Liirun Laarun tervu kakaroita

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jaana
Alkupalat
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Jaana »

Mulle käy ihan hyvin toi 20.7 mut en välttämättä sivuja just siihen päivään, katotaan.
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Tässä olisivat muuten Pirta-neidon sivut (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Kiitos Spiegel, lisäisitkö vielä minut omistajaksi tai kirjoittaisit, että koira on sijoituksessa. Jaanalta vielä sivusia :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Ai niin joo, sori, lisäilin (:
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Jaana
Alkupalat
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Jaana »

Onks pennut jo syntynyt? Multa sivusia tuota pikaa!
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Ei ole vielä syntynyt, mutta syntyy jahka pentueen pennuilla on sivut :D Olisiko vaikka 06.07. hyvä pvm?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Jaana
Alkupalat
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Jaana »

Kai se on, sivut tulee sitten kun saan koodauksen : ))
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Käy käy.
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Jaanalta sivuja venaillaan, mutta pentue syntyy ensi maanantaina, tosin ajankohtaa voi heittää eteen- tai taaksepäin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Jaana
Alkupalat
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Jaana »

Koodausta vielä odotan.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Liirun Laarun tervu kakaroita

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Jos koodaus on noin suuri ongelma niin voinhan minäkin koodailla..
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Vastaa Viestiin