High 5 F-pentue (mudi)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Hikin kauan odotettu (yhden kirjaimen yli hyppäävä) F-pentue on nyt astutettu. Tuleva pentue on minulle erityinen siinä mielessä, että ensimmäistä kertaa käytän omaa kasvattiani jalostukseen. Tämä on koko mudikannan toinen pentue kolmanteen polveen.
  • Kuva
    i. v PVA KVA TVA Bátor e. v PVA KVA High 5 bajnok
Pentueen emä on siis oma kasvattini upeilla työominaisuuksilla varustettu blue merle narttu v PVA KVA High 5 bajnok "Vimma". Vimman emä on edesmennyt v KVA PVA AVA Nallitun Damaa ja isä niin ikään jo edesmennyt v PVA KVA Éktiz.
Yhdistelmän toinen osapuoli on suvuton Unkarista tuotu v PVA KVA TVA Bátor "Ruuti". Molemmat vanhemmat ovat pentueettomia, sekä kuvattu terveiksi. Saat lisää tietoa yhdistelmästä sukutauluneen suunnitteilla-sivulta, sekä koirien omilta sivuilta.

Taas kerran aktiivisesti harrastavat kodit olisi nyt haussa. Kasvatus-sivulta saa lisätietoa kasvatuksestani ja "myyntiehdoistani". Ainut ehto kisautukselle on aktiivinen kisautus paimennuksessa. Toki näistä vanhempien tapaan löytyy moottoria moneen muuhunkin harrastamiseen. Olen myös taas tarkkana kotien pysyvyyden suhteen!

Sanon vielä, että tulevien pentujen väreillä ei ole mitään väliä - en ole aikaisemminkaan seurannut värigenetiikan lakeja. Pentuja tulee syntymään 3-5 ja olen kiinnostunut sijoittamaan narttupennun. Alle vapaamuotoisia ilmoituksia kiinnostuksestanne :)

varaukset

High 5 felés, musta narttu, Leevi
High 5 fanya, Sikko
High 5 fickó, musta narttu, Hobu

nimiä

férjes
fickó
ficskúr
fetyké
fojtár
fanya
fcsikó
fagó
férka
festór
fantós
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mie olen edelleen kiinnostunut pennusta Borderskyhin. Saisi suhteellisen aktiivista kisautusta tokossa, agilityssä, pk:ssä ja paimennuksessa. Kuvien mukaan myös käytäisiin näyttelyissä. Kuvista ja sukupuolesta en ole vielä varma. En nyt osaa kirjoittaa enempää, mutta eiköhän tuo riitä.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Riittää riittää :) Sulle lähtee kyllä pentunen. Kertoilet vaan sitten sukupuolta jossain vaiheessa. (Ei sua kiinnostaisi sijoitusnarttu :mrgreen: )
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja mio »

milloin nää pennut olisivat mahdollisesti syntymässä? mua on kauan kiinnostanut käyttömudi, mut se että onko se sit just tän pentueen pentu niin riippuu pitkälti siitä milloin nää syntyy.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Kendra
Höpsö veitikka
Viestit: 5890
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Hei,
mun ei pitäisi tehdä nyt tätä, mutta mietinnässä on ollut jo pitkän aikaa mudi. Oma koirakatras on suuri, mutta muutamalla alkaa kisatahti jo pikkuhiljaa hiipua iän ja menestyksen takia. Pentu tulisi nyt siis team Clean Winneriin jonka osoitteen annan myöhemmin, kunhan saan valmiiksi koko roskan ja sukupuolesta ei ole varmaa tietoa.

Kisatahti ei olisi mitään hurjaa, olen kauhean laiska nimittäin kyttäilemään kalentereita, mutta kyllä kuukaudessa muutaman kerran tultaisiin kisaamaan. Painotun käyttöpuoleen, mutta kuvien salliessa voin harkita myös näyttelyuraa. Pentua tultaisiin näkemään tokokentillä, mahdollisesti agilityssä sekä pk-puolella. Myös koiratanssia yms. voidaan kokeilla ohella.
Kisanäyttöä Jojo.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Apua mie tulin äsken vasta Turusta! Jag måste miettiä ensin ja katsella kuvatilannetta oki!
you know what i like about people?
their dogs
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Noniin pääsimpäs jossain välissä käymään koneella. Elieli miolle, pennut on syntymässä heti kun saan pennuille sopivat kodit, tosin tämä saattaa jonkin verran venyä omien kiireiden vuoksi. Millanen tilanne sulla on? Kyllä nää nyt viimeistään tän kuun aikana syntyy.
Kendra, ihan kivalta kuulostaa. Vielä en lupaa sulle pentua, kun mulle on tullut myös kyselyitä yksityisviestillä :)
Ja Siggo no panic.
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Siggolla ei enää paniiccia!

No kun siis määhän voisin tuolta Gonduzosta käyttää noita Chilipoitsun kuvia, koska muitakaan mulla ei nyt ole. Toki voisin olla kälmi ja laittaa pennulle saman koiran kuvat mitkä Ginillä aikoinaan oli (ei siis täysin samat kuvat, samasta koirasta vaan), niin voisin vaikka ottaa sen sijotusnartun. Mutkun en ole nyt ihan varma vielä! Eli ei mitään käsitystä vielä siitä haluaisinko ees uroksen vai nartun, mutta kyl mää pikku hikimutiaisen mielelläni ottasin. Jos vaan mulle pentusta annat! )--:
you know what i like about people?
their dogs
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Joo sä oot saamassa pennun :) Noi Chilin on niin namut kuvat et laitat ne! Löysin itekin ihanat nartun kuvat, joten mietiskelen tässä hiljakseen josko sittenkin pitäisin ite yhden..
Kate
Toistolla tehoa
Viestit: 720
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:36 am

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Kate »

Olikos tää nyt se pentue, josta puhuttiin silloin jossain vaihessa mailien välityksellä? :D
Do you still remember
How we used to be
Feeling together, believe in whatever
My love has said to me
Both of us were dreamers
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Joo muistan kyllä, että puhetta sun kanssa on mudipennusta ollut. Yritin etsiä sähköpostista sitä viestiä, mutten löytänyt, joten jos voisit kertoilla vähän minne menisi ja millaista kisautusta saisi. Tutkailin joskus mun kasvatin pennun, sun omistaman Maisan sivuja ja hirveesti ei sitä oltu päivitetty. Aktiivinen koti kun ovat kuitenkin myös ihan ykkösprioriteetti mulle :)
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Mä nyt päätin, että tästä pentueesta tulee pieni kolmen pennun pentue. Pidän itse yhden nartun, ja Sikolle sekä Hobulle pennut. Valitettavasti kiinnostuneita jäi nyt pentueen ulkopuolelle, mutta voin teille vinkata seuraavasta mudipentueestani Rytmille, joka tulee syntymään mahdollisesti ensi vuoden puolella. Toivottavasti ette menetä kiinnostustanne mudeihin ja jaksatte odottaa :)

Lisäilin nimiä aloitusviestiin!
Avatar
Sikko
Floodari
Viestit: 3256
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
Paikkakunta: Tamperse

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Sikko »

Fanya mulle! ;--)

Ei mut otanki nartun kylläki sorpsa, mutten tiedä vielä väriä!

Eiku en sittenkään tiiä! Voi heviletti. o: En osaa päättää!
you know what i like about people?
their dogs
Hobu
Analysaattori
Viestit: 2815
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:56 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Mie haluan nimeksi Fickó. En oo vielä saanu päätettyä sukupuolta enkä myöskään kuvia kun oon nyt ollu reisussa, mut yritän saaha päätettyä sen mahdollisimman pian. (:
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Leevi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 112
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:31 pm

Re: High 5 F-pentue (mudi)

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Noniin hienoa, päästään tässä projektissa eteenpäin. Mun puolesta sivuja saa alkaa tekemään ja pennut voi syntyä kunhan saatte päätettyä sukupuolet ja värit :) Ymmärrän kyllä kesälomakiireet, joten ei hoppua. Kunhan tän kuun aikana saisi pennut maailmaan.
Vastaa Viestiin