Liirun Laarun tervu kakaroita
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Mulle käy ihan hyvin toi 20.7 mut en välttämättä sivuja just siihen päivään, katotaan.
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Tässä olisivat muuten Pirta-neidon sivut (:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Kiitos Spiegel, lisäisitkö vielä minut omistajaksi tai kirjoittaisit, että koira on sijoituksessa. Jaanalta vielä sivusia :)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Ai niin joo, sori, lisäilin (:
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Onks pennut jo syntynyt? Multa sivusia tuota pikaa!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
^Ei ole vielä syntynyt, mutta syntyy jahka pentueen pennuilla on sivut :D Olisiko vaikka 06.07. hyvä pvm?
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Kai se on, sivut tulee sitten kun saan koodauksen : ))
-
Spiegel
- Kanada
- Viestit: 1300
- Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
- Paikkakunta: Haapajärvi
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Käy käy.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Jaanalta sivuja venaillaan, mutta pentue syntyy ensi maanantaina, tosin ajankohtaa voi heittää eteen- tai taaksepäin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Jaana
- Alkupalat
- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke Kesä 24, 2009 9:43 pm
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
Koodausta vielä odotan.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Liirun Laarun tervu kakaroita
^Jos koodaus on noin suuri ongelma niin voinhan minäkin koodailla..
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
