähempänä :)