Koska Jet'sin A-pentue on menestynyt kokeissa lyhyessä ajassa hurjan hyvin päätin pistää alulle B-pentueen. Vanhemmat ovat samat kuin A-pentueella eli:
i. vFIN KVA SchH3 BH Cool Enough
e. JK3 BH Fanatic Fly (yhtä 1-tulosta vaille KVA!)
Mahdollisen yhdistelmän pennut ovat täyssisaruksia A-pentueen koirille:
rwu SchH2 BH Armani Jet
rwn SchH3 BH Adore Jet
rwn SchH1BH Amanda Jet
Pennut myydään vain ja ainoastaan koteihin, joissa niillä kisataan pk-lajeissa (erityisesti suojelu, mutta myös muut lajit ok). Näyttelyissä käyminen ei ole kiellettyä, mutta painotus tulee olla pk-lajeissa. Varauksia otan aluksi 3 (kolme) kappaletta, mutta mikäli potentiaalisia ostajia ilmaantuu enemmänkin niin varausten määrää lisätään (kork. 5 (viisi) varausta). Jos varauksia ei tule, niin pentujen teettäminen jätetään myöhemmälle ajankohdalle.
S: Rottweilereita käyttövanhemmista
-
frami
- Alkupalat
- Viestit: 44
- Liittynyt: La Heinä 26, 2008 12:38 pm
S: Rottweilereita käyttövanhemmista
"save the cheerleader, save the world"
-
frami
- Alkupalat
- Viestit: 44
- Liittynyt: La Heinä 26, 2008 12:38 pm
Re: S: Rottweilereita käyttövanhemmista
Varauksia otetaan vastaan =P
"save the cheerleader, save the world"