Comdamin kelpiet SYNTYNEET!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Muun puolesta sasulle lähtis pentu. Fannilla komee poika!

//: ja sasu pentu lähteepi siulle, nimen saat sitten valkata (:. Kaikki pennut varattu.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Kiitos hirveesti pennusta! =) Ottaisin siis nartun ja nimeksi Outsider. Kutsumanimeä en ole vielä päättänyt, mutta sivut teen jo lähiaikoina kun voi olla että sitten kun pennut syntyy niin en ole kotona.

// Tässä esittäytyy Comdam Outsider alias Rita. (kuvat yritän löytää mahd. pian)
// kirjoitusvirhe korjattu :D
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Mä voisin kanssa ilmoitella, että olen rippileirillä 06-12.07, eli muhun ei saa silloin yhteyttä. Teen sivut joko tulevana viikonloppuna tai heti riparin jälkeen. Eli ei kannata ihmetellä, jos en vastaa viesteihin tuona aikana. (:
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Sasulle kiitos sivuista, pikkuinen korjaus vaan: Comdam, ei Condam ;--DD. ja Fanni OK!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja kirby »

Teen 21 Guns'ille sivut tällä viikolla, nyt olen keskiviikkoon asti möksällä ja en tällä hitaalla koneella rupea sivuja vääntämään. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

^ Selvä juttu. :)
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Elsa
Toistolla tehoa
Viestit: 714
Liittynyt: Ma Kesä 01, 2009 9:20 am
Paikkakunta: Espoo

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Elsa »

ot. Luin ekana että Kondomin kelpiet :D
FiW-13 HeW-13 NordW-13 Nummituvan Elmeri 2/08 <3
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Konna esittäytyy! :)

Jos teillä on käytössä mozilla, noi luonteen alla olevat kuvat ei välttämättä lataa, sillon kannattaa päivittää se sivu..

// Konna kiittää kehuista :-D
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Fannille kiitos sivuista, edittailen sivut ekaan viestiin! (--: Komee on.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Carlyon
Analysaattori
Viestit: 2705
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet

Viesti Kirjoittaja Carlyon »

^^ Konnahan on ihan mielettömän komea kelpie. <3_<3
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!

Viesti Kirjoittaja Misu »

Minä rakentelen juuri sivuja. Olin tyysti unohtanut! :)

//
Mutkis esittäytyy:
http://www.freewebs.com/dogmaticc/mutkis.htm

Mutkis siirtyykin pian uuteen kenneliini, mutta majailee väliaikaisesti Kelpoteamissa.
Keep your head high and your middle finger higher.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Rita on nyt ilmoitettu muutamaan kisaan ja katsellaan minkälaista menestystä tulee. Ilmoittelen sitten kisakuulumisia vaikka yv'llä jos muistan. (:
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Ricea
Kanada
Viestit: 1518
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! Anni, irkkulikka!

Viesti Kirjoittaja Ricea »

^^ Omnonomn, kaunis tytteli! <3_<3
Ja sasu, oonkin tainnut nähdä Ritaa kisoissa.. :--D hienoa!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Avatar
Misu
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4754
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:30 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!

Viesti Kirjoittaja Misu »

Mutkis kiittää =). Mekin ollaan jo aloitettu kisaaminen.
Keep your head high and your middle finger higher.
Fanni
Nostaa rautaa
Viestit: 963
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
Viesti:

Re: Comdamin kelpiet SYNTYNEET! irkkulikka/remi!

Viesti Kirjoittaja Fanni »

Mä voisin kanssa tulla kertomaan Konnan ekat kuulumiset: Ensimmäisestä näyttelystään Konna sai tulokseksi upeasti ERI1 PU1 ROP SERT. Sen lisäksi ollaan saatu paimennuksen perusrata suoritettua ja tokosta yksi I-palkinto. Pariin muuhunkin kisaan ollaan ilmoittauduttu, joista odotellaan tuloksia. :)
  • And you thought the world might end if you just looked the other way
[/size][/color]
Vastaa Viestiin