Maikeriin partacollieita
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Maikeriin partacollieita
Se olis nyt sitten aika team Maikerin ekan partispentueen! :)
Vanhemmat
Isä : BH HK2 vKTV vKANS, vDK, vLUX, vN, vKRE, vLT, vFIN, vAM, vGER, vBEL MVA vLUXW-09 vGERW-09 vLTW-09 Ullakkotontun Bassokitaristi, Dillin (Ullakkotontun) kasvatti.
Dany kisaa lisäksi agilityssa MAXI ll, PAHAn VOI-luokassa, sekä muuten paimennuksessa (suorittanut perusradan), flyballissa sekä koiratanssissa. Danylle on kertynyt näyttelyistä peräti 10 ROP-arvoa, 12 SERTiä, yksi RYP-sija, sekä yksi BIS-sija.
Emä: BH HK1 vLUXW-09 vLTW-09 vGERW-09 Magnifique Celestial Beach , joka on EVM-sukuinen narttu.
Clara kisaa agilityssa MAXI l luokassa, PAHAn AVO-luokassa, ja vesipelastuksen ALOssa. Muuten sitten koiratanssissa, flyballissa, paimennuksessa (suorittanut perusradan) ja näyttelyissä. Näyttelyissä Clara on menestynyt hyvin, sillä on yksi ROP-arvo, kahdeksan VSP-arvoa, kahdeksan SERTiä, sekä yksi BIS-sija.
Minulle pentu?
Luethan kasvatus-sivun huolella, mikäli harkitset pentua. Sieltä löytyy lähes kaikki tarpeellinen tieto. Tässä kuitenkin vielä myyntiehdot:
° Sinulla tulee olla toimiva virtuaalikennel.
° Mieti tarkkaan, onko sinulla aikaa ja kiinnostusta uudelle koiralle.
° Et voi myydä pentua eteenpäin ilman minun suostumustani.
° Olisi suotavaa, että ilmoittaisit minulle, mikäli aijot teettää kasvatilleni pennut.
° Olisi mukavaa, jos voisit ajoittain kertoa pennun kuulumisia.
° Partacollie kun on kyseessä, olisi hyvä, että pennulla suoritettaisiin ainakin BH-koe.
En vaadi mitään himokisautusta, mutta olisi kyllä kiva nähdä kasvattia myös kisakentillä edes jonkinverran. Sijoitan lisäksi yhden pennuista, joten jos kiinnostusta löytyy, kysy rohkeasti.
Harkitsen tarkkaan, kenelle pennun luovutan, joten olisi hyvä, mikäli viestistäsi löytyisi mahdollisimman paljon tietoa kennelistä. Ei nyt mitään romaania tarvitse alkaa kirjaamaan, kunhan vaan laittaa että mihin pentu tulisi, ja hieman kisanäyttöäkin olisi kiva nähdä. (:
Ajankohta
Pennut syntyvät 27.8.2009
Teema ja Nimet
Teemana on nyt sitten tälläkertaa Michael Jacksonin kappaleiden nimiä. : D
Maikerin Rock With You
Maikerin Get On the Floor
Maikerin Whatever Happens
Maikerin Smooth Criminal Kumma
Maikerin Dirty Diana Mimmu
Maikerin Superfly Sister
Maikerin Monkey Business Dilli
Maikerin Serious Effect
Maikerin Mind Is The Magic
Maikerin 2000 Watts
Maikerin Sunset Driver
Varaukset
Otan varauksia 3-5, riippuen kiinnostuneiden määrästä.
1. Dilli - narttu - Maikerin Monkey Business/ Ullakkotontun
2. Kumma - uros - Maikerin Smooth Criminal / KasKummaa
3. Mimmu - narttu - Maikerin Dirty Diana / Ranofer (sijoitus)
Vanhemmat
Isä : BH HK2 vKTV vKANS, vDK, vLUX, vN, vKRE, vLT, vFIN, vAM, vGER, vBEL MVA vLUXW-09 vGERW-09 vLTW-09 Ullakkotontun Bassokitaristi, Dillin (Ullakkotontun) kasvatti.
Dany kisaa lisäksi agilityssa MAXI ll, PAHAn VOI-luokassa, sekä muuten paimennuksessa (suorittanut perusradan), flyballissa sekä koiratanssissa. Danylle on kertynyt näyttelyistä peräti 10 ROP-arvoa, 12 SERTiä, yksi RYP-sija, sekä yksi BIS-sija.
Emä: BH HK1 vLUXW-09 vLTW-09 vGERW-09 Magnifique Celestial Beach , joka on EVM-sukuinen narttu.
Clara kisaa agilityssa MAXI l luokassa, PAHAn AVO-luokassa, ja vesipelastuksen ALOssa. Muuten sitten koiratanssissa, flyballissa, paimennuksessa (suorittanut perusradan) ja näyttelyissä. Näyttelyissä Clara on menestynyt hyvin, sillä on yksi ROP-arvo, kahdeksan VSP-arvoa, kahdeksan SERTiä, sekä yksi BIS-sija.
Minulle pentu?
Luethan kasvatus-sivun huolella, mikäli harkitset pentua. Sieltä löytyy lähes kaikki tarpeellinen tieto. Tässä kuitenkin vielä myyntiehdot:
° Sinulla tulee olla toimiva virtuaalikennel.
° Mieti tarkkaan, onko sinulla aikaa ja kiinnostusta uudelle koiralle.
° Et voi myydä pentua eteenpäin ilman minun suostumustani.
° Olisi suotavaa, että ilmoittaisit minulle, mikäli aijot teettää kasvatilleni pennut.
° Olisi mukavaa, jos voisit ajoittain kertoa pennun kuulumisia.
° Partacollie kun on kyseessä, olisi hyvä, että pennulla suoritettaisiin ainakin BH-koe.
En vaadi mitään himokisautusta, mutta olisi kyllä kiva nähdä kasvattia myös kisakentillä edes jonkinverran. Sijoitan lisäksi yhden pennuista, joten jos kiinnostusta löytyy, kysy rohkeasti.
Harkitsen tarkkaan, kenelle pennun luovutan, joten olisi hyvä, mikäli viestistäsi löytyisi mahdollisimman paljon tietoa kennelistä. Ei nyt mitään romaania tarvitse alkaa kirjaamaan, kunhan vaan laittaa että mihin pentu tulisi, ja hieman kisanäyttöäkin olisi kiva nähdä. (:
Ajankohta
Pennut syntyvät 27.8.2009
Teema ja Nimet
Teemana on nyt sitten tälläkertaa Michael Jacksonin kappaleiden nimiä. : D
Maikerin Rock With You
Maikerin Get On the Floor
Maikerin Whatever Happens
Maikerin Smooth Criminal Kumma
Maikerin Dirty Diana Mimmu
Maikerin Superfly Sister
Maikerin Monkey Business Dilli
Maikerin Serious Effect
Maikerin Mind Is The Magic
Maikerin 2000 Watts
Maikerin Sunset Driver
Varaukset
Otan varauksia 3-5, riippuen kiinnostuneiden määrästä.
1. Dilli - narttu - Maikerin Monkey Business/ Ullakkotontun
2. Kumma - uros - Maikerin Smooth Criminal / KasKummaa
3. Mimmu - narttu - Maikerin Dirty Diana / Ranofer (sijoitus)
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
-
Dilli
- Syvällistä
- Viestit: 619
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:31 am
- Paikkakunta: Oulu
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Maikeriin partacollieita
voisin tästä ottaakin jos jostain saisi vain kuvat :((
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita
Ei mitään kiirettä kuvien suhteen, kyllä nyt jostain kuvat löytää, piirretytkin kelpaavat oikein mainiosti. (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Maikeriin partacollieita
selvä. Yrittelen saada kuvia jostain. Kerron kasvatusmenetelmäni tänään myöhemmin :)
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Maikeriin partacollieita
Elikkä siis olisin erittäin kiinnostunut tästä pennusta. Narttu pentua tällä kertaa. Pentu pääsisi asustelemaan Ranoferiin muiden partacollieideni kanssa. Pentua kisattaisiin aktiivisesti agilityssä, paimennuksessa, palveluskoiralajeissa sekä tottelevaisuudessa sekä näyttelyissäkin tulemme käymän aktiivisesti. Lisäksi tulemme kokeilemaan kaikkia muitakin lajeja.
Kuvia olen ajatellut, että joko piirrettyjä. Pentua voisin käyttää sitten joskus jalostukseen kunhan löytyy sitten niitä käyttötuloksiakin jonkun verran. Kisanäyttönä voisi toimia vaikka xxx, xxx, xxx.
Pentu saisi minulta aktiivisen ja pysyvän kodin :)
Entäs tämä sijoituspentu, onko se jo mennyt, tai että olisiko siihen mahdollisuutta?
Kuvia olen ajatellut, että joko piirrettyjä. Pentua voisin käyttää sitten joskus jalostukseen kunhan löytyy sitten niitä käyttötuloksiakin jonkun verran. Kisanäyttönä voisi toimia vaikka xxx, xxx, xxx.
Pentu saisi minulta aktiivisen ja pysyvän kodin :)
Entäs tämä sijoituspentu, onko se jo mennyt, tai että olisiko siihen mahdollisuutta?
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita
Äh, anteeksi suuresti tämä epäaktiivisuuteni. :o Oon itekkin ihan äimänä kun on koulu vieny enemmän aikaa ku luulin, mutta nyt sitten vihdoin taas vapaata aikaa.
Ja Mimmulle tottakai pentu lähtee! Sijoituspentua olen muistaakseni Dillille lupaillut, mutta varmistan asian vielä. :)
Pennut syntyisivät nyt sitten 27.8., ja nimet laitoin esille myös. Ja jos jollakulla on jotakin vastaan juuri tuota ajankohtaa kohtaan, niin ilmoitelkaa. Sivuja sitten 2 viikon kuluessa syntymästä.
// Niin ja vielä kaipailisin Kummalta ja Dilliltä (jolta olen varmaan saanut jo vastauksen tähänkin, mutten tietenkään muista), että oliskos uros vai narttu? (:
Ja Mimmulle tottakai pentu lähtee! Sijoituspentua olen muistaakseni Dillille lupaillut, mutta varmistan asian vielä. :)
Pennut syntyisivät nyt sitten 27.8., ja nimet laitoin esille myös. Ja jos jollakulla on jotakin vastaan juuri tuota ajankohtaa kohtaan, niin ilmoitelkaa. Sivuja sitten 2 viikon kuluessa syntymästä.
// Niin ja vielä kaipailisin Kummalta ja Dilliltä (jolta olen varmaan saanut jo vastauksen tähänkin, mutten tietenkään muista), että oliskos uros vai narttu? (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
-
Kumma
- Toistolla tehoa
- Viestit: 752
- Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
- Paikkakunta: Yka
Re: Maikeriin partacollieita NIMET ESILLÄ
Mulle nimeksi Maikerin Smooth Criminal. Vielä ei päätettynä tuleeko narttu vae uros, kun ajattelin kuvien mukaan päättää kummalle löytyis paremmat kuvat mutta en ole saanut vielä(kään) mitään hyviä kuvalupia enkä piirrosta. Mut seuraavan viikon sisään ilmottelen sekä sukupuolen että kuvat ja sivut (:
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita NIMET ESILLÄ
Seelvä, käy mainiosti. (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Maikeriin partacollieita NIMET ESILLÄ
Maikerin Dirty Diana, miulle jos tuon nimen saisi. Alan tekemään tällä viikolla sivua :D
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita NIMET ESILLÄ
Seelvä, pistän sen sinulle. (:
Niin, ja se sijoituspentu on siis vielä vapaa, että jos Mimmu sua vielä kiinnostaa niin ilmanmuuta sulle sen sijoittaisin, mikäli vaan haluat. :)
Niin, ja se sijoituspentu on siis vielä vapaa, että jos Mimmu sua vielä kiinnostaa niin ilmanmuuta sulle sen sijoittaisin, mikäli vaan haluat. :)
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
- Mimmu
- Nostaa rautaa
- Viestit: 936
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
- Paikkakunta: Tampere
Re: Maikeriin partacollieita NIMET ESILLÄ
Kyllä mulle sijoutuspentu aina kiinnostaa :)
-
nalle
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 516
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Maikeriin partacollieita NIMET ESILLÄ
No, sittenhän sinne lähtee sijoituspentu! (:
Joo, tosiaan ei mikään hengenhätä sivujen valmistumisilla, mutta olisi hyvä että 2 viikon sisään tosta päivämäärästä. (:
//Eli siis nyt voi laittaa sivuja tulemaan. :)
Joo, tosiaan ei mikään hengenhätä sivujen valmistumisilla, mutta olisi hyvä että 2 viikon sisään tosta päivämäärästä. (:
//Eli siis nyt voi laittaa sivuja tulemaan. :)
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO

